oxenia er død

• hmm... lvl 240???

Et screen shut jeg har set står der lvl 500 elite ved hendes navn?? det kan måske ikke passe?? hvorfor har de lige valgt og lave hende 240 elite så?`og jeg tror en masse lvl 60'er godt kan tage hende det er nok ikke noget at gøre med lvl lige i molten core ellers ville det jo være umuligt at dræbe hende???

MG

• Såvidt jeg husker var der en fejl dengang man kunne se at de var lvl 500. Der var flere af de store bosser der stod 500 ved. Og jeg tror også jeg mest holder mig til hvad Zeb siger. En lvl 60 ville ikke være i stand til at ramme ret mange slag på en så høj level. Dodge, parry, block osv derudaf hele tiden.

Oprindeligt indlæg af Jaw
    Såvidt jeg husker var der en fejl dengang man kunne se at de var lvl 500. Der var flere af de store bosser der stod 500 ved. Og jeg tror også jeg mest holder mig til hvad Zeb siger. En lvl 60 ville ikke være i stand til at ramme ret mange slag på en så høj level. Dodge, parry, block osv derudaf hele tiden.

det var et mod der gjorde det... kan ikke huske name, men mange brugte det dengang.... men det røg så igen.... men det var det der prøvede at give lvl til bosserne.... men 500 er vel lige så godt som ??.... :p og player vs. mob.... så er 10 lvls et problem... nok osser derfor de ikke har lavet lvl 70 elites... og de holder dem på de 60-62... men pvp... der er 20 lvls ikke noget prob med at ramme.... det er nok værre med hans dmg vs din egen..... :P

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

Hunters skal vidst nok bruge noget fra dragen til deres epic quests, så helt forkert er det vel ikke :T

Har jeg sq ikke hørt om.. Men ved at warriors/paladins har en quest til at få quell serrar og så dropper hun onyxia's head som så kan afleveres for syge items ;)

• Den har ikk noget level.
    hvis den var level 500 ville du ikk kunne ramme den med noget. den ville resiste, parry osv.
    hvis den havde et level, ville det nok være 62-63, men den er stadig ikk som andre mobs på det level jo. den kræver en 40 styks lvl 60 spillere som kender taktikken og har øvet sig på den

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af Nithile
    hehe.... "The Burning Blade" på Deathwing har nakket onyxia 2 gange på 2 uger :T

ved ik hvor mange de er men de er mindst over 100 og alle er 55+ :D

Og Sacrilege på Deahwing har nakket Onyxia i flere uget nu, den er dømt til farming :p
    Og ragnaros 2 gange nu. igår tog vi ragnaros i første try. 30% før Sons :) så vidt jeg ved findes TBB ikk mer mener jeg.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Oprindeligt indlæg af CarStone
    Den har ikk noget level.
    hvis den var level 500 ville du ikk kunne ramme den med noget. den ville resiste, parry osv.
    hvis den havde et level, ville det nok være 62-63, men den er stadig ikk som andre mobs på det level jo. den kræver en 40 styks lvl 60 spillere som kender taktikken og har øvet sig på den

De ville så være lvl 78 ca... Du kan jo se hvad lvl ting er 18 lvl's frem eller sådan noget...

Men i MC er der mange ting der er 62-64...

Den der quiver sutter bare røv... Du kan få en der er næsten lige så god som PvP reward i alterac... Den har bare 2 slots mindre... Så er den en HEL del nemmere at få fat på..

Oprindeligt indlæg af Zeb
    Hunters kan få et epic quiver, hvor de skal bruge "Mature black dragon senew" fra onyxia, og "Mature blue dragon senew" fra azuregos (bliver vidst også droppet af elite drager i Winterspring, dog lav drop rate)

Som de så også for deres gale bow Rhok'Delar ud af, hvis de har Ancient Petrified Leaf fra MajorHomos chest. Så er det noget med det skal nakke et par lvl 60 elite demons selv uden hjælp (heller ikke pet)

Meget sjovt at despawne de demons når alliance hunters prøver :)

Oprindeligt indlæg af g00s3

Som de så også for deres gale bow Rhok'Delar ud af, hvis de har Ancient Petrified Leaf fra MajorHomos chest. Så er det noget med det skal nakke et par lvl 60 elite demons selv uden hjælp (heller ikke pet)

Meget sjovt at despawne de demons når alliance hunters prøver :)

Ved den quest er det en bue de får... ved ikke om quiver følger med, ved bare man får buen :P Har et par stykker i guilden nu...

Oprindeligt indlæg af h0d
    det sjove er klart når man begynder at tage onyxia med 25 mennesker :D

Ligesom The Void på Al' Akir :))