Onyxia er DøD!

  • Nu ved jeg godt man helst ikke skal blande sig ude fra når man ikke har forstand på spillet, men sad og læste af interesse fordi jeg overvejer at begynde på WoW, og damn det du skriver er noget volapyk når man aldrig har spillet WoW! hehe :P


    Men kunne forestille mig det er noget stort i har slået ihjel ;) Gratz!


    (Har da selv spillet UO et stykke tid en gang :) )

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Happy^


    Kan ikke være mere enig! :)



    der er bare mange i guilden som er imod det. de vil hellere ha at man bare er fornuftig og passer et item hvis man selv har fået osv... men en af vores warriors har 3 epics fra MC nu.. jeg har 0. syns ikk det er helt fornuftigt.
    tror snart de indfører DKP. men tror også mange leaver guilden hvis vi gør. laterligt.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Klauz


    Snart og snart - det var ikke i den content patch på test serveren med BattleGrounds osv., så der går nok et par måneder endnu. Så må man slå sig til tåls med at farme Ragnaros et par gange til - Perdition Blade, tak. ;_;


    Tjah, han bliver buffed i næste patch så pas på I ikke undervurderer ham :P


  • Bare fordi de spiller på en fransk server vil jeg nu mene at WaR LeGenD også tæller en smule. De var de første - tror ikke PE har nogen "firsts" at prale af, selvom du gør dit bedste.

    Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Klauz


    Bare fordi de spiller på en fransk server vil jeg nu mene at WaR LeGenD også tæller en smule. De var de første - tror ikke PE har nogen "firsts" at prale af, selvom du gør dit bedste.


    :p well, hvad ved jeg, er ikke med dem mere det var bare det de sagde den gang hehe :)


    men sjovt var det sku.

  • Tror det ikke, det er bare noget nogen addons skriver. Faktisk betyder det at blizzard har bygget bossen op fra bunden af og har sat all stats helt unikt for at få en boss der passer perfekt til det instance han er i.



    Btw, jeg var med til at nakke onyxia i mandages. Damn det er en fed oplevelse, vi havde prøvet siden søndag, med en masse wipes, og så nakkede vi hende om mandagen, totalt optur, men ingen judgement crown til mig i denne omgang, men fuck hun dør igen snart :D Alle i guilden er totalt oppe og køre. Vores server er low pop, så alle alliance kom stormende til SW med det samme for at se det event der kommer når man nakker hende. Ja. Det var STORT :)