Onyxia er DøD!

  • :D
    Min guild Sacrielge har lige slået Onyxia ihjel! det var vores 6 forsøg! det for vildt :T
    droppede


    Halo of Transcendence (priest set piece)
    Netherwind Crown (mage set piece)
    Sapphiron Scale (fed cloak)
    og dens hoved som er i Orgrimmar nu :)



    :clap: :clap: :clap:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • tillykke med det! :clap:


    der går vist et stykke tid inden mit guild kommer derned..så mange lvl 60 er vi sq heller ikke...jeg er heller ikke selv 60 endnu..men det kommer jo nok engang! :))

  • tillykke :)


    min guild skal der ned iaften for første gang :) men regner da med vi nakker den. har hørt den ikke skulle være så svært som mange af de bosses i MC vi har nakket :)


    btw. CarStone, hvor langt er i kommet i MC?


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII



  • Tilykke! :)



    Vi skal også ned og lege med hende iaften, 5 gang vi tager hende ned, hvis vi alså får hende íaften :P

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CarStone
    Min guild Sacrielge har lige slået Onyxia ihjel! det var vores 6 forsøg! det for vildt :T
    droppede


    hehe nice nok - går lidt før Dirty Danes skal der ned men vi skal der ned og slagte hehe
    Folk skal lige have en chace for at blive lvl 60

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Hehe Tillykke Carstone og jeres guild :D
    Gad godt selv være med og se Onyxia :T


    PS: CarsStone du dræbte min lille gnom på Deathwing !
    HÆVN! :evil:

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Taktak! hovedet er allerede forsvundet i orgrimmar :( men nåede at få nogle screens!
    kampen tog omkring 15min og det var vores sjette forsøg!


    I molten core er vi nået følgene.
    Lucifron 3 gange
    Magmadar 2gange
    gehennas 2 gange
    garr 2 gange


    og instancen resetter om nogle mins, så vi skal igang forfra omlidt og ha en MASSE epics og forhåbentligt slå Baron geddon ihjel denne gang.


    sidst vi tog MC run (før vi gik igang med onyxia) fik vi 20epics på 3 dage! haha! men jeg ku ikk rolle ordentligt... så fik 0 :crazyeyes:

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tormdk
    trist guild at være med i når man skal rulle på ting :)


    vi snakker om DKP men mange er imod.. specielt rogues..


    så vi kører med at alle skal ha 1 epic fra MC. hvis man har lige vundet et ka man ikk rolle igen. ellers bare være gode ved hinanden og passe hvis ham den anden virkelig needer

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Ligesom med alle andre MC bosser kræver det bare lidt træning..


    Vores første gang brugte vi ca. 5 forsøg før vi fik hende ellers har vi taget hende på 1 eller andet forsøg derefter.. Sådan alt efter hvor heldige vi har været med hendes Deep Breath i fase 2 :)

  • Fik i mange random BoE drops fra surgers, ancient core hounds osv.?


    Jeg føler lidt vores guild er ekstremt uheldig.. de sidste 2 raids har vi cleanet hele MC helt ned til Ragnaros (ham mangler vi stadig :() og vi har kun fået 2-3 BoE items fra random MC mobs


    Glemte da at sige tillykke med slagtningen.. første gang er altid noget specielt.. den næste gang skulle I have det nemmere nu kender I det meste :)

  • Grats med det da, Onyxia er altid lidt besværlig de første på gange, men efterhånden er hun "farm-status" og klart en af de bedste encounters hvis man tænker tidsmæssigt og itemmæssigt.


    Jocoma, tag det ikke så tungt, vi har taget Ragnaros 3 gange nu og jeg har stadig kun set 1 BoE item droppe (har været med på lidt over halvdelen af vores MC runs) fra trash mobs på vejen. Dog fik vi Alcor's Sunrazor fra en Molten Destroyer, heh - latterlig nice offhand til en Rogue.

    Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Purple-Hands
    hvilken er den sindsygeste boss tænkte jeg på? altså den sværeste...er det ragnaros?




    Ja.. men ikke så meget længere... Blackwing Lair kommer snart og så er det sgu nok Blackwing der er den sværeste 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ekkedude




    Ja.. men ikke så meget længere... Blackwing Lair kommer snart og så er det sgu nok Blackwing der er den sværeste 8)


    Snart og snart - det var ikke i den content patch på test serveren med BattleGrounds osv., så der går nok et par måneder endnu. Så må man slå sig til tåls med at farme Ragnaros et par gange til - Perdition Blade, tak. ;_;

    Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

  • da jeg var i PE på ravencrest havde vi nakket hende 5 gange, samt hele mc pånær ragnaros :)


    men er også ved at være en lille månede siden sidst jeg var med.


    btw, vi lavede det første pvp server kill af onyxia i europe :p


    (min shammy hedder vareex)