Polak-import billigere end Netto!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Jeg synes man er godt nærtagende hvis man synes det er at svine polakkere til... Som dansker vil jeg da heller ikke blive sur over at andre laver sjov med nogen af vores skavanker :rolleyes:


    At du så samtidig udtrykker at du selv forbinder det at være svensker, med at være dum, siger jo så en del om hvor dobbeltmoralsk du faktisk selv er :]


    har ikke en skid med dobbelt moral at gøre , jeg har boet i sverige i 5 år og kan faktisk godt lide dem , selv med derres særheder.


    men ok du mener ikke den side sviner polakker til , det gør jeg og det bliver vi jo nok ikke enige om.

  • men Mikkel du må lige forklare dig... for jeg er fuldstændigt sat af nu. Du mener altså at det er okay at svine fx afrikanere til fordi de er nogle dumme sorte samboer, som kun kan finde ud af at kravle i træer, men man må ikke komme ind på at de er blevet undetrykt?


    Jeg forstår dig virkeligt ikke!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Syntes det er underligt at nogle kan komme sådan op og koge over sådan en useriøs side :roller:


    Hvis man må lave grin med svenskere må man sgu også lave grin med polakker (DETTE ER INDISKUTABELT)
    ellers er det forskelsbehandling også kan polakkerne kan føle sig snydt ;)


    Kan ikke være mere enig ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Kan ikke være mere enig ;)


    FULDSTÆNDIG RIGTIGT :D


    det er sgu da trods alt for sjov... Hvis i synes dette er for meget så tænker man videre.


    AMERIKANERE
    ARABERE
    PERKERE
    JØDER
    SVENSKERE
    DANSKERE
    TYSKERE
    bare nogle af dem jeg lige kunne komme i tanke om :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    men Mikkel du må lige forklare dig... for jeg er fuldstændigt sat af nu. Du mener altså at det er okay at svine fx afrikanere til fordi de er nogle dumme sorte samboer, som kun kan finde ud af at kravle i træer, men man må ikke komme ind på at de er blevet undetrykt?


    Jeg forstår dig virkeligt ikke!


    Jeg quoter så lige mig selv...


    Quote

    ...jeg synes ikke det er fair at bygge en joke baseret på andre folkefærds ubehag...


    Det er fx ikke fedt at gøre grin med at at afrikanere er brugt som slaver før i tiden, og heller ikke fedt at gøre grin med polakkere der er blevet tortureret i Auschwitz...
    Men harmløse sager som polakkere der arbejder sort, og svenskere der drikker, det bør sq i mine øjne kun være noget som de svageste sjæle kan føle sig stødt over...


    Got it ? ;)

  • jeg brugte svenskere forde vi jyder ved i der ovre på øen hader at blive kaldt svenskere.


    en lille provokation fra min side ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    jeg brugte svenskere forde vi jyder ved i der ovre på øen hader at blive kaldt svenskere.


    en lille provokation fra min side ;)


    Det er skam også helt ok ;)


    Ved første øjekast kunne det bare godt tolkes mere personligt, fordi jeg rent faktisk er næsten halv svensker - men det vidste du jo nok ikke...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden


    Det sker bare nogle gange. Synes det er skod.


    Tråde bli'r kun lukket, hvis der er nogle kvajpander, der ikke kan finde ud af snakke/skrive uden de skal blive personlige på den negative måde og hvis de bliver perfide i deres sprog ! Så enkelt er det.
    Vi kan sagtens debatere, ved at argumentere for det vi mener - i stedet for at svine hinanden til med alverdens nedgørende vendinger. Det er ihf. ikke noget der skal ske herinde. Det er hverken "skod" eller "lame-ass" - Så'n er det bare - take it or leave it !!

  • jeg synes du er en totalt lame-ass, Bentzin... du fik mig fandme til at skrive Bentzin i stedet for benzin idag.. tale om påvirkning :))


    men tilbage til topic:


    Mikkel du skriver jo:


    Grunden til at det ville være anderledes at lave samme joke med afrikanere, er jo naturligvis at deres historie er en del mere trist, idet de jo altid er blevet undertrykt og udnyttet - det er polakkere da ikke.


    ay? :]


  • ...og danskere der er fede :)) ... synes jeg også at det er kun de svageste sjæle kan føle sig stødt over :)) :)) :))
    Som du skriver de harmløse ting .. det er ok ik' men lige fram bruge penge og tid på at lave en hel side :dots:


    MEN LAD dET NU LÆGGE ALLESAMMEN !!! det er jo bare en tumpe der ikke vidste hvad man skulle denne dag :cheers:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    jeg brugte svenskere forde vi jyder ved i der ovre på øen hader at blive kaldt svenskere.


    en lille provokation fra min side ;)


    nå ja... tysker eller svensker ... pest eller kolera ... :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    ...og danskere der er fede :)) ... synes jeg også at det er kun de svageste sjæle kan føle sig stødt over :)) :)) :))
    Som du skriver de harmløse ting .. det er ok ik' men lige fram bruge penge og tid på at lave en hel side :dots:


    MEN LAD dET NU LÆGGE ALLESAMMEN !!! det er jo bare en tumpe der ikke vidste hvad man skulle denne dag :cheers:


    Og er du så enten radikal eller totalt skizofren, for sikke dog en holdningsændring i løbet af en tråd ..


    Og hvor ved du så fra, at der er brugt penge på siden? .. Det er jo ligesom et .tk domæne, som rent faktisk er gratis for privatpersoner .. Og tid .. Nogen bruger tid på at lave en mærkværdig hjemmeside, og andre bruger tid på at flippe ud over siden .. Hvad er mest tidsspild?