Polak-import billigere end Netto!

  • fucking spade der kører denne side !!! -polaken

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    Ville i grine hvis det var om indvandrere? Eller negere? Nej så ville i jo være racister.. men hvad er i nu?


    :roller:


    Polakker er sgu da også indvandrere ...


    ... og hvem fanden gider betale penge for en neger ? ... De kan jo ikke slå et søm i et bræt uden at ødelægge både sømmet og brættet. Næ, en god håndværker-polak til 4 kroner i timen ved man sgu hvad er. Er man på røven, så kunne en budget-kineser måske være en løsning. De arbejder jo gerne for en skål ris om dagen ...


    btw. Hvis du ikke kan tage lidt sjov, så kig den anden vej ... :))


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n
    Sikke dog en lame-ass kommentar... Self. ville vi da det... Det er jo bare en harmløs spøg, invandrer og negere laver sikkert også sjov med os... Og derfor kalder man jo ikke dem racister... vel? :]


    Har du ikke hørt det ? ... Det er åbenbart kun racisme når det er "hvide" der siger noget om "sorte" ... :boxed: .... Hvis det er omvendt, så er det åbenbart bare folk "meninger" ... :]


    Hørte jeg engang nogle gutter sige ... og jeg kunne sgu ikke lade være med at spørge om de var mentalt tilbagestående ... Var sgu lige ved at redde mig en røvfuld ... :))


  • grill jeg tror jeg elsker dig :D


  • Heh ja hjerne har du jo ikke meget af. Hvor er det lige at jeg skriver at racisme kun kan gå den ene vej? Jeg ved desuden godt at polakker også er indvandrere, og uddybede derfor også længere nede. At du så prøver at argumentere med yderst racistiske bemærkninger, har jeg intet tilovers for X(

  • Hvis en dansker tager til Norge eller England for at vaske op eller gøre rent så kalder I det STUDIETUR eller noget andet lam udtryk selv om det til forveksling minder mig om polsk slaveindvandring til lille jomfruelig Danmark! føj for satan da, nu mangler der bare PIA K.'s velsindelse af siden! kan godt være at siden er for sjov, men læs dog følgende koments til dette! Der bliver det taget op til diskution om alle de forskelle der er imellem det ene og det andet er jeg sikker på.
    Jeg har sq altrig haft noget imod jokes eller lame komments om Polen og Polaker, men der er sq for meget af det gode på en gang!
    Skriver det ikke kun fordi at jeg kommer fra Polen og prøver at forsvare landet. Har boet her i 9 lange år, er blevet meget dansk og er vant til mærkelig humor men gransen er overskrædet !
    Læs evt. tid. koment :dots:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    Hvis en dansker tager til Norge eller England for at vaske op eller gøre rent så kalder I det STUDIETUR eller noget andet lam udtryk selv om det til forveksling minder mig om polsk slaveindvandring til lille jomfruelig Danmark! føj for satan da, nu mangler der bare PIA K.'s velsindelse af siden! kan godt være at siden er for sjov, men læs dog følgende koments til dette! Der bliver det taget op til diskution om alle de forskelle der er imellem det ene og det andet er jeg sikker på.
    Jeg har sq altrig haft noget imod jokes eller lame komments om Polen og Polaker, men der er sq for meget af det gode på en gang!
    Skriver det ikke kun fordi at jeg kommer fra Polen og prøver at forsvare landet. Har boet her i 9 lange år, er blevet meget dansk og er vant til mærkelig humor men gransen er overskrædet !
    Læs evt. tid. koment :dots:


    Dem som tager derop, ska tjene penge til at leve, derfor tager man et ekstra job. det som du tror er det eneste vi laver!


    Knold? :lame:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wraper


    Dem som tager derop, ska tjene penge til at leve, derfor tager man et ekstra job. det som du tror er det eneste vi laver!


    Knold ? :lame:


    hvorfor fanden tror du Polaker kommer herop for ??? blev dog voksen, i tager afsted for at opleve noget hvorimod Polaker skal tjene lidt til maden. Hvis du læser FÅ du SU, hvis du ikke har et arbejde FÅ du dagpegne. Findes ikke i Polen !! så klap i og lav lidt research om emnet før du udtæler dig X( X(

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

    Rettet en gang, sidst af Rafal Pyszko ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    Hvis en dansker tager til Norge eller England for at vaske op eller gøre rent så kalder I det STUDIETUR eller noget andet lam udtryk selv om det til forveksling minder mig om polsk slaveindvandring til lille jomfruelig Danmark! føj for satan da, nu mangler der bare PIA K.'s velsindelse af siden! kan godt være at siden er for sjov, men læs dog følgende koments til dette! Der bliver det taget op til diskution om alle de forskelle der er imellem det ene og det andet er jeg sikker på.
    Jeg har sq altrig haft noget imod jokes eller lame komments om Polen og Polaker, men der er sq for meget af det gode på en gang!
    Skriver det ikke kun fordi at jeg kommer fra Polen og prøver at forsvare landet. Har boet her i 9 lange år, er blevet meget dansk og er vant til mærkelig humor men gransen er overskrædet !
    Læs evt. tid. koment :dots:


    Pia K ?


    "Dansk Folkeparti bør opløses! De er en flok følsomme blomsterbørn. Hvor er stramheden? Hvor er brutaliteten? Hvor er basale, seriøse politiske virkemidler som likvideringer og overtagelse af statsapparatet gennem effektiv vold? Dansk Folkeparti er for bløde og vil bare gerne være venner med alle. "


    Citat slut :P

  • Hvorfor er det lige danskerne skal skældes ud / straffes for, at Polen ikke har et velfærdssystem? .. Og hvis det virkelig er så slemt at være i nærheden af danskere og den humor der nu en gang er i landet, så kan man vel holde sig væk .. DK tvinger altså ikke folk til at komme ..


    Mht. siden, så er den da sjov, men kan ikke se, hvorfor folk synes den er SÅ underholdende .. Vil give LecTer ret i, at var siden lavet om tyrkere, så skulle der nok være nogen der råbte op omkring racisme, også selvom den var lavet for sjov ..


    Og hvad er så forresten ideen i, at copy/paste fra siden og herind, uden nogen yderligere kommentarer? Posthunt :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko


    hvorfor fanden tror du Polaker kommer herop for ??? blev dog voksen, i tager afsted for at opleve noget hvorimod Polaker skal tjene lidt til maden. Hvis du læser FÅ du SU, hvis du ikke har et arbejde FÅ du dagpegne. Findes ikke i Polen !! så klap i og lav lidt research om emnet før du udtæler dig X( X(


    Ja når du læser får du SU. Ved jeg godt. men en SU er ikke altid nok til bolig+føde! DERFOR tager man et ekstra job. La nu vær, kender flere der har været og er på studenterrejser og pis og lort i udlandet..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    Hvis en dansker tager til Norge eller England for at vaske op eller gøre rent så kalder I det STUDIETUR eller noget andet lam udtryk selv om det til forveksling minder mig om polsk slaveindvandring til lille jomfruelig Danmark! føj for satan da, nu mangler der bare PIA K.'s velsindelse af siden! kan godt være at siden er for sjov, men læs dog følgende koments til dette! Der bliver det taget op til diskution om alle de forskelle der er imellem det ene og det andet er jeg sikker på.
    Jeg har sq altrig haft noget imod jokes eller lame komments om Polen og Polaker, men der er sq for meget af det gode på en gang!
    Skriver det ikke kun fordi at jeg kommer fra Polen og prøver at forsvare landet. Har boet her i 9 lange år, er blevet meget dansk og er vant til mærkelig humor men gransen er overskrædet !
    Læs evt. tid. koment :dots:



    tror ikke du skal tage det så personligt. Det var jo bare ment som en joke - ingen grund til at gå amok på alle danskere fordi der er blevet lavet en side for sjov over polakker.


    Du ser da heller ikke mig fare i flint over da nogen satte danmark til salg på ebay ? ;)

  • kan ikke se det er morsomt at nedgøre andre folkeslag på den måde.


    havde der nu stået jødeimport skulle i høre et ramaskrig der ville komme.

  • Syn's det er okay, hvis nogen synes sådan en side er sjov og total grineren. Det siger jo lidt om dem og hvad de synes der er funny ! Vi er jo forskellige !
    Men så vil jeg da også ha' lov til, at latterliggøre de der balladeperkere fra Nørrbro. Bare jeg så gør det på den "rigtige" måde. :crazyeyes:
    Jeg har det lidt som andre her i tråden - syns det er talt "lame" - men husk nu - det er altså min mening. Og den har jeg ret til at ha' !! Bare lige så de sædvanlige ikke farer i flint, fordi Bentzin nu har sagt sin mening endnu en gang. :boxed:
    Sorry den sku' bare ud, efter et par tåbelige og barnlige PM's i dag.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Ham HuleFanden er vist ikke så let at løbe om hjørner med .. :roller: :))


    Nej, jeg går jo ikke i skole for ingenting :D


    Jeg kan godt følge Rafel. Men somsagt er det jo ''kun'' en joke. Du skal ikke tage det personligt. Næste gang er det jo nogle andre der er vitser om.
    F.eks. Blondinerne, de er meget udsatte 8)