Polak-import billigere end Netto!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer
    glad for at høre at der trodsalt er NOGEN der deler mit synspunkt.


    HuleFanden. Ja for der er jo også en blondineparagraf i den danske lovgivning... eller? :roller:


    Jeg ved det ikke?! Er der? :D


    Er der måske en lovgivning og ''Sjove hjemmesider''

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Vil det så sige at det er også er slut med vitser om: svenskere, nordmænd, blondiner, århusianere, jyder , københavnere, molboer, fynboere, mænd og kvinder :roller:


    Ja, ingen jokes om bonderøvene, bysnuderne og kællingerne ... Vi skulle jo nødigt risikere at der var en spasser der fik en blodprop over det ... :]


    Fuck 'em if they can't take a joke :))


    [Blocked Image: http://www.hotdeejay.com/cart/1060.jpg]


  • Jeg kan da god se det sjove på forsiden, der er ingen grund til uddybe.
    Jeg tager det da stille og roligt, synes bare at folk er nogle forkælede tåber hvis de ikke ha' andet og lave end sådanne hjemmesider hvor fint ellers humor bliver til uduelig kontinuation af det samme - altså række ned på andre ! Jeg bliver sq lidt ked af at dem jeg bo og lever sammen med gør sådan noget.
    Btv, er jeg da sikker på at hvis deres far og mor skulle renovere huset og blev tilbudt sort arbejdskraft valgte de det for håndværker priser er da lidt derover hvor :crazyeyes: ;)
    Men lad det nu læge, hele europa har haft og har probs og striheder om og med udlændinger og det bliver ikke løst på 5 min. heller ikke på ellers så fornem forum !
    :cheers:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Sikke en diskussion der kan komme ud af at en eller anden gut har lavet en side bygget på en plat joke.... :]


    Synes det er iorden at joke lidt med den slags, så længe man holder sig nogenlunde på den dydens sti...


    Grunden til at det ville være anderledes at lave samme joke med afrikanere, er jo naturligvis at deres historie er en del mere trist, idet de jo altid er blevet undertrykt og udnyttet - det er polakkere da ikke.
    Nogen af dem har bare valgt at imigrere til I-landene for at få bedre levevilkår...At de så i mange tilfælde har opnået det ved at arbejde sort er jo så en anden sag ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Sikke en diskussion der kan komme ud af at en eller anden gut har lavet en side bygget på en plat joke.... :]


    Nogen fatter bare ikke en joke eller er nærtagene? Jeg er klart enig i at der hvergang skal der komme en kæmpe diskution. OG den diskution ender med at Bentzin lukker tråden.


    Det er skod, men nødvendigt. Desværre :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden


    Nogen fatter bare ikke en joke eller er nærtagene? Jeg er klart enig i at der hvergang skal der komme en kæmpe diskution. OG den diskution ender med at Bentzin lukker tråden.


    Det er skod, men nødvendigt. Desværre :rolleyes:


    Hvem helvede siger at det er nødvendigt at lukke tråden? Jesus..

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Sikke en diskussion der kan komme ud af at en eller anden gut har lavet en side bygget på en plat joke.... :]


    Synes det er iorden at joke lidt med den slags, så længe man holder sig nogenlunde på den dydens sti...


    Grunden til at det ville være anderledes at lave samme joke med afrikanere, er jo naturligvis at deres historie er en del mere trist, idet de jo altid er blevet undertrykt og udnyttet - det er polakkere da ikke.
    Nogen af dem har bare valgt at imigrere til I-landene for at få bedre levevilkår...At de så i mange tilfælde har opnået det ved at arbejde sort er jo så en anden sag ;)


    Det var dog en forbandet gang VÅS! Man må godt udtale sig racisitisk om folkefærd, der ikke er blevet undetrykt? Jesus christ, det var dog en underlig rationalisering.


    Men ja lad os da gå ind og ændre racismeparagraffen: aahhhrrr de er sgu ikke undetrykt nok, dem må vi godt svine til! :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LecTer


    Det var dog en forbandet gang VÅS! Man må godt udtale sig racisitisk om folkefærd, der ikke er blevet undetrykt? Jesus christ, det var dog en underlig rationalisering.


    Men ja lad os da gå ind og ændre racismeparagraffen: aahhhrrr de er sgu ikke undetrykt nok, dem må vi godt svine til! :boxed:


    Jeg synes ikke det er racistisk at lave sådan en side... Desuden er der ingen der er blevet svinet til - Tag dog lige et koldt brusebad og fald ned :roller: :roller:


    Og nej - Racisme er naturligvis aldrig retfærdigt at støtte, på nogen måde, men det er nu engang heller ikke hvad der er tale om her ! :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    Sikke en diskussion der kan komme ud af at en eller anden gut har lavet en side bygget på en plat joke.... :]


    Synes det er iorden at joke lidt med den slags, så længe man holder sig nogenlunde på den dydens sti...


    Grunden til at det ville være anderledes at lave samme joke med afrikanere, er jo naturligvis at deres historie er en del mere trist, idet de jo altid er blevet undertrykt og udnyttet - det er polakkere da ikke.
    Nogen af dem har bare valgt at imigrere til I-landene for at få bedre levevilkår...At de så i mange tilfælde har opnået det ved at arbejde sort er jo så en anden sag ;)


    *host* 2. verdenskrig *host*


    .... Pinligt ?... Yeah baby ... ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    *host* 2. verdenskrig *host*


    .... Pinligt ?... Yeah baby ... ;)


    A'hva ?( :boxed:


    Okay, måske fik jeg sagt for meget :] - men altså, det korte af det lange er bare at jeg ikke synes det er fair at bygge en joke på andre folks ubehag...


    Tror ikke den her joke er baseret på at nogen polakkere blev udnyttet under 2. verdenskrig, men nærmere hvordan mange polakkere gør idag - nemlig arbejder sort udenlands samt det der er værre...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel
    A'hva ?( :boxed:


    Er du slet ikke klar over hvor mange polakker der blev slagtet af Hitler og co. under 2. verdenskrig ?


    Gæt engang hvor fx. Auschwitz ligger ... Går ud fra at du har hørt det navn før...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    A'hva ?( :boxed:


    du skal vist læse lidt mere historie før du udtaler ddig om hvem der har været undertrykt eller ikke.


    under anderverdens krig var polakkerne temmelig meget undertrygt.


    men de havde selfølgelig rigtig godt under den russiske besættelse efter anden verdens krig
    så kan vi jo godt svine dem til :roller:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GrillRotten


    Er du slet ikke klar over hvor mange polakker der blev slagtet af Hitler og co. under 2. verdenskrig ?


    Gæt engang hvor fx. Auschwitz ligger ... Går ud fra at du har hørt det navn før...


    Som sagt har det jo ikke en pind med sagen at gøre ;)


    På hjemmesiden gør de grin med at man kan få billig polsk arbejdskraft, og til at gøre næsten alt for sig - det handler ikke om hvordan man kan torturere dem eller noget i den stil...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    men de havde selfølgelig rigtig godt under den russiske besættelse efter anden verdens krig
    så kan vi jo godt svine dem til :roller:


    Hvor bliver de svinet til ?(


    Det kan jeg ikke se :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Hvor bliver de svinet til ?(


    Det kan jeg ikke se :rolleyes:


    nej det er jo ikke sært med en ½ svensker som dig du ikke kan se det er , at svine folk til når man laver sådan en side.


    den er da ihvertfald ikke lavet for at fortælle noget godt om polakker.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    nej det er jo ikke sært med en ½ svensker som dig du ikke kan se det er , at svine folk til når man laver sådan en side.


    den er da ihvertfald ikke lavet for at fortælle noget godt om polakker.


    Jeg synes man er godt nærtagende hvis man synes det er at svine polakkere til... Som dansker vil jeg da heller ikke blive sur over at andre laver sjov med nogen af vores skavanker :rolleyes:


    At du så samtidig udtrykker at du selv forbinder det at være svensker, med at være dum, siger jo så en del om hvor dobbeltmoralsk du faktisk selv er :]