Hah! Jeg indgik igår et vædemål med en af min brors dumme venner, om jeg kunne nå level 60 på 3 måneder?
beløbet var 9 kasser øl, svarende til 300kr
Tror i jeg når det?
Orc shaman @ Al'Akir
Hah! Jeg indgik igår et vædemål med en af min brors dumme venner, om jeg kunne nå level 60 på 3 måneder?
beløbet var 9 kasser øl, svarende til 300kr
Tror i jeg når det?
Orc shaman @ Al'Akir
du kan nå det på den halve hvis du spiller godt
jeg nåede lvl 60 knap en uge efter min gratis måned løb ud
netop, og jeg har alt den erfaring der skal til.. har haft 4 chars på 60, og masser af venner på al'akir hvor jeg er!
Samt hvis du er ung og har masser af tid burde du ikke have problemer med det.
En jeg spiller med nådede det på ingen tid.....undrede mig over det indtil han fortalte han ejede en Netcafé og det var hans primære arbejde.....svært at hamle op med når man har kone og arbejde hehe.
QuoteOprindeligt indlæg af Gomer Pyle
Samt hvis du er ung og har masser af tid burde du ikke have problemer med det.
En jeg spiller med nådede det på ingen tid.....undrede mig over det indtil han fortalte han ejede en Netcafé og det var hans primære arbejde.....svært at hamle op med når man har kone og arbejde hehe.
jeg har skam også en del arbejde, samt ansvar. madlavning, rengøring osv
samt jeg er en meget aktiv sportsdyrker.. så..
hvis man power lvl bare lidt kan du gøre det på 2 uger der er jo nogle japser der gør det på 3 dage
Hvor i helvede ka du købe 9 kasser øl for 300kr? Det svarer til omkring 35 kr for 1 kasse øl? Hvor hvor hvor?
QuoteOprindeligt indlæg af zero
hvis man power lvl bare lidt kan du gøre det på 2 ugerder er jo nogle japser der gør det på 3 dage
3 dage ? seriøst?! jeg kan sq ikke komme til lvl 30 på 3 dage
Vil mene at 3 dage er en mild overdrivelse... rekoden er mig bekendt 5 dages /played
QuoteOprindeligt indlæg af kreden
Hvor i helvede ka du købe 9 kasser øl for 300kr? Det svarer til omkring 35 kr for 1 kasse øl? Hvor hvor hvor?![]()
i tyskland?
Det kan du sagtens, hvis du spiller rimelig sygt kan du gøre det på 3 uger
HAHAHAHA Skal jeg drikke dem med dig eller din kammerat..???
Kan jo hjælpe eller lade være..
QuoteOprindeligt indlæg af Gurk
HAHAHAHA Skal jeg drikke dem med dig eller din kammerat..???
Kan jo hjælpe eller lade være..
kig forbi næste weekend, der er festival
Tsssss, horde :p. Well det kan du _sagtens_
ja må vi da håbe. Jeg har lige fået ny kæreste, været i byen hele weekenden osv! Og han har fundet ud af at jeg ka mit kram, så han er sur :D:D
Men det skal sq gå - stadig kun 11
QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
ja må vi da håbe. Jeg har lige fået ny kæreste, været i byen hele weekenden osv! Og han har fundet ud af at jeg ka mit kram, så han er sur :D:D
Men det skal sq gå - stadig kun 11
HAN ?..
QuoteOprindeligt indlæg af Gurk
HAN ?..
Det er bare Wraper der har svært ved at skrive en forståelig dansk sætning - han mente selvfølgelig idioten han lavede væddemålet (2 d'er!) med originalt. :p
ja lol gurk:
Han = ham jeg har væddet med!
Min kæreste er et 20 årigt hunkøn. du ved.. patter osv.. ved godt du ikk kender meget til det men..
ved ikke om der er andre regler herinde i WOW fora, men normalt er din signatur alt for stor for tweak gurk......
Også startet en ny op, nu lvl 29. Man kan virkelig mærke forskel hvis man ved hvor gode grind steder findes samt hvordan alle quests løses.
Der er dog nok lige langt nok til lvl 60 til at jeg måske gider, og i stedet bliver ved min Rogue....der er bare så mange af dem.
Forresten Klauz du gankede mig forleden i blasted din "bastard". Kom lige tilbage med en kop kaffe og så mig på 10% hp....griner nok at genkende et navn fra den anden side.