For the Horde!

• Heh, efter at have gået død på Ravencrest, besluttede jeg mig for, at jeg ville skifte til horde.

Så nu har jeg lige vinket farvel til mine chars og testamenteret alle mine penge til bekendte.

FOR THE HORDE!

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Meget kan man sige, men hatten af for at lave en total reroll istedet for at bare lave en ny toon og spille den op :)

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Heh, efter at have gået død på Ravencrest, besluttede jeg mig for, at jeg ville skifte til horde.

Så nu har jeg lige vinket farvel til mine chars og testamenteret alle mine penge til bekendte.

FOR THE HORDE!

Welcome to the darkside.

Spil dog på al'akir istedet :D

• Damn, man skal sgu have nogen guts før man gør det der i retail :)

Slettede selv mine 2 level 60 horde karaktere i beta for at tjekke alliance ud inden slutningen af beta, men kunne sgu aldrig finde på det i retail :D

Oprindeligt indlæg af Berleburg
    Heh, efter at have gået død på Ravencrest, besluttede jeg mig for, at jeg ville skifte til horde.

FOR THE HORDE!

Det tager jeg hatten af for. Og velkommen til den lyse side.

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Jeg syntes det er komplet latterligt at slette en char i stedet for bare at A) få en ny konto B) starte på en anden server hvis du vil spille Horde. Men okey, dig om det - kan dog kun bidrage dit valg. ;p

Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

Oprindeligt indlæg af Klauz
    Jeg syntes det er komplet latterligt at slette en char i stedet for bare at A) få en ny konto B) starte på en anden server hvis du vil spille Horde. Men okey, dig om det - kan dog kun bidrage dit valg. ;p

Du ville hellere betale 400 + 12$ månedligt, end at slette en char? O-o

Rig:

Oprindeligt indlæg af Hayes

Du ville hellere betale 400 + 12$ månedligt, end at slette en char? O-o

Det vil jeg...

Fed7haS

Oprindeligt indlæg af Fed7haS

Det vil jeg...

Fed7haS

Tjah, hvis jeg havde røven fuld af penge ville jeg nok også.. Men kan ikke se hvorfor det skal være på samme server alligevel..

Rig:

• Jeg har det med at knytte mig til en server, og kan ikke vænne mig til at starte på en ny, hvor det er nogle helt ukendte guilds der styrer showet. Desuden kender jeg en del der spiller på RC, da der er en del fra Boomtown derinde.

Jeg fortryder slet ikke at jeg har gjort det. Kan være det kommer i morgen eller senere :) Men pt har jeg det ikke skidt over det. Vil ikke spilde 400,- for en ny account. Det er ikke det værd. Tror heller ikke, jeg ville spille meget på min alliance side anyways.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• btw - Sig hej til Saenjaina, der er stået op fra de døde :D

• Tillykke :)
    Godt at se du skifter til den rigtige side ;)

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af Nomisdk
    fatter ikke hvorfor nogen folk sletter deres chars..

Det hedder kedsomhed.

Rig: