Heh, efter at have gået død på Ravencrest, besluttede jeg mig for, at jeg ville skifte til horde.
Så nu har jeg lige vinket farvel til mine chars og testamenteret alle mine penge til bekendte.
FOR THE HORDE!
Heh, efter at have gået død på Ravencrest, besluttede jeg mig for, at jeg ville skifte til horde.
Så nu har jeg lige vinket farvel til mine chars og testamenteret alle mine penge til bekendte.
FOR THE HORDE!
hæhæ galt sceenshot ...bare lidt trist du sletter sådan en fin char
... men held og lykke med horde spilleriet da
Meget kan man sige, men hatten af for at lave en total reroll istedet for at bare lave en ny toon og spille den op
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
FOR THE HORDE!
Welcome to the darkside.
Spil dog på al'akir istedet
Damn, man skal sgu have nogen guts før man gør det der i retail
Slettede selv mine 2 level 60 horde karaktere i beta for at tjekke alliance ud inden slutningen af beta, men kunne sgu aldrig finde på det i retail
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
FOR THE HORDE!
Det tager jeg hatten af for. Og velkommen til den lyse side.
Jeg syntes det er komplet latterligt at slette en char i stedet for bare at A) få en ny konto B) starte på en anden server hvis du vil spille Horde. Men okey, dig om det - kan dog kun bidrage dit valg. ;p
QuoteOprindeligt indlæg af Klauz
Jeg syntes det er komplet latterligt at slette en char i stedet for bare at A) få en ny konto B) starte på en anden server hvis du vil spille Horde. Men okey, dig om det - kan dog kun bidrage dit valg. ;p
Du ville hellere betale 400 + 12$ månedligt, end at slette en char? O-o
QuoteOprindeligt indlæg af Hayes
Du ville hellere betale 400 + 12$ månedligt, end at slette en char? O-o
Det vil jeg...
Fed7haS
QuoteOprindeligt indlæg af Fed7haS
Det vil jeg...
Fed7haS
Ville ikke selv slette en lvl 60 men betale så meget ville jeg nu heller ikke
Bare for at være totalt nitpicky
Vi betaler I Euro, Ikke i dollars Forskellen er stor!
QuoteOprindeligt indlæg af SimonSKAT
Ville ikke selv slette en lvl 60 men betale så meget ville jeg nu heller ikke
Tror sgu også bare jeg havde valgt en anden server.
endelig en der har fundet ud af, at horde er 1000 gange bedre! welcome to the brighter side of life
Al'Akir please berle!
QuoteOprindeligt indlæg af Fed7haS
Det vil jeg...
Fed7haS
Tjah, hvis jeg havde røven fuld af penge ville jeg nok også.. Men kan ikke se hvorfor det skal være på samme server alligevel..
Jeg har det med at knytte mig til en server, og kan ikke vænne mig til at starte på en ny, hvor det er nogle helt ukendte guilds der styrer showet. Desuden kender jeg en del der spiller på RC, da der er en del fra Boomtown derinde.
Jeg fortryder slet ikke at jeg har gjort det. Kan være det kommer i morgen eller senere Men pt har jeg det ikke skidt over det. Vil ikke spilde 400,- for en ny account. Det er ikke det værd. Tror heller ikke, jeg ville spille meget på min alliance side anyways.
btw - Sig hej til Saenjaina, der er stået op fra de døde
Tillykke
Godt at se du skifter til den rigtige side
fatter ikke hvorfor nogen folk sletter deres chars..
QuoteOprindeligt indlæg af Nomisdk
fatter ikke hvorfor nogen folk sletter deres chars..
Det hedder kedsomhed.