Indbrud hos Chippen

  • Synes da det er fint politiet bruger deres hunde i sådan et tilfælde. De svin af nogen tyve burde få tæsk med et alubat og sendt til nordsibirien bagefter. Det er så svagt sådan noget. Og så kommer de endda tilbage endnu flere - kan da kun ha' ondt af Uffe

    MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

    Rettet 2 gange, sidst af SjQLunD ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    hmm er det ikke ret irrelevant for tråden bentzin.. :roller:


    Synes jeg ikke, da den her tråd handler om vores retsamfund og kriminalitet. Og om hvordan vi tackler det.
    Men hvorfor undrer det mig ikke, at du fyrer sådan noget af ! [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/33.gif
    Hvis du har noget du vil kritisere mig for, så brug PM. Tak !

  • Syntes det er så sejt han selv kunne holde de 4 unge mennesker tilbage ved egen hjælp, at de så ikke vil arbejde sammen med ham om en erstatning uden at indblande politiet kan jeg dog ikke forstå..


    Jeg har da købt meget hos Chippen og har altid været tilfreds, også da jeg engang skulle bytte noget.. Så jeg har ikke noget imod Chippen, trods alt det der bliver sagt om ham..


    Hvis jeg kunne ville jeg trykke ham hånden, for jeg syntes fanme det er godt gjort at holde dem tilbage!


    Dog lidt træls de kommer igen, men så må de jo lære at blive væk på anden vis, hvis det fortsætter!


    Syntes fanme det er sejt gjort!

  • Jeg må desværre sige at jeg ikke kan have ondt af en mand der har snyt mig for 500 kroner.... desværre... og jeg er nesten sikker på at det er nogle kudender han har snydt...
    Jeg skulle have byttet noget jeg havde købt af ham som var i stykker da jeg fik det (Jeg havde ikke brugt det overhoved) så jeg ringede til det mobil nummer der er på siden... pga. jeg ikke havde fået svar på den RMA jeg havde lavet 1 måned før.... Ny men jeg ringede til det nummer og fik fat i Uffe him self... Jeg forklarede problemet og efter det var han så fræk og fortælle mig at jeg bare kunne tage og skrive en til RMA da hans firma sikkert have slettet den.... Hvad giver i mig... Jeg kan ikke skrive en RMA til hans firma og være sikker på og få svar.... nå men BTW. jeg skrev en ny RMA og forkarede mit problem igen og fik ikke svar... Jeg ringede ind til deres kundeservice og der fik jeg bare svaret at jeg sikkert havde kortsluttet det på en eller anden måde og de kunne ikke hjælpe mig..... Konklution: Jeg handler aldrig men den butik mere og jeg syntes heller ikke i andre skal handle der....


    ingen kunder ingen butik ingen snyd X(

  • mig og mine kammerater har heller ikke haft problemer med ham.


    Har selv haft en RMA med ham, som gik uden problemer.


    Har sq lidt ondt af ham, men rimeligt sygt han kan holde 4 personer tilbage :boxed:

  • Er det Uffe som i "Uffe danmarks stærkeste mand" (Engang altså..) Hvis det er, såhar jeg lagt arm med ham 8) Kan ikke huske om jeg vandt, men det er tvivlsomt :))


    Mener det var til et lokal bal i Kjellerup (Midtjylland) - flere år tilbage...


    |GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
    |8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
    |120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
    |FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|



  • De skal nakkes og regningen sendes til deres familie.



    The_Unforgiven


  • Jeg kunne sq ikke være mere enig.. Hvem fanden tror de de er? Nu er det ikke fordi jeg er racist eller fordi danskere er nogen dydsmønstre, men jeg mener bare kommer man til et andet land må man sgu indordne sig under de forhold der er til rådighed og ikke bare tro at man er verdens navle..


    C-K: Når nu vi snakker irrelevans :roller:

  • tror ikke det var indbrud , det var bare kunder der hentede det de havde bestildt men ikke fået :))



    Bentzin


    Lille Danmark må bare snart fatte at vi skal skrue bissen på.


    kan folk der er fået asyl her ikke fatte at de skal opføre sig ordntlig er det ud af klappen med dem.


    er det folk der er født her og har dansk statsborgerskab må man jo kyle dem bag tremmer og smide nøglerne væk.


    Grillrotten


    nu må du da lige tage dig sammen , de bryder ind i en anden mands ejendom , derved udsætter de sig selv for en fare , at blive bidt af en politihund eller få nogle tæsk , det ber de squ selv om.
    kan virkelig ikke have ondt af dem.


    men du mener vel politiet bare skal lade dem løbe så de kan genere andre mennesker en anden dag.


  • [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/lol_2.gif] [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/evillol.sml.gif]


    Til det sidste - [Blocked Image: http://www.bentrp.dk/assets/images/thumbsup.gif]

  • Uanset om Uffe har snydt nogen hist og her, så kan indbrud og generel truen ikke retfærdiggøre det. Hvis det er nogen som ikke har fået hva de har bestilt, så kunne de da dukke op i åbningstiden og snakke med ham, ikke bryde ind. Har overhovedet intet til overs for de indbrudstyve og slet ikke for ham der blev bidt. Der er en konsekvens ved alt, og i det her tilfælde var det politihunde og arrestationer.!

    CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Grus
    Uanset om Uffe har snydt nogen hist og her, så kan indbrud og generel truen ikke retfærdiggøre det. Hvis det er nogen som ikke har fået hva de har bestilt, så kunne de da dukke op i åbningstiden og snakke med ham, ikke bryde ind. Har overhovedet intet til overs for de indbrudstyve og slet ikke for ham der blev bidt. Der er en konsekvens ved alt, og i det her tilfælde var det politihunde og arrestationer.!


    Kan jeg helt sikkert bakke op. Vi har nogle love - og nogen til at sørge for, at den bliver fulgt. That's life ihf. her i Danmark.
    Der er jo sådan set også en grund til, at de skal overholdes ! Ellers ku' det jo være lige meget med at ha' dem !


    OT: Fed farvesammensætning i din signatur 8)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    tror ikke det var indbrud , det var bare kunder der hentede det de havde bestildt men ikke fået :))


    ... høhø ... :))



    Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    Lille Danmark må bare snart fatte at vi skal skrue bissen på.


    kan folk der er fået asyl her ikke fatte at de skal opføre sig ordntlig er det ud af klappen med dem.


    er det folk der er født her og har dansk statsborgerskab må man jo kyle dem bag tremmer og smide nøglerne væk.


    Enig ... :D


    Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    nu må du da lige tage dig sammen , de bryder ind i en anden mands ejendom , derved udsætter de sig selv for en fare , at blive bidt af en politihund eller få nogle tæsk , det ber de squ selv om.
    kan virkelig ikke have ondt af dem.


    Tja, jeg syntes at politiet bruger deres hunde ALT for let. Det er fx. set en HEL del gange at politiet har brugt deres hunde til at opløse fredelige demonstrationer.


    Hvis politiet også bruger deres hunde til at fange folk ... Hvorfor fanden skal politimænd så være i god fysisk form ? ... Hvorfor skal de lære kampsport ? ... De kan jo bare skyde folk hvis der er problemer .... :crazyeyes: .... ej ...


    Politiets opgave er at sørge for at folk der bryder loven bliver stillet for en dommer ... uden at de bruger unødvendig magt.


    Ellers er vi jo tilbage til "gamle dage" hvor folk blev lagt i benlås bare for at være inde på Christinia....


    Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    men du mener vel politiet bare skal lade dem løbe så de kan genere andre mennesker en anden dag.


    Nej, jeg mener at politiet skal løbe efter dem. Fange dem. og stille dem for en dommer ... som nok skal straffe dem. At man selv straffer folk med tæsk eller politiet udøver unødvendig vold løser ingenting.


    Vold avler vold ... også når det kommer fra politiets side.


  • He he sikkert.



    The_Unforgiven

  • Jeg giver Grillrotten ret, politiet bruger hundene forkert. Det er iorden hunden snuser tyven op og holder ham i skak, men hunden skal sgu ikke bide ham, med mindre han forsøger at skade andre eller hunden.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sam
    Jeg giver Grillrotten ret, politiet bruger hundene forkert. Det er iorden hunden snuser tyven op og holder ham i skak, men hunden skal sgu ikke bide ham, med mindre han forsøger at skade andre eller hunden.


    og hvordan stopper du så lige en mand der løber,skal hunden bare sige vov-vov og så stopper manden så hunden kan holde ham i skakt,prøv lige at være lidt realistisk!!.hvis folk ikke vil have et snap af vovsen kan de fandeme holde op med deres pis og så gøre som politiet siger.

    intel conroe E6750
    XFX 680i LT
    4 gbddr2 corsair dominator pc 8000
    2stk XFX 8800GT
    150gb raptor
    750gb samsung F1
    G5 mus
    G15 tastatur
    G25 wheel
    logitech 5500 digital plaintronic surround headset