Hej...
Er det muligt at åbne for de 4 ekstra pipes?
På forhånd tak..
Hej...
Er det muligt at åbne for de 4 ekstra pipes?
På forhånd tak..
Har 850 Pro ikke alle Pipes åbne? Det mener jeg da
Der eksisterer da ikke en X850 Pro
De hedder:
X800 Pro
X800 Pro ViVo
X800 XL
X850 XT
X850 XT PE
Spazoid taler om X800 Pro ViVo'en, som kan moddes til et X850 XT, hvordan ved jeg dog ikke.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Bobcat
Der eksisterer da ikke en X850 Pro
De hedder:
X800 Pro
X800 Pro ViVo
X800 XL
X850 XT
X850 XT PE
Spazoid taler om X800 Pro ViVo'en, som kan moddes til et X850 XT, hvordan ved jeg dog ikke.
Hallo, altså når spazoid siger x850pro tror jeg godt hvad han ved hvad han taler om, har du kikket forbi her?
Rivatuner ?
QuoteOprindeligt indlæg af shahid_2dk
Rivatuner ?
Det er mig der spørger, ikke dig..
Hvis du ved at rivatuner kan, så skriv "rivatuner!" ellers ved jeg ikke hvad du mener..
QuoteOprindeligt indlæg af sHOIKAW
Hallo, altså når spazoid siger x850pro tror jeg godt hvad han ved hvad han taler om, har du kikket forbi her?
Tak for det
se her hvordan du gøre det med rivatuner hvis du nu kan det..
http://tweak.dk/forum/thread.p…ilight=6800&hilightuser=0
eller
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af zweb.dk
se her hvordan du gøre det med rivatuner hvis du nu kan det..
http://tweak.dk/forum/thread.p…ilight=6800&hilightuser=0
eller
Det er jo et mod til 6800 serien...chancen for at det virker er ikke eksisterende!
Når man modder et X800pro VIVO til et 16pipe XT så skal man jo flashe med en xt bios...så hvis man skulle kunne gøre det så er det ved hjælp af bios mod.
Men da de begyndte at lasercutte x800 pro VIVO kortene til sidst så man ikke kunne åbne de sidst 4 pipes tror jeg sgu også at de har gjort det på X850 pro...Men hey, det er da bare at prøve...og så ha et PCI grafikkort klar hvis det skulle gå galt!
Det værste der kan ske er at du ikke kan flashe kortet tilbage og garantien ikke dækker!
Prøvede lige at flashe mit X850 XT Til et X850 XT PE og det virkede fint...!
Vender lige tilbage vedr. om det clocker bedre!
Nu kan jeg køre 580 på coren uden artifacts...hvor jeg kunne køre 573 før...har næsten lige renset min blæser på grafikkortet så jeg ved ikke om det er på grund af PE moddet eller bedre temps...!
Men det er da meget cool at man har fået et X850 XT PE kort istedet!
Selv om der bare står Radeon X850 series i driveren! (ikke at jeg går op i sådan noget )
QuoteOprindeligt indlæg af spazoid
Det er mig der spørger, ikke dig..
Hvis du ved at rivatuner kan, så skriv "rivatuner!" ellers ved jeg ikke hvad du mener..
mit spørgsmål var om du havde PRØVET med rivatuner, ellers skulle du gøre det
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af OC-Dog
Det er jo et mod til 6800 serien...chancen for at det virker er ikke eksisterende!
Når man modder et X800pro VIVO til et 16pipe XT så skal man jo flashe med en xt bios...så hvis man skulle kunne gøre det så er det ved hjælp af bios mod.
Men da de begyndte at lasercutte x800 pro VIVO kortene til sidst så man ikke kunne åbne de sidst 4 pipes tror jeg sgu også at de har gjort det på X850 pro...Men hey, det er da bare at prøve...og så ha et PCI grafikkort klar hvis det skulle gå galt!
Det værste der kan ske er at du ikke kan flashe kortet tilbage og garantien ikke dækker!
sorry har jo aldrig haft en ati kort ud over 9200
men så ved jeg da det..
Bare i orden! Det var heller ikke ment så hårdt...men nærmere til information!
http://forums.techpowerup.com/…t=3021&highlight=x850+mod
Det er vist ikke muligt endnu