Jeg kan se at min San Diego er på vej med Royal Mail...Ved i hvordan det foregår når den kommer til danmark, går den så videre med post danmark eller hvad?
3700+ San Diego
-
-
Oprindeligt indlæg af OC-Dog
Jeg kan se at min San Diego er på vej med Royal Mail...Ved i hvordan det foregår når den kommer til danmark, går den så videre med post danmark eller hvad?Det plejer at komme med GLS når jeg bestiller fra dem, og det plejer at tage ca. 3 dage fra de sender til det kommer.
-
Oprindeligt indlæg af LarsK
Det plejer at komme med GLS når jeg bestiller fra dem, og det plejer at tage ca. 3 dage fra de sender til det kommer.
OK, hvad så hvis man ikke er hjemme..Hvad sker der så?
-
Det er POST dk der får dem fra GLS, så den kommer vist bare på posthuset, den havner hos Post DKs posthus, så vidt jeg ved..
Mvh Mads
-
Oprindeligt indlæg af Vigilant
Det er POST dk der får dem fra GLS, så den kommer vist bare på posthuset, den havner hos Post DKs posthus, så vidt jeg ved..Mvh Mads
ok...det virker bare sådan lidt usikkert det hele...Har heller ikke bestilt noget fra overclockers.co.uk før!
Men jeg får den sq nok ikke inden weekenden så...skal på arbejde imorgen nemlig...så skal jeg da være heldig at jeg kan hente den på posthuset lørdag formiddag!
-
Mine pakker fra OC er blevet leveret af fragtmænd.. Ikke PostDK
-
Min fra cpu fra overclokers.co.uk blev leveret til døren med post dk
-
Da jeg bestilte min cpu fra bay-zone.de blev den bare sat ude på vores skraldespand ude ved vejen, en hver idiot ku faktisk ha taget den.
Der stod lige en cpu til ca. 1700penge.
Mvh Mads
-
Da jeg bestilte min cpu fra bay-zone.de blev den bare sat ude på vores skraldespand ude ved vejen, en hver idiot ku faktisk ha taget den.Der stod lige en cpu til ca. 1700penge.
Mvh Mads
OK..Crazy!
Håber sq ikke det sker her, noget helt andet er hvordan kan det være at du skriver "Mvh Mads" efter alle de posts du laver??
Det generer mig ikke, men jeg har bare studset over det er par gange..om det var noget du har lavet som en slags signatur der kommer hver gang du skriver en post eller om det er noget du skriver hver gang du poster...!!?!?
-
Det er nemlig rigtigt.. jeg ved ik hvorfor jeg gør det.. jeg tror det er pga. høflighed ik andet.
Mvh Mads
heheh
-
Det er nemlig rigtigt.. jeg ved ik hvorfor jeg gør det.. jeg tror det er pga. høflighed ik andet.Mvh Mads
heheh
Det er helt ok, har bare ikke lige set fænomenet før!