Cosmos fra Thottbot

• Jeg ahr et lille problem med mit Cosmos.

Da jeg havde downloadet det fra thottbot.com virkede det hele fint indtil jeg havde logget ud og ind igen begyndte det er være lidt mærkeligt.

Kan kun beskrive det som om min museknap var nede(Altså min højre så jeg bare skulle flytte musen for at dreje min char.) Men det er rimelig irreterende, så ville høre hvad jeg kan gøre? Er der en nyere version af cosmos? eller hvad, eller er det sket for jer?

• Problemet med Cosmos som jeg ser det er at der er en masse ting som er bundlet med i pakken som du ikke har meget at bruge til. Derfor skal du bruge noget tid på at se hvilke addons du skal bruge, og hvilke du ikke skal.

Dit musseproblem kan jeg dog ikke hjælpe dig med. Jeg har ikke haft nogle problemer med Cosmos selv, ud over at jeg crasher en gang imellem når jeg zoner ind og ud af Instances.

• Cosmos vil opdatere sigselv hvis du starter spillet igennem Cosmos.exe. Det har jeg gjort ved at lægge den på min desktop, lave navnet og iconet om så jeg ikke kommer i tvivl og så ellers lagt det rigtige WoW link et andet sted :)

Dermed får man de nyeste opdates hvergang man logger på.

• Ja okey, tak skal i have for hjælpen, men har lige et spørgsmål til den sidste reply er skal jeg klikke på cosmos.exe for at starte WoW op og få den nyeste cosmos version? fordi at tror jeg slettede en cosmos.exe fil den som man dl'er fra thottbot.com

• Hvis du bruger cosmos.exe så vil der poppe en lille box op og downloade hele baduljen hvis du det installeret :) Så hvis du har slettet den ville jeg nok forslå at downloade det igen så du far den. Du behøver ikke lave en reinstall da Cosmos ikke ligger noget i din reg database.

• Hvilken version er så best at bruge alpha eller release?

Har i øvrigt et problem med at spillet fryser når jeg logger ind anden gang med cosmos, altså første gang logger jeg ind med cosmos og alt er fint, hvis jeg så logger ind igen senere så fryser spillet og jeg mister forbindelsen, det klares så ved at disable alt, logge ind, logge ud igen slå alt til også virker det.

Det er ret irreterende og ja jeg ved det lyder forvirrende, nogen der har en løsning på det?

• Der er næsten 100% et mod du har aktiveret som har mouselook på hele tiden.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr