Indlæg af Soda20

    Hey
    Har lige købt en wii, og ville høre om der var nogen der viste om man kunne spille 2 player skydespil, ligesom det gamle ehm Time Crises til ps1/ps2 og sådan noget....hvor man sidder ved siden af hinanden og skyder på skærmen eller der hen af :D

    nogen der kender en form for scanner program, som kan scanne alle ens filer på hele pc'en for at se om man skulle have nogle filer dobbelt ??

    nogen der ved hvad for weapon enchants der ville være best på en enhanc sham, med duel wield ?? så som crusader, 15agi/str osv

    nååå ja hva.......man kan jo ligeså godt hoppe ud i det, vi har jo alle været newbie's engang, og det hele kommer jo sådan lidt efter lidt.....jeg er da selv lidt ked af at jeg ikke startede på en pvp server, men de fleste af dem jeg kender ville heller pve så det var det, det blev......men syns hurtig man bliver træt af pve

    hehe hvis du vil spille på nogen af de 2 server han sagde der, så kommer du til at spille PvP, helt klart også det der er fedest, hvis du spørger mig :D


    2 Hurtige....


    fordel ved PvP er nemme CP
    ulemper ved PvP er man næsten aldrig kan være sikker på om man ikke bliver nakket af en eller anden high lvl, eller en grp...


    spiller selv på Bloodscalp :D :D

    ved ik om thottbot opdatere davligt.......ellers kan det hentes fra deres hp, så er du sikker på at få den nyeste version......http://www.cosmosui.org/


    har selv kørt med cosmos siden jeg fandt ud af det var til stede og syns det er pænt ok....men ja der er en masse ting i det....

    hmmmmm var lige inde på din hp, men syns ik lige det er særlig smart at reklemere for dc++.... ik ret klogt hvis du spørge mig.....men det styre du selv

    spiller på bloodscalp.....er dog kun kommet op på lvl 35 med min druide, har ikke rigtig kunne bestemme mig heh :D :D


    er ca. 15-20 mins om at installer wow
    men tror det har meget at gøre med hvilken computer man har..

    kan også være mange ting.....men prøv at installere windows en gang til og wow, og så selvfølig de nødvendige driver's, dem bundkortet skal bruge mener jeg......installer indet andet, og se om spillet virker.....


    hvis det virker med kun de ting, uden at crashe, kan det være det evt. være en ting du installere som din computer ik kan lide, hvade selv en computer på et tidspunkt der crashed hele tiden, hvis jeg installeret zonealarm på den....

    kan evt. være fordi der er fejl på dine ram....og når de så bliver for overbelasted så genstarter computeren bare.....har haft det samme problem med en af mine andre computere


    men det kan selvfølig også være mange andre ting