Mojn Wraper... Jeg er ik i helt samme situation som dig, men min mor er voldsomt ramt af sklerose og tror næppe hun har lang tid igen Men sorgen kan bearbejdes... Min far har selvfølgelig oss sine op og nedture, begrund af min mor... Mine søskende har oss deres ture... Og man får fandme lyst til at skride fra det hele, og bare komme videre med livet, men har opdaget hvordan man takler min far når han er i det "blodige" hjørne... Du har selv sagt du ordner dine pligter, så der er nok ik noget galt der, men lær at takle din far... Det har ihf. hjulpet mig hel vildt, men det afhænger self. oss af situationen... Hvis du har brug for en håndtrækning med noget kan du bare skrive
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
he he næh - tog også knapt 5 år helt nede i støvet, men nu er jeg nået til hvor jeg er i dag, og det har gjort mig stærk og jeg forstår at nyde livet - så jeg har det skam fint
Det var iorden formuleret Man får sg ingen hår på brystet og bliver ik stærk af ingen modgang tror jeg! Når man først har slikket kantstenen og formår at komme op igen er man (mig ihf.) sg forandret...