afspiller til musik??

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Jam
    kan det passe, at jeg ikke kan få winamp til at lyde ligeså godt, som i medieplayer???


    måske jeg har haft en del problemer med at få alle mine højtalere til at spille under winamp men det har noget at gøre med hvad lydkort jeg bruger mit indbyggede ac`97 virker ikke og mit zalman usb lydkort virker fint med winamp

  • Bruger det nyeste Winamp, med Classic skin.


    Jeg brugte engang iTunes, men syntes det var for besværligt at lave playlister.


    Desuden tog programmet for lang tid at loade, i forhold til Winamp, hvor det launcher med det samme. Desuden er Winamps library dejligt let, og man har adgang til alle ens playlister.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
    WMP her, for jeg laver alligevel playlists efter hvad jeg nu lige har lyst til at høre og jeg har aldrig besvær med at finde mine numre...


    *savle* *savle* Sisse Søby :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    alle de ekstra ting man netop ikk bruger.. f.eks. visualisation, som nok er den lammeste feature nogensinde opfundet til en musikafspiller :))


    Huh? Jeg kan sidde og kigge på det i timevis.


    Men selvfølgelig kun, når vaskemaskinen ikke kører. Den er der intet, der kan slå.