PvP VS. Normal

• Hvad er forskellen, og er det dårligt at spille på en normal sever...? spiller selv på en normal 8o

Hvad slags spiller i på?

ThermalTake - Shark Silver
    MSI - K8N SLi Platium
    Amd - Athlon64 3800+ @ 2.6 Gzh
    Kingston - HyperX 1024 DDR RAM TCCD Cas 2-2-2-5
    POV - Geforce 6800 Ulltra
    Maxtor - 200 Gb 7200 rpm SATA
    Chill - 510 Watt
    Samsung - SyncMaster 710T

• Også på en normal her.

Jeg spillede på EverQuest's PvP server kaldet Sullon Zek i sin tid, og den slags gider jeg ikke igen :P (men ok, jeg var på de godes hold så jeg var vel selv uden om det :P)

• Spiller på en PvP server, og har ikke fortrudt det. Selvfølgelig bliver man ganket en gang imellem, men sådan er spillet - må den bedste spiller vinde 8)

Og hvis man ikk kan ta' det.. Så spiller man PVE :))

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• PvP er meget feder! når du kommer op i lvl..:P

PvP det er så sjovt når man ganker nogen, det er så pisse sjovt! :D men ik så fedt igen når det er en selv det går ud over ;)

• Spiller self da også på PvP, da det gir meget mere action imo :D

har dog ikke prøvet PvE, men tror det er ret kedeligt :roller:

• Der er også PvP på normal-serverne, folk dør bare ikke uden at de har flagged sig selv.

Og du skal ikke være bekymret for at du ikke får nok PvP fordi du er på normal-serverne, alle i BattleGrounds er jo flagged og det er der du kommer til at tjene største-delen af dine Contribution Points.

Jeg spiller selv på PvP dog.

Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

• Jeg ved at tråden her er MEGET gammel, men jeg sidder med samme problem som personen der oprettede tråden her.
    Er der egentlig forskel på om man spiller på en PVP, PVE eller Normal server? ?(

Spiller de typiske mainstream spil som LoL og WoW, men holder mig ikke tilbage fra et godt spil AoE2 hvis muligheden byder sig !

• Kommer helt an på hvilket spil vi snakker om.

Tager vi f.eks. World of Warcraft betyder det følgende for dig som spiller...

Normal/PvE - Du behøver aldrig bekymre dig om at andre spillere fra den anden side angriber dig i den åbne verden. Al PVP er med dit samtykke i dueller, arenaer eller f.eks. battlegrounds. Angriber du en spiller som har samtykket til PvP bliver du flagget som samme, og så kan folk ellers også angribe dig i... 5min?

PvP - Udenfor startzonerne kan du altid angribe andre spillere fra den anden side uden nogen form for "helle", udover byvagter og lign.

Så det er egentlig bare forskellen på om du kun har computeren som fjende, eller også andre spillere.

Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

• Med den fordeling som de forskellige servere efterhånden er det så fuldstændig lige meget xD
    Hvis man ser bort fra nye servere så er de fleste servere delt cirka 10/90. Hvis bare man spiller det som der er flest af på serveren bliver man alligevel aldrig slået ihjel af den anden faction.

Mange tak for svaret :D

Spiller de typiske mainstream spil som LoL og WoW, men holder mig ikke tilbage fra et godt spil AoE2 hvis muligheden byder sig !