Hvad er forskellen, og er det dårligt at spille på en normal sever...? spiller selv på en normal
Hvad slags spiller i på?
Hvad er forskellen, og er det dårligt at spille på en normal sever...? spiller selv på en normal
Hvad slags spiller i på?
Også på en normal her.
Jeg spillede på EverQuest's PvP server kaldet Sullon Zek i sin tid, og den slags gider jeg ikke igen (men ok, jeg var på de godes hold så jeg var vel selv uden om det :P)
Spiller på en PvP server, og har ikke fortrudt det. Selvfølgelig bliver man ganket en gang imellem, men sådan er spillet - må den bedste spiller vinde
Og hvis man ikk kan ta' det.. Så spiller man PVE
PvP er meget feder! når du kommer op i lvl..:P
PvP det er så sjovt når man ganker nogen, det er så pisse sjovt! men ik så fedt igen når det er en selv det går ud over
Spiller self da også på PvP, da det gir meget mere action imo
har dog ikke prøvet PvE, men tror det er ret kedeligt
Spiller på PVE server. Hvis jeg havde vidst at der kom et pvp honor system havde jeg også valgt en PVP server.
Der er også PvP på normal-serverne, folk dør bare ikke uden at de har flagged sig selv.
Og du skal ikke være bekymret for at du ikke får nok PvP fordi du er på normal-serverne, alle i BattleGrounds er jo flagged og det er der du kommer til at tjene største-delen af dine Contribution Points.
Jeg spiller selv på PvP dog.
Spiller PvP, og elsker det faktum at man ikke selv kan bestemme om man vil gankes..
spillede PvE da jeg spillede wow.
Tror sgu jeg genåbner min konto iaften nu hvor eksamens projektet er færdig
Jeg ved at tråden her er MEGET gammel, men jeg sidder med samme problem som personen der oprettede tråden her.
Er der egentlig forskel på om man spiller på en PVP, PVE eller Normal server?
Kommer helt an på hvilket spil vi snakker om.
Tager vi f.eks. World of Warcraft betyder det følgende for dig som spiller...
Normal/PvE - Du behøver aldrig bekymre dig om at andre spillere fra den anden side angriber dig i den åbne verden. Al PVP er med dit samtykke i dueller, arenaer eller f.eks. battlegrounds. Angriber du en spiller som har samtykket til PvP bliver du flagget som samme, og så kan folk ellers også angribe dig i... 5min?
PvP - Udenfor startzonerne kan du altid angribe andre spillere fra den anden side uden nogen form for "helle", udover byvagter og lign.
Så det er egentlig bare forskellen på om du kun har computeren som fjende, eller også andre spillere.
Med den fordeling som de forskellige servere efterhånden er det så fuldstændig lige meget xD
Hvis man ser bort fra nye servere så er de fleste servere delt cirka 10/90. Hvis bare man spiller det som der er flest af på serveren bliver man alligevel aldrig slået ihjel af den anden faction.
Mange tak for svaret