Min warrior er på en eller anden måde kommet ind på thottbot - uden at vide hvordan er den der bare... Nogen der ved hvordan den er kommet derind??
Desuden er det en gammel profil der ligger derinde... Hvordan er det man opdaterer profilen???
Min warrior er på en eller anden måde kommet ind på thottbot - uden at vide hvordan er den der bare... Nogen der ved hvordan den er kommet derind??
Desuden er det en gammel profil der ligger derinde... Hvordan er det man opdaterer profilen???
Hvis man har Thottbot profiler aktiv kan man sætte den til at lave en profil på alle dem som man har som Target. Så der er nok en gut som har haft dig som target med den mulighed slået til.
Lyder da ulovligt. Ved godt der kun er tale om en char i WoW. Men alligevel...jeg gider da ikke have, at min char bliver spredt ud til offentlig skue overalt, uden jeg aner det.
QuoteOprindeligt indlæg af Berleburg
Lyder da ulovligt. Ved godt der kun er tale om en char i WoW. Men alligevel...jeg gider da ikke have, at min char bliver spredt ud til offentlig skue overalt, uden jeg aner det.
er jeg sikker på det ikke er blizzard har jo lavet det sådan at man kan se hvad ander har på om man så kan lig det eller ej
QuoteOprindeligt indlæg af zero
er jeg sikker på det ikke er blizzard har jo lavet det sådan at man kan se hvad ander har på om man så kan lig det eller ej
Synes der er en stor forskel på, om man kan se andre inde i spillet i forhold til, at blive udgivet på internettet.
Den er vel kommet ind via. Cosmos?
Generalt skulle vi diskutere om hvorvidt de macro kommandoer som lader ting som Thottbot og andre Add-on's fungere er en god ting for spillet på lang sigt.
Jeg ville nok mene at Blizzard skulle have brugt en del mere tid på at få deres UI til at fungere så Add-on's slet ikke burde være nødvendige.
Når jeg ser listen af Add-on's og hvad de kan ryster jeg til tider på hovedet og tænker på hvor galt det gik i SWG.
sys det er fint nok hvis det kun er interface i sær pga jeg gider ikke se på den samme interface i de år jeg skal spille wow
Problemet er bare at det laver A og B hold af spillere. De som bruger add-on's og dem som ikke gør.
"eliten" blandt MMOG spillere har altid haft en fordel fordi de generelt var bedre oplyste om spillet. Jeg syntes ikke personligt der er brug for yderlige fordele ved brug af externe programmer.
Men sådan er jeg
der er jo ikke tale om nogen snyder ...det er noget folk må bruge,, alle kan jo bare bruge det
jeg kan best lide uui10 ...det spiller jeg bedst med..hvor mod min ven hader det som pesten og kan stadig konkurre lige så godt som mig
Det er lidt nemt at sige "alle kan bare bruge det" for det gør ikke problemet mindre :), faktisk tror jeg helt personligt at på længere sigt vil Blizzard komme frem og sige at det var et fejlskøn at lade det macro sprog de har lige nu.
Men vi må se, jeg tror helt klart vi kun har set toppen af isbjerget hvad angår hvad en Add-on kan.
QuoteOprindeligt indlæg af Tormdk
Det er lidt nemt at sige "alle kan bare bruge det" for det gør ikke problemet mindre :), faktisk tror jeg helt personligt at på længere sigt vil Blizzard komme frem og sige at det var et fejlskøn at lade det macro sprog de har lige nu.
Men vi må se, jeg tror helt klart vi kun har set toppen af isbjerget hvad angår hvad en Add-on kan.
Enig, man kan få et add-on som fx fisker for dig mens du går AFK.. Du kan fx sætte den til at fiske en hel nat, så når du vågnet, så har du fishing 300 - snyd imo.
Berleburg --> Ej tud da Hvad er problemet i den char ligger der? Bange for at folk skal se dine items..?
Min: http://www.thottbot.com/?profile=Happy.ShadowSong
Den er ikke liiiige blevet opdateret, men hva faen
Det gør ellers livet 100 gange nemmere med:
- Lootlink
- CooldownCount
- RangeColor
- CTMods standard funktioner! (fjerner den ekstremt irrterende fade-in tekst i quest loggen, lader dig rykke rundt på dit player/target vindue osv..)
- og lidt mer' jeg ikke kan huske..
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Happy^
Enig, man kan få et add-on som fx fisker for dig mens du går AFK.. Du kan fx sætte den til at fiske en hel nat, så når du vågnet, så har du fishing 300 - snyd imo.
Berleburg --> Ej tud da
Hvad er problemet i den char ligger der? Bange for at folk skal se dine items..?
Min: http://www.thottbot.com/?profile=Happy.ShadowSong
Den er ikke liiiige blevet opdateret, men hva faen
Alliance