Hej, har et Geforce 6600GT. Har købt en Zalman VF-700-cu:D Men ram-varmeaflederne kan jo ikke side på. Så er der nogen der ved om man kan få noget andet til at køle ramne på mit GFX ?
VF-700-cu+600GT, ram-køling ?
-
-
hvorfor kan de ikke sidde på de sidder fint på ved mig dag hvad er problemet?
-
På 6600GT modellerne er der ikke plads til dem.
-
Oprindeligt indlæg af hQnS
På 6600GT modellerne er der ikke plads til dem.det er der... har jo selv et
du kan bare ikke placere på bagsiden men kun ovenpå
-
hvordan kan du få plads til dem? Kan du ikkke sætte et billede ind ?
-
jo men bliver først i aften gider ikke at slukke min pc lige nu
-
Ok supe:D Så Tweaker jeg bare ind igen i aften
-
Er det ikke fordi, der sidder RAM-Kølere på dit kort i forvejen?
-
Nej det er det ikke. DEr er bare ikke plads til dem under køleren. prøv at gå ind og læs hvad andre har skrevet om VF-700-cu.. jeg er ikke den eneste der har problemet... Håbede bare på der var nogle der kendte til noget ram køling der kunne sidde på i stedet.
-
Ved ikke om det er nogen trøst,men de passer heller ikke på mit gfx.
Belsaget på bagsiden sidder i vejen - så jeg brugte en enkelt fra denne køler: http://studiedata.dk/productit…=ACTI201&Fane=COLD,COCOMB
Desværre stod kortet af (ikke af den grund) og da jeg fik et nyt havde jeg smidt de originale ud. Kører derfor p.t. uden nogen form for køling. Der er DDR3 på mit gfx så det betyder ikke så meget - kan ikke huske hvilke RAM der er på 6600.... -
Der er også DDR3(900MHz) ram på. HAr også set det fleste bare køre uden ram kølerene men villle bare gerne have optilmal ydelse:P
-
Er det AGP, eller PCI-E du har? Og hvilket mærke er kortet?
-
Det er fra Point of view. AGP
-
Det er fra Point of view. AGPAhh ok. Jeg kender slet ikke AGP udgaverne da jeg kun har haft med PCI-E udgaverne at gøre og der er absolut ingen problemer.
Men, ja, kerne er jo rykket en del på AGP kortene for et få plads til den der ekstra "bro". -
Det er fra Point of view. AGP
Sorry for OT:
Har sendt dig en PM for nogle dage siden. Læs den. Tak. -
Aaah kig li her.....
http://www.zalman.co.kr/product/cooler/VF700_6600GT_eng.html
Det viser at den er monteret på et 6600gt AGP....
Men de skriver os at "blomsten" vil stikke 3cm ud fra kortet....
OG så står der følgende :
"The HSI heatsink must be used together with the cooler. If the original heatsink integrates the HSI heatsink into one, then you cannot use VF700 on the card." Hvilket jeg IKKE fatter en dyt af....Nogen må meget gerne forklare mig det
-
Oprindeligt indlæg af Deuce313
Aaah kig li her.....http://www.zalman.co.kr/product/cooler/VF700_6600GT_eng.html
Det viser at den er monteret på et 6600gt AGP....
Men de skriver os at "blomsten" vil stikke 3cm ud fra kortet....
OG så står der følgende :
"The HSI heatsink must be used together with the cooler. If the original heatsink integrates the HSI heatsink into one, then you cannot use VF700 on the card." Hvilket jeg IKKE fatter en dyt af....Nogen må meget gerne forklare mig det
Tror de mener, at hvis HSI køleren er integreret i den orginale køler er, kan man ikke bruge 700'eren. HSI'en bliver simpelt hen for varm uden køling.