Sådan!
Jeg har efter at havet prøvet mig frem i den lidt uoverskuelige DFI Bios fået min Venie 3800+ til at køre 2820 mhz... Stabilt, på TT bigwater vandkøling, næsten lydløst, temps never over 40 c og ved kun 1,45 v
BTW: vha. AMD's performance formel, har jeg reget ud at den skulle yde som en 4630+'er

Venice OC Power
-
-
Nice, er det max OC du har fundet der, eller arberjder du stadig på det ?
-
Ser fint ud, men regnede dog med at Venice var en hårdere OC´er end det du har opnået indtil nu.
-
Oprindeligt indlæg af DeH
Sådan!
Jeg har efter at havet prøvet mig frem i den lidt uoverskuelige DFI Bios fået min Venie 3800+ til at køre 2820 mhz... Stabilt, på TT bigwater vandkøling, næsten lydløst, temps never over 40 c og ved kun 1,45 v
BTW: vha. AMD's performance formel, har jeg reget ud at den skulle yde som en 4630+'erGodt reslutat - dog har tmax vidst sin oppe på 3300 ?
BTW: vha. AMD's performance formel, har jeg reget ud at den skulle yde som en 4630+'er
Hvad er det for en formel ?
arhhh pis
Han har sandiego og kompressor - damn you karse -
Oprindeligt indlæg af Teffer
Godt reslutat - dog har tmax vidst sin oppe på 3300 ?
nu er jeg jo også kompressorkølet med evap på -65C det gør jo lidt forskel, min er prime stabil ved 3200 mhz
og lave super pi op til 3371 mhz.
og det er en sandiegomen det lyder som et godt clock prøv at fyre lidt op for V.core min kan prime på vand ved 2.9ghz
-
hans er en san diego + han har kompressor
-
NICE OC
stik den mere volt og få den op på 3 ghz
-
Oprindeligt indlæg af Evilbone
Nice, er det max OC du har fundet der, eller arberjder du stadig på det ?
arbejder stadig på det, men den vil da i det mindste bote ved op til 2900 mhz, indtil vidre -
nice OC
jeg har lige fået at vide at min er kommet 3500+ Venice så må jeg også lige se hva den ka prestere, men ka først se det på Tirsdag fordig der er jeg helt færdig i milli :camp:
-
Oprindeligt indlæg af Connektors
nice OCjeg har lige fået at vide at min er kommet 3500+ Venice så må jeg også lige se hva den ka prestere, men ka først se det på Tirsdag fordig der er jeg helt færdig i milli :camp:
Jeg havde meldt mig MEGET syg lige med det samme og havde skyndt mig hjem!
-
arhhh pis
Han har sandiego og kompressor - damn you karseher er formlen:
Performance Rating = (CPU Frequency x 3)/2 + 400
e.g. 2800+ = (1600MHz x 3)/2 + 400