er hunters dårlige i pvp??

  • Hej allesammen jeg har flere char. og er blivet lidt hoocked på at prøve en hunter. Men der er rigtig mange inde i wow der siger at hunters de sutter og at de er dårlige i pvp... er der nogen der har en hunter som kan sige om det passer??

  • Lige nu har de lidt problemer med det som man kalder "The Dead Zone" - dvs de ca 2 yards hvor hunteren er for tæt på til at bruge Ranged angreb, og for langt væk til at lægge traps osv.


    Men det er noget Blizzard ser på, så vi kan nok forvente en del der.


    Alle klasser kan klare sig i Pvp hvis man ved hvad man laver. Selvfølgelig er nogen klasser bedre designet til PvP sådan som det er nu, men det tror jeg Blizzard er i fuld gang med at kikke på, derudover er Spiller viden 100 gange vigtigere end hvilken klasse man er.


    Derfor - Hvis du syntes Hunteren bare er dig, så bliv ved med at spille ham og lær alle de små tricks! Så skal du nok komme langt :)

  • Okay nu skal det siges at hunters kan være fuldstændig syge... I pvp kan en hunter ved lethed nedlægge alle classes, bare den spilles ordenligt... Tænker nu på Khatum fra Deathwing serveren, han tog som lvl 56 min mate (gnomina - lvl 60 mage) uden nogen problemer, og han var en af de første til at må lvl 60 og en virkelig god spiller, men han har allerede opgivet khatum...


    Det jeg vil med min lille historie er at Hunters kan blive syge hvis de spilles ordenligt... Deadzone, det er få spillere der kommer inden for den...

  • Nej, bare du angriber først og ved hvad du skal gøre =)


    hvis din modstander er på lang afstand så start med et sting (evt drain mana) når din modstander derefter opdager dig så smid et Concussive Shot på ham - det giver dig mere tid til at få ham ned på lav hp.


    Når din modstander kommer tæt på (eller hvis dette sker fra start) så brug wingclip og løb som bare satans - derefter skyder du på ham, når Wing Clip er væk skyder du et concussive shot og et sting.


    Scatter shot er også godt =)


    husk at have dit pet på din modstander hele tiden (dog ikke hvis du bruger scatter shot) dit pet gør ikke særlig meget damage men kan alligevel gøre en forskel.



    Have fun 8)

  • Ikke for at sige noget om din m8 men det er rimelig skidt af ham.. En mage skal let kunne slå Hunters. Man behøves ikk engang komme tæt på dem, du kan bare stå og skyde dem ned. Poly Pet , instant pyroblast- og så fireblast, og så kører bussen.

  • http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=1206


    Hunters er bestemt ikke dårlige i PvP. Men det kræver, at de fra start tænker sig om, og ikke bare lægger ud med den typiske "Arcane Shot".


    De har Wing Clip og Concussive shot. Det er bare vigtigt, at holde fjenden i lavt tempo hele tiden.


    Modstanden vil højst sandsynligt gå efter playeren fremfor hans pet. Det skal man også bruge til sin fordel.


    Men tjek den movie der. Så kan man virkelig se, hvad hunters dur til :)

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Tusq
    Ikke for at sige noget om din m8 men det er rimelig skidt af ham.. En mage skal let kunne slå Hunters. Man behøves ikk engang komme tæt på dem, du kan bare stå og skyde dem ned. Poly Pet , instant pyroblast- og så fireblast, og så kører bussen.


    Man skal lede længe efter en mere generaliserende og lam holdning.


    Men jeg behøver kun at kigge på din sig for at få nok info til at putte dig i den boks der hedder "12årig dreng der tror han er uber1337" X(
    Men nåja, ALLE mages kan NEMT slå ALL huntere ved at bruge din utrolige 1337 taktik og fremgangsmåde :roller:


    Damn hvor kan nogle tåber pisse mig af.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Hunter er BESTEMT ikke dårlig i PVP. Jeg har vundet adskillige duels og kampe. Det kræver at du spiller på den "rigtige" måde. Den ting de fleste gør galt er at de sætter alle deres talents i Beast Mastery, det vil jeg ikke rådgive til, jeg har dog sat alle mine talents i Markmanship, hvor alle ens evner med buen bliver meget bedre. Du skal simpelthen hele tiden komme væk fra modstaneren, dvs du skal først lave en ice-trap så modstanderen fryser til is, derefter skal du gå så langt væk du kan, og fyre en 'Aimed Shot' på ham, og sætte pet'et på ham, husk concussive shot til at gøre ham langsom. Drain mana hvis du endelig er mod en der har mana. Gør hele tiden ham langsom, løb frem og tilbage mens dit pet hakker løs. Det er metoden jeg vinder på, husk og øv en masse duels så du er klar i den rigtig PvP-verden;)

    CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

  • Hunters er bestemt ikke dårlige til PvP, man skal bare lære at spille dem. Sådan er det med alle class' som de fleste siger her i tråden :)


    Jeg har i hvert fald ikke de store problemer. Kun mod mages og priests. Men dem må jeg lige øve mig på :)

  • Hvis du går efter noget bestemt mener jeg f.eks. ikke en hunter er super i fohold til Rogues og Mages.
    I grupper eller raids som ved SS er de dog gode.


    Typisk også gode i dueller da de der altid har traps klar, men det ved alle jo er en anden verden end pvp.


    Bare min mening :-)

  • Det jeg vil med min lille historie er at Hunters kan blive syge hvis de spilles ordenligt... Deadzone, det er få spillere der kommer inden for den...[/quote]


    Rogues gør! Men læg din freeze trap hele tiden, så har du en chance mod dem.


    Men ja, Hunter er sej pvp når man vel og mærke ikke er alene. Alene er man lidt sårbar, især hvis man satser på agility og ikke stamina.