Rogue? Dual Wield?

  • de sjælne crits i snakker om optræder nu ret tit har effectivt en crit på 20% og ifølge min stats en på omkring 15, og det er uden devilsaur set ect, så hver 4-5 slag er crit, så med sword/mace i main og dagger i main ved stealth opnår du nu højst damage generelt

  • Sjældne crits? Snakker ikke om nogen sjældne crits...


    Ambush har minimum 60% crit.


    Evis = 100% da jeg altid aktiverer cold blood, inden jeg bruger den.


    Crits er ikke noget problem.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shantri
    nå det nu ikke var dig der snakkede om det, var det nok ikke addreseret til dig vel...


    Du er da lidt for dum.


    Der har ikke på NOGET tidspunkt i denne tråd, været nævnt det MINDSTE om crit %'er eller sjældne crits.


    Endnu engang udtaler du dig om noget der ligger udenfor noget der tidligere har været snakket om. Et godt råd til dig: Læs de tidligere posts igennem, før du selv udtaler dig.


    Tsk...kan ikke andet end at grine ad dig. Må man spørge hvem dit fine indlæg er addresseret til? Jeg brokker mig eller spiller alvidende nu måske? :roller:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Evis er jo intet problem at få højt op mod en med cloth armor men har jo intet , men en skide shadowblade (eller rettere så hurtig en dagger) kan ikke critte for 2k+ på en lvl 60.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Evis er jo intet problem at få højt op mod en med cloth armor men har jo intet , men en skide shadowblade (eller rettere så hurtig en dagger) kan ikke critte for 2k+ på en lvl 60.


    Øh jo...det kan den så godt...har jo gjort det selv, mere end én gang.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Min backstab rekord med dagger build er omkring 1600 på en Ancient Core Hound i molten core. Dette var dog efter fuld sunder armor fra en warrior. Ambush er omkring 1900, coldblooded på en mage der regennede. Evis er omkring 2400 på en mob i SM.


    Dagger: Heartseeker, Frightalon.

  • De 1600 var på en level 62 elite. Jeg har ikke rigtig PvP'et på det sidste så jeg har ingen anelse om dmg på players. De 1600 var med stamina gear, ikke agi og ap. Mener jeg har omkring 290 agility med det på.


  • det er ikke kampen værd at pille ved en stædig Mr Hr altvidende...


    han må godt blive i troen...

  • Der er uendelig meget fejl-information i den her tråd, men lad mig lige slå en ting fast:


    Eviscerate har INTET at gøre med hvilket våben du bruger. Du kan få samme dmg med Eviscerate med en level 1 dirk som du kan med Perdition Blade. Ingen forskel.

    Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shantri


    det er ikke kampen værd at pille ved en stædig Mr Hr altvidende...


    han må godt blive i troen...


    Flot argumenteret. Du sviner fremfor at tale for din sag. Imponerende. Flot. Idiot.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Shantri


    skal vi også lege sidste ord her ???


    Nu er det altså dét, det skal komme an på? Bevares..ikke på ét tidspunkt har du ytret dig konstruktivt. Gider ikke spilde mere tid på dig i denne tråd.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Lad os stoppe flamewar og lad os svare den orginale threadstarters spørgsmål.




    Daggers:
    Fordele: speed, dvs mange andreb, mange crits og meget poison ind. Negativ: Når du møder en highly armored char/npc vil den damage reduction få dig til at græde, ens damage ryger simpelthen i bund.


    Swords:
    Fordele: Fordi man spammer SS hele tiden får man mange flere andgreb en man normalt ville, dvs større udbytte af ens høje crit % Og man kan rent faktisk skade targets med meget armor. Negativ: Ikke så meget poison, og ingen backstabs.


    Det skal så lige siges at ens talent tree kan ændre mange ting, og kan ændre nogle af forholdene lidt.


    Min mening er at Combat/sword rogues er bedst til grind, men backstabs rogues er bedst til instances, og når man så først er blevet lvl 60 er der nogle få ting man skal vælge ud fra. Hvis man pvper er det et spørgsmål om spillestil og smag, for begge typer kan virkelig fyre meget dmg af hurtigt. Hvis man tilgengæld kun er pve dvs instance runs er dagger i mainhand klart at foretrække pga backstab.


    Jeg har Heartseeker i mainhand og distracting dagger i offhand, her er en lille damage måling fra stratholme:


    [Blocked Image: http://www.peppeshus.dk/files/images/dpsstratrun.jpg]


    Flame er mage, og hyper + naxis er dual sword rogues...

  • Du kunne osse dyrke en eller anden kombination. Hent en add-on fra ui.worldofwar.net der hedder noget i stil med use by name.


    Kunne så lave en macro der til at erstatte din gouge således:


    /cast Gouge(Rank x)
    /usebyname Barman Shanker


    Dvs. du fyrer en Gouge af hvorefter dit våben automatisk bliver skiftet. Erstat din backstab med følgende macro:


    /cast Backstab(Rank x)
    /usebyname Thrash Blade


    Rank x skal begge steder udkiftes med den rank den der passer dit level :-)


    Fyrer en backstab af og skifter tilbage til sværd.


    Ovenstående er ret simplificeret. Jeg har en hel del flere macro'er for at sikre jeg bruger det korrekte våben i korrekte situationer.


    Ulempen ere bare at du skal opdatere alle macro'er hver gang du får et nyt våben du vil bruge. Så jeg får det bedste fra både sværd og backstab builds. Skulle jeg vælge blev det nu ren dagger.


    Umiddelbart har ovenstående den ulempe at der skal lidt mere poison på dine våben. Det er både godt og skidt. I pvp kan du rent faktisk spæne rundt med både instant, crippling og mindnumb.