Ninja looter!!

• DarkWolves på den igen (http://www.darkwolves.biz). De har hærget i flere andre spil og er nu også til at finde i WoW. ^^

Sjov film, så den for nogen dage siden, tøsen går absolut amok over Ventrilo.

Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

Oprindeligt indlæg af Klauz
    DarkWolves på den igen (http://www.darkwolves.biz). De har hærget i flere andre spil og er nu også til at finde i WoW. ^^

Sjov film, så den for nogen dage siden, tøsen går absolut amok over Ventrilo.

Kan jeg sq også godt forstå.
    Hun har bare lyst til at nakke ham :) Flækkede af grin da hun sagde: " IM GOING TO KILL THAT SON OF A BITCH" med sådan en sjov accent ;) lyd sq sjovt.

• Jeg har lige brugt en times tid på at læse deres forum, og jeg må sige jeg er en smule chokeret.

Der var tidspunkter under gennelæsningen af deres "bedrifter" jeg tog mig selv i at smile, men jeg syntes det er for lamt at spille et spil med en indstilning der siger: lad os se hvor mange newbies vi kan griefe og snyde for penge eller loot.

Det er fjolser som dem der ødelægger spil som disse fuldstændigt for mange :S

Men man kan vel kun udlede at man skal være mere en almindeligt forsigtig med hvem man stoler på.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• lol, de tøser der er totalt beverly hills at høre på :)

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless