Jeg stemte: Jeg ryger ik, men har gjordt......Dog uden "D" i gjort.
-
-
ja for "dem der skriver d i gjort, de skal have enden smurt"... haha... ja det lærte vi sgu da jeg gik i folkeskolen! Men det har da hængt ved
-
Oprindeligt indlæg af LecTer
ja for "dem der skriver d i gjort, de skal have enden smurt"... haha... ja det lærte vi sgu da jeg gik i folkeskolen! Men det har da hængt ved"enden smurt"?
uhhhrrr..
-
ja for "dem der skriver d i gjort, de skal have enden smurt"... haha... ja det lærte vi sgu da jeg gik i folkeskolen! Men det har da hængt ved
ej, det gas....
-
hehe ja altså enden som i røven og smurt som i spanket... sådan skal den forståes... gammelt ordsprog
-
hehe ja altså enden som i røven og smurt som i spanket... sådan skal den forståes... gammelt ordsprogPræcis. Det ordsprog fik vi også smidt i nakken af vores lærerinde og det er snart 35 år siden.
-
ryger 20 Marlboro om dagen ca
og har det fint med det ja jeg dør nok af det og ja det tag nok et par år af mit liv men jeg vil sku helle æd alt det mac D jeg vil og røg alt det jeg vil og drikke det jeg vil osv og så have haft det sjovt og så dø noget fårsådan har jeg det i vær fald
men kan huske da jeg gik i gang med at ryge så nå vi stod og var total cool og sådan
og hvis vi ville kunne vi altid stoppe
hehe kan jeg sku ikke nu men fuck det har det jo fint med det
btw Marlboro ftw -
Ryger ikke og har ikke tænkt mig at starte ... Siger mig intet så gider ikke spilde penge på at forværre mit helbred, de kan bruges bedre et andet sted ..
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Thank you!Det var så lidt da .. Skulle det være en anden gang ..
Men er der ikke en eller anden der vil oplyse mig om hvornår de andre ting - udover at køre for stærkt - som LecTer nævnte der rent faktisk er blevet forbudt? *GG*
-
Oprindeligt indlæg af The Hans
Præcis. Det ordsprog fik vi også smidt i nakken af vores lærerinde og det er snart 35 år siden.
siger vist lidt om udviklingen i folkeskolen
QuoteOprindeligt indlæg af zero
og har det fint med det ja jeg dør nok af det og ja det tag nok et par år af mit liv men jeg vil sku helle æd alt det mac D jeg vil og røg alt det jeg vil og drikke det jeg vil osv og så have haft det sjovt og så dø noget fårsådan har jeg det i vær fald
men kan huske da jeg gik i gang med at ryge så nå vi stod og var total cool og sådan
btw Marlboro ftwKender du det her:
[Blocked Image: http://www.rotary-witten.de/Aktuelles%20-%20Bilder/komma.gif]
Det er næsten umuligt at læse hvad du skriver, når der ikke er et eneste komma
-
Det er latterligt at du prøver at gøre grin med mig Lector.
Jeg prøver ikke at belære nogen om noget, det bare en statement.
-
Jeg ryger kun vandpipe, og det er bare konge! Det er nogle gange et par gange om ugen, men nogle gange mindre-
Mvh Mads
-
Har da røget en enkelt smøg i ny og næ, til fester osv. Bryder mig ikke rigtig om smagen - til gengæld bliver min vandpibe brugt et par gange om ugen!
-
1) spild af penge
2) forpester tilværelsen for andre omkring en
3) stinker af helvet til
4) hoster som en 80 åring når du når 30
5) for gule, klamme tænder af det..... nope ryger ikke og vil aldrig nogen sinde have en cig... så hellere en kugle for panden og ende det hurtigt og smærte frit
hehe
syntes dog at hvis folk vil er det op til dem, syntes dog 15 om dagen er sygt... kan forstå en 4-5 om dagen, sådan ny og da ved en lille pause eller noget. 15 er mere eller mindre 1 hver time man er vågen.
-
Oprindeligt indlæg af zero
btw Marlboro ftwhørt !!
-
Der går vel små 20 stykker op i røg hver dag.
Hvem startede hetz´en mod rygerne
Føler mig efterhånden som en del af et jaget folkefærd.
-
Oprindeligt indlæg af Raller
hørt !!
Nemlig ja.
-
det var godt du lige fortalte os det shahid. Vi troede ellers det var pisse smart. Godt med sådan en 14-årig guru der ved alt. Hvad skulle tweak dog gøre uden dig? :dots:
Nu ved jeg ikke hvad Shahid har gjordt dig eller om han har trådt dig over tæerne!Men vær venlig og snak/skriv på en pæn og ordenlig måde, da han føler at du sviner han til, Tak!
Nu ved jeg ikke lige hvor gammel du er, men du lyder sQ ik særlig gammel, så spar os for dine lamme indlæg som dette.For det andet hvad skulle vi dog gøre uden dig LecTer ??
-
Oprindeligt indlæg af Maverick
Hvem startede hetz´en mod rygerneFøler mig efterhånden som en del af et jaget folkefærd.
Hørt.
Jeg fatter det heller ikke. Ryger hverken indendørs på arbejde eller i skole. Faktisk ryger jeg kun indendørs derhjemme, og når jeg er på besøg hos andre der har budt at jeg må ryge indendørs.
Alligevel skal man høre på alle de tudeunger (hentyder til gennemsnitsalderen på dem der flæber mest her) der bare skal have noget at bitche over - og mener at skidtet bare skal banlyses. Det er en meget snæver holdning.
Det er helt fint at lave røgfri restauranter - er heller ikke selv tosset med mad der smager ad askebæger. Men vores pubs og andre beværtninger holder da fandeme snitterne fra. Det er hysteri. Der hører en smøg med en øl, basta! ..og hvis man ser på hvor mange der rent faktisk ryger på diskoteker o.lign. er det jo en stor procentdel man gør det surt for, hvis det bliver forbudt.Vi rygere skal helt klart respektere ikke-rygerne og deres ønsker. Men det skal sørme også gå den anden vej.
-
Oprindeligt indlæg af Torque
Jeg fatter det heller ikke. Ryger hverken indendørs på arbejde eller i skole. Faktisk ryger jeg kun indendørs derhjemme, og når jeg er på besøg hos andre der har budt at jeg må ryge indendørs.Alligevel skal man høre på alle de tudeunger (hentyder til gennemsnitsalderen på dem der flæber mest her) der bare skal have noget at bitche over - og mener at skidtet bare skal banlyses.
Jamen det er da glædeligt at du tager så meget hensyn, hvis bare der fra flere der gjorde.
Er man et jaget folkefærd fordi man ikke har lovens ord for at må gå rundt og høste år af alle mulige andres gennemsnitsalder mod deres vilje? og tilmed dræbe 150 om året?Og så lige til den latterlige kommentar med tudeunger. For det første synes jeg alt fra min side af har været på et fuldstændig sobert niveau. For det andet vil jeg godt vide hvad du kender til min alder siden du mener du er i din gode ret til at udtale dig på en så nedgørende måde?