Sad lige og så i min mailboks og der lå sefl. lige et nyhedsbrev fra b-one..
Og de har vidst givet mere plads..
Pris pr. måned i DKK 9,- 19,- 36,-
Serverplads i MBNYHED! 300 600 1200
alle tiders
Sad lige og så i min mailboks og der lå sefl. lige et nyhedsbrev fra b-one..
Og de har vidst givet mere plads..
Pris pr. måned i DKK 9,- 19,- 36,-
Serverplads i MBNYHED! 300 600 1200
alle tiders
Nice Nåede jeg slet ikke at se inden jeg slettede den
Har også fået den... Ikke dårligt!
så sætter http://www.boxhosting.dk dem sikkert snart ned
må vi håbe...
Jeg hader B-One! De har sat inkasso på mig, de svin! har opsagt mit domaine ved dem får år tilbage!
Concor > B-One
QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
Jeg hader B-One! De har sat inkasso på mig, de svin! har opsagt mit domaine ved dem får år tilbage!
Concor > B-One
øhmm okay
har ellers aldrig haft problemer med dem..
ja det er sgu noget af en deal.
Har lige købt web10 plads men det skulle jeg nok lige have ventet en uges tid med
Husk at alle priserne er UDEN moms.
Men det er stadig ikke dyrt.
QuoteOprindeligt indlæg af fhqwhgad
Har lige købt web10 plads men det skulle jeg nok lige have ventet en uges tid med
Ja deres servere kører også af lort for tiden... ihvertfald den min hp ligger på.
Hvordan har B-ONE det med deres "Fri Trafik" ? ... Er den fri ... ? ... Eller er de hurtige med at bitche hvis man får 10-20 GB trafik på en måned ?
QuoteOprindeligt indlæg af fhqwhgad
Det skal du ikke være ked af... B-one er noget røv... fik også en lækker inkassohilsen fra dem, men fik heldigvis snakket dem til fornuft
QuoteOprindeligt indlæg af GrillRotten
Hvordan har B-ONE det med deres "Fri Trafik" ? ... Er den fri ... ? ... Eller er de hurtige med at bitche hvis man får 10-20 GB trafik på en måned ?
hmm ved det godt nok ikke har ik de store filer liggende på min side..
har ikke haft nogle problemer med b-one.
Bruger den dog heller ikke til andet end til lidt billeder osv herinde
Blah nu er der nyt i min sag ang. inkasso og dem:
de siger jo selvf de intet har modtaget ang min opsigelse, og jeg tog sq da ikk papir på at jeg havde sendt det dengang, regnede jeg jo i høj grad ikk med var nødvendigt. Så nu står jeg med håret i postkassen!
Ringer til B-one samt det inkasso firma imorgen, hvis muligt må jeg hellere bare få regningen gensendt og betale den, selvom det nok ikke er muligt
QuoteOprindeligt indlæg af Pejsen
Ja deres servere kører også af lort for tiden... ihvertfald den min hp ligger på.
Har ingen problemer haft overhovedet og så er de da billige IMO.
Har du været inde og kigge på deres DRIFTSSTATUS
-side Her står der bl.a.:
20/05/2005 11:54:19 - mysql04.talkactive.net
MySQL04 er netop nede på grund af udskiftning af defekt hardware.
Update: kører igen
- - -
27/04/2005 20:35:20 - Nedetid til aften skyldes defekt switch
Nedetiden her til aften skyldes, at et bundkort i web11 brændte af og ødelagde switchen i skabet, samt tog strømmen til alle maskiner i skabet.
Efter switchen blev udskiftet var der igen kontakt til alle maskiner, pånær web11 der havde yderligere nedetid da bundkortet skulle udskiftes.
Alt kører nu normalt
har også oplevet den sjove i min gamle klan.
pludselig fik vi brev om at vi ikke havde betalt og vores hjemmeside var slettet fra deres server.....deres regnskab er mildt sagt noget rod..........