• Jamen hvorfor ikke starte ugen med at komme ned til sin bil og se at den er blevet fuldstændig smadret :evil:

De nye chrome-fælge er ikke blevet rørt, men ellers er alt andet smadret. Min PDA, Min Pioneer X1 DVD Navigation + ca 20 cder. Yderligere er paneler, sæder og ruder smadret.

Dejligt at miste knap 30.000 på sådan en formiddag.

Nogen der har nogle konstruktive forslag til hvad jeg skal gøre ? - køber jeg noget nyt og monterer bliver det bare nakket igen - så er der mulighed for at få monteret noget voldsomt alarm, men det har jeg hørt skulle ikke hjælpe en skid. Ellers må jeg jo flytte :(

• køb dig en alarm med choksensor jeg kan ikke lige huske hvad det er den hedder men jeg tror det er phytoon der skal man næsten bare rører ved bilen og alarmen går i gang og så kan den sættes til at den kun hyler i fjernbetjeningen så man kan fange sådan nogle fuckhoveder og smadre dem

p4 3.0 northwood
    asus p4c800 Deluxe
    1 gb pc3700
    Msi fx5900xt
    1*60 gb maxtor
    2*80 gb maxtor sata
    2*160 gb maxtor sata
    1*200 gb maxtor flytbar

• lyder måske lidt voldsomt, men man kan jo få pansret sin bil.
    Istedet for at pansre bilen, kan du så ikke få pansret dørene, eller få forstærket låsen?

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk

lyder måske lidt voldsomt, men man kan jo få pansret sin bil.
    Istedet for at pansre bilen, kan du så ikke få pansret dørene, eller få forstærket låsen?

De smadre bare ruderne istedet så

• skod. det er vel forsikret? ellers er det GIGA nedtur! :O

Snak med folk go se om nogen har hørt noget

føler også med dig :(

Oprindeligt indlæg af icemann
    Ej hvor nederen, føler sQ med dig.

Har prøvet det samme 2. Juledag, det lykkedes dog ikke for dem at komme ind i bilen, gudskelov.

Jeg føler med jer begge 2... Der er ik noget værre end ens babe bliver fuldstændig vold smadret... Garanteret nogle junkier der manglede værdigenstande :chain:

• Det er pænt nedern det der, også sket for min bror 3 gange... dog aldrig på samme sted! Eller... jo måske de to... men...

Køb en radio ting hvor fronten kan pilles af.
    Tag din PDA med dig ind.

Så er ser det jo ikke så tiltrækkende ud igen... og jo få dig for gudsskyld en alarm! Hvis der nu helt tilfældigt kom en patruljevogn forbi... ;)

• Jeg føler virkelig med dig! Vi har næsten også lige haft indbrud i vores bil der forsvandt anlæget til 10.000! Hader folk der stjæler! Du kan få alarmer der sender en sms til din fon og den ringer selv til politiet...! Kan bare ikke huske hvad den hedder

• Jeg har en selvrisiko på 9600,- hvilket er pænt surt lige nu :(

nå men jeg har snakket lidt med nogle venner og de siger at jeg skal have en magic alarm. Hvis der bliver rørt ved bilen bipper den på fjernbetjeningen (der rækker 2 km) - hvis der bliver brudt ind i den hyler den både på bilen og på fjernbetjeningen. Så kunne man måske nå ned på gaden og sige pænt goddag til dem .

Oprindeligt indlæg af Aerial
    Jeg har en selvrisiko på 9600,- hvilket er pænt surt lige nu :(

nå men jeg har snakket lidt med nogle venner og de siger at jeg skal have en magic alarm. Hvis der bliver rørt ved bilen bipper den på fjernbetjeningen (der rækker 2 km) - hvis der bliver brudt ind i den hyler den både på bilen og på fjernbetjeningen. Så kunne man måske nå ned på gaden og sige pænt goddag til dem .

Få forstærket låsen

Oprindeligt indlæg af Aerodale
    9600 8o

Ja og det værste er at jeg fik mine fælge på i forgårs og har lige fået renoveret hele gearkassen.
    og sidst men ikke mindst betalte jeg denne selvrisiko for et par måneder siden, da jeg smadrede den gamle mercer :(

• Hmm det er en mercer du har ikk?? Den har vist vakuum pakkede døre så tror ikk du behøver at forstærke låsen....

jeg har lige undersøgt om man kunne få pansereret hele bilen, men det skulle vidst være rimeligt omfattende - de snakkede om beløb over 100.000 8o

du skal jo ikke køre rundt i en tank ;)

Bare dørene ,og ruderne

Jeg har en selvrisiko på 9600,- hvilket er pænt surt lige nu :(

Ja det er sgu godt nok trælst.
    Jeg har en kammerat der havde sådan en magic alarm som han var meget glad for. Den virkede helt fantastisk men nu havde han så heller aldrig indbrud i bilen. Men den fungerede da for den gik tit igang når katte osv hoppede ned på bilen (man kan vist selv indstille hvor følsom den skal være hvis den ikke skal virke som katte alarm).

jeg har lige undersøgt om man kunne få pansereret hele bilen, men det skulle vidst være rimeligt omfattende - de snakkede om beløb over 100.000 8o

Du kan faktisk få noget hvor der sættes strøm til hele bilen ;) Så hvis de rører bilen så får de dejlig meget stød :P

Ellers kan du så panserede ruder - det er trodsalt der de kan komme nemmest ind.
    Jeg er ret sikker på at en panserede rude sætter en stopper for dem.