Solgte krop på Ebay

• Der er åbenbart ikke rigtig nogen der ved hvad en luder er .. Så det vil nok være en god idé at finde ud af det .. Som en lille hjælp kan det gøres her ..

Så nej, hun er ikke luder .. Hun har solgt "krops-reklamer", og det er ikke nogen seksuel ydelse ..

Det er en alternativ måde at tjene penge på, og jeg er ikke ligefrem tilhænger af den - forstået på den måde, at jeg ikke selv ville gøre det - men kan ikke se grunden til en sådan fordømmelse, selvom det er typisk dansk at gøre det ..

Firmaet har efterfølgende fortrudt deres køb

Tror jeg nok også jeg ville hvis jeg havde budt 70k for reklameplads i en måned..!

CPU i5-6600
    MB Asus H110M-Plus
    GFX Asus GTX770
    RAM Kingston HyperX Fury 16GB
    SSD Samsung 850 EVO 250GB / Samsung 840 EVO 250GB
    PSU EVGA GQ 750
    Dual Boot Windows 10 Pro & macOS Sierra

• hvad mener du med fordømmelse....vi mænd ser ikke ned (ikke fordi de er det ihvertfald) på ludere, det er kun de andre kvinder der gør det....

AKEL - det er bare kun de kloge der tager penge for det.

well kunne jeg få 70k for at gå rundt med en reklame for tuborg var jeg da fresh.....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    hvad mener du med fordømmelse....vi mænd ser ikke ned (ikke fordi de er det ihvertfald) på ludere, det er kun de andre kvinder der gør det....

AKEL - det er bare kun de kloge der tager penge for det.

well kunne jeg få 70k for at gå rundt med en reklame for tuborg var jeg da fresh.....

Jeg ser da helt klart ned på ludere og bruger det da også som et skældsord hvis en eller anden tøs gør mig godt gal.

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Jeg ser da helt klart ned på ludere og bruger det da også som et skældsord hvis en eller anden tøs gør mig godt gal.

Kommer det fra den hedning der "går down" på lagermanden...