QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
det eneste det handler om er at kende sin class, og vide hvad man skal gøre i hvilken situation!
lol, alle ved at hunter først bliver svære at pvp'e med, når de når lvl 40, før det er de næsten overpowered...
QuoteOprindeligt indlæg af Wraper
det eneste det handler om er at kende sin class, og vide hvad man skal gøre i hvilken situation!
lol, alle ved at hunter først bliver svære at pvp'e med, når de når lvl 40, før det er de næsten overpowered...
Stop nu i bliver aligevel aldrig enige
Rogues er nemme at nakke for en priest..de skal bare holde feared, og have SW: Pain på, så de ikke kan gå i stealth pga damage..og så ellers bare nukes med mindblast!
Druid er nok den eneste klasse jeg har det svært med..
Jeg lagde engang alle ned crossroads der ville dual med min lvl 19 warrior, jeg spille ikke engang godt med ham, næh jeg havde bare pumpet ham med så mange blå items at han stort set var uovervindelig. Selv folk 3 - 4 lvl's over kan ikke tæske en virkelig groft pumpet 2nd char med mindre de selv er en eller er VIRKELIG gode spillere
QuoteOprindeligt indlæg af Frutiedrops
Det kommer jo igen an på hvem du er oppe imod og hvem der angriber først. Hvis du f.eks. bliver backstabbed af en rogue som kan finde ud af spillet er du mere eller mindre død inden du når at skade ham.