ER UBALANCERETp

• da jeg var i level 17 med et level 17 pet kunne jeg ikke klare en lille sølle dværg i level 15 han kunne nemt nakke mig på den tid det tog mig a få ham ned i 50% hp og det vsr med alle midler. jeg brugte en masse magi men set hjalp heller ikke spor. jeg siger ikke at det hele er snyd og sådan (er ikke en lille pivskid) men jeg syntes at en level 17 tauren med level 17 pet VS en level 15 dværg burde være mere lige mæske sådan at jeg ku få ham ned på 10% hp og så han nakkede mig men at han selv om han er 2 levels under mig e så overlegen (foresten brugte han ingen magi) så ja det er ubalanceret.

:lame:

Oprindeligt indlæg af Lingking
    da jeg var i level 17 med et level 17 pet kunne jeg ikke klare en lille sølle dværg i level 15 han kunne nemt nakke mig på den tid det tog mig a få ham ned i 50% hp og det vsr med alle midler. jeg brugte en masse magi men set hjalp heller ikke spor. jeg siger ikke at det hele er snyd og sådan (er ikke en lille pivskid) men jeg syntes at en level 17 tauren med level 17 pet VS en level 15 dværg burde være mere lige mæske sådan at jeg ku få ham ned på 10% hp og så han nakkede mig men at han selv om han er 2 levels under mig e så overlegen (foresten brugte han ingen magi) så ja det er ubalanceret.

:lame:

Hvad class var han?

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

• Sådan er det jo nogle gange. Det kan være han har flere andre char's, måske endda i level 60 ;)
    Øvelse gør mester

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Sådan kan du jo ikke bedømme situationen. Det kan godt være du brugte dit mana osv, men måske var han meget bedre, eller også critede han dig og du måske missede nogle angreb.. Men derfor behøver det jo ikke være ubalanceret

CPU: i5-6600k @ 4.2GHz
    GPU: GTX 1060 6GB
    RAM: 16GB DDR4 HyperX
    MOBO: Asus Z170i Pro Gaming
    SSD: Samsung 750 Evo 500GB
    Kabinet: Mini ITX Sugo SG13

• Jeg er helt enig i at som det er nu er det en smule ubalanceret, men slet ikke i sådan en grad at du ikke burde være i stand til at krølle en der er 2 lvls under dig sammen.

Det er nok mere manglende erfaring fra din side, men bare rolig, hvis du sætter dig en smule ind i det så kommer det med tiden :)

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• Det hele kommer an på crits om lign..da jeg var lvl 49 brugte jeg meget tid på at duel mod en lvl 52 rogue, og jeg kunne da godt vinde over ham nogle gange, men som regel var det omvendt..tror jeg vandt ca 5 kampe ud af 20 eller sådan noget..synes selv det er rimelig godt når man tænker på at folk altid bitcher over at palaen er elendig! :))

• det er ikke altid balanceret... Fks. jeg er en level 50 rogue og mange gange vinder jeg over mage og priest når jeg kæmper selvom de der 60... det kommer bare an på og spille din car. fuld ud :)

Ot:

Du må ikke have anmerede smileys i din signatur i henhold til reglerne.

http://tweak.dk/forum/thread.php?threadid=26227&sid=

brug en pm næste gang ;)

Your pony died because it wasn't pretty enough

Rettet en gang, sidst af DoDo ().

• Ubalanceret? Nej. Øv dig i at spille, somsagt har han måske en level 60 og så ved han vel hvad han laver.

Gurk, priest er skam vild nok - men ifølge mine affaringer er Druid den bedste PVP class i spillet (Hvis den bliver spiller ordenligt) Måske var du heldig eller god - men tror nu de var ualmindeligt dårlige ;)

Oprindeligt indlæg af Zjapper
    Ubalanceret? Nej. Øv dig i at spille, somsagt har han måske en level 60 og så ved han vel hvad han laver.

Gurk, priest er skam vild nok - men ifølge mine affaringer er Druid den bedste PVP class i spillet (Hvis den bliver spiller ordenligt) Måske var du heldig eller god - men tror nu de var ualmindeligt dårlige ;)

Ja helt sikkert!
    Hvis han klarer sig godt er det fordi de andre er dårlige!
    Det er ihvertfald ikke fordi Gurk er god! 8o

Det er ligesom om at alle classes er den bedste til pvp hvis man spiller den ordentligt.

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Ja helt sikkert!
    Hvis han klarer sig godt er det fordi de andre er dårlige!
    Det er ihvertfald ikke fordi Gurk er god! 8o

Det er ligesom om at alle classes er den bedste til pvp hvis man spiller den ordentligt.

hvad fabler du om? alle classes ER goe hvis du ka spille dem!

Oprindeligt indlæg af DoDo
    det er ikke altid balanceret... Fks. jeg er en level 50 rogue og mange gange vinder jeg over mage og priest når jeg kæmper selvom de der 60... det kommer bare an på og spille din car. fuld ud :)

Ot:

brug en pm næste gang ;)

Ser folk alligevel ikke...

Oprindeligt indlæg af Zlinky

Ser folk alligevel ikke...

Det kan du da se de gør... ellers skrev jeg det jo ik

• Tror det har meget at gøre med om man spiller klassen rigtigt, eller om klassen passer til ens spillestil. Har duel'et lidt med min hunter (var lvl 15 på det tidspunkt), og havde ingen problemer med at nakke folk der var 2 lvls højere.

Oprindeligt indlæg af DKTiger
    Tror det har meget at gøre med om man spiller klassen rigtigt, eller om klassen passer til ens spillestil. Har duel'et lidt med min hunter (var lvl 15 på det tidspunkt), og havde ingen problemer med at nakke folk der var 2 lvls højere.

det eneste det handler om er at kende sin class, og vide hvad man skal gøre i hvilken situation!

• Arrhh... under lvl 20 vil jeg nu mene at der er meget stor forskæld på class... og ikke bare skills...
    F.eks priest lvl 15 vs. Rogue lvl 15... hehe Rogues are 500% stærkere på de levels og priesten vilde ville ikke stå en chance... og slet ikke hvis Rogue spileren f.eks har en lvl 60 char og har pumpet ham med lidt items og sådan... jeg har også med min lvl 24 warrior fået totalt røv af en lvl 20 mage fordi han hade 217 i engeniring... jeg bliv fanget i net og fik bomber i hoved osv hehe... sjovt men lidt snyd..

Fed7haS