Horde Rules

• Selvfølgelig er Horde da meget sejere end Alliance.

De eneste der er godt ved Alliance er de har night elfs ellers er alle de andrer racer jo bare de samme i forskellige størelser.

Horde har jo kun seje racer selv om trolls og orcs minder meget om hindanden er de helt klart sejest. hvis Horde havde night elfs ville der ikke være nogen alliance.

GO HORDE

Alliance = :lame:

• Din tråd er :lame:

Og læs reglerne inden du går igang med at lave en signatur, så vil du finde ud af at smilies ikke er tilladt og dit overdrevne forbrug er da helt hen i vejret...

og jeg er selv en lille alliance taber.. :roller: hvad er dit problem X(

• Hvorfor er det lige der ikke er et Neutralt svar på din afstemning.
    Jeg kan både lige Alliance og Horde...og sjovt nok så spiller jeg de racer som visse folk ikke kan tage seriøst...Gnome og Tauren...Tjaaa...Jeg kan f.eks aldrig tage Paladins seriøst...BWAHAHAHA...

Stadig...Der er ingen af siderne der er bedre... Den eneste forskel mellem de to sidder er helt sikkert personerne der spiller de forskellige Characters.

• Jeg føler mig trist til mode ved at vide at Lingking spille på den samme server som mig. :(

Klauz, 60 UD Rogue, DarkStorm, Al'Akir
    Klauz, 4x Gnome Mage, Care Police, Bloodscalp
    Find mig i: #darkstorm.wow, #wow.dk, på QNet

• Lam tråd, lam sig 8o

Spiller selv horde og er glad for det... prøvede at starte en alliance alt op på en anden server, men det føles bare helt forkert... Skulle måske have lagt blødt ud med en mage eller noget og ikke en imbaladin.

Forresten Lingking ... hvad lvl kan du prale af? Jeg skyder på omkring lvl 25 eller sådan noget... Fordi mere bør du næsten ikke have lov til at være med sådan en fremtoning... Du er typen der laver en Leroy med vilje tror jeg

• :lame:

behøver hvis ikke sige mere..

og for at komme til topic så er det eneste gode på Horde sidden.. måden Trolls danser på..

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Tauren regerer!

Det der er latterligt ved alliance er at 8 ud af 10 spiller det. Ellers har jeg ikke noget imod det, men det er skam også en del - en flok usle medløbere er alliance-folket, intet andet!

Og når man endelig er 1 on 1 med deres klamme mages og deres fireballs så lærer de det når man har et sejt pet og 320 i agility!!

• omfg... Kan vi ikke bare sige at han tiggede om penge, så slipper vi da i det mindste for ham?

Tweak ;(

Oprindeligt indlæg af g00s3
    Lam tråd, lam sig 8o

Indeed.... og han må ikk have animerede smileys....