Jeg vidste at denne cpu ville kunne clockes rimeligt meget i mit Mach II GT allerede da den rundede de 4.1 Ghz i min Shuttle for 1½ måned siden.
Jeg har imidlertid lige ventet på at få et nyt bundkort med 955X chipsettet på før den lige skulle testes i mit Mach II GT. Det har jeg så lige fået i sidste uge. Der er dog et par (eller 3...) bugs i bios'en på mit Asus P5WD2 Premium bundkort, men ellers er det et meget stabilt bundkort i betragtning af at det er det første på markedet med det nye chipset og med release bios osv.
Kan køre 3dmark og diverse game benchmarks op til ca. 4850-4900 Mhz, hvilket IMHO er rimeligt fedt for en 3.2 Ghz cpu.
Jeg var faktisk lige over de 5.1 Ghz, men systemet frøs mens jeg var ved at gemme screenshot i paint... Hehe, men jeg har da taget et billede af det med mit digicam til mindebogen...
Anyways, lige et cpu-z shot. Glæder mig til bugs bliver fikset så jeg kan få endnu mere Vcore på, da jeg ikke kan få den over ~1.55V under load lige pt. pga. bios bugs. Cpu'en ligger @ ca. -30°C i bios @ ~4.65 Ghz (290 Mhz fsb, det højeste den vil poste ved... også en bug...så jeg skal bruge en betaversion af clockgen for at clocke videre)