Sponsoer til Mount søges

Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
    Hey

Jah det her ses måske som lidt en latterlig tråd, men altså hvis nogen her spiller på Dragonmaw (Alliance) og skulle have lyst til at give mig noget gold til Mount... Jeg er lvl 37 og har 50 gold så jeg manger 40 til mount, håber der er nogen venlige sjæle derude ;)

Hvor er det sørgeligt med folk der er så skide dovne at de ikke selv letter r*ven og skaffer nogle penge.

Penge er ikke noget man bare får, penge er noget man selv skaffer.

Jeg har fx blacksmith og det giver ret godt. Du kan sagtens tjene 20g om dagen hvis du gør det rigtigt.

• Det var dog en skam at se sådan en tråd... penge er nemme at skaffe i Wow - lvl 33 og har 121G og nej jeg har aldrig spurgt nogen om penge.. det er bare et spørgsmål om at grinde lidt her og der...

Skinning/mining/herbalisme er de 3 skills der indbringer penge... og endda mange penge ;)

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• hehe... Hele iden med Professions og Penge er jo at efterligne strukturen i et samfund... man må yde for at nyde...

Tror du skal finde dig et spill hvor du kan bruge snydekoder osv... så behøver du ikke lave en skid...

Du er ikke en skid anderledes end de spader der står i Orgrimmer / Ironforge og /w en med "Could you spare some gold i need for mount... plzzzzz..!!!" og du skal få 100% samme svar som jeg giver dem...

"PISS OFF!!!"

Fed7haS

Oprindeligt indlæg af SanCheZ
    Eh.. mount?

Har kun spillet med siden 1.4 :cheers:

Mounts er dyr man kan ride på. Ved ikke lige hvorvidt der findes nogen man osse kan flyve med i WoW da jeg ikke selv spiller det, men det er ihvertfald dyr man kan bruge til/under transport rundt omkring. :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel

Mounts er dyr man kan ride på. Ved ikke lige hvorvidt der findes nogen man osse kan flyve med i WoW da jeg ikke selv spiller det, men det er ihvertfald dyr man kan bruge til/under transport rundt omkring. :)

Nå JA?
    Eh :boxed:
    Det vidste jeg da? Men jeg har nok bare ikke lige tænkt mig om :crazyeyes:

• mounts er et dyr til hurtigere transport. du ka ikk slås på dem, men de øger din run speed godt ;) ikk sikkert, men 40 % vidst

• jeg er stadig fattig efter at ha købt epic mount ( tror jeg har en 30g ) men jeg gider heller ikke farme efter penge mere :P

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Oprindeligt indlæg af SimonSKAT
    hvor er et got sted at mine jeg har 144 mining

1k needles

Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    jeg tjente 40g på en dag bare ved at grinde legashi demons i azshara, de smider en masse godt der kan sælges til enten npc eller AH, plus gav masser af runecloth og felcloth og det kan man jo aldrig få for lidt af :D

du mener vel, man aldrig kan få for meget... :P