Ja, nu nærmere Aalborgs karnevalsdato sig
Og vil såmænd bare høre om der er andre, der skal deltage eller ned i kildeparken og feste?
Regner selv med at deltage aktivt i det og klæde mig ud
Ja, nu nærmere Aalborgs karnevalsdato sig
Og vil såmænd bare høre om der er andre, der skal deltage eller ned i kildeparken og feste?
Regner selv med at deltage aktivt i det og klæde mig ud
Ja da har været med til det hele mit liv så jeg tror ikke i år bliver anderledes.
De har jo taget en ny rute i år på grund af vejarbejde, noget l*** for har ellers det bedste sted hvor hele karnevalget går forbi
Men skal selvfølgelig i kilden og i gaden bagefter
hehehe fedt Slet ikke andre der skal deltage i denne fornøjelige begivenhed?
neroes: Første gang jeg deltager aktivt, så måske kunne du fortælle mig hvor start og slut er? Evt. start tidspunkt?
På forhånd tak
Skal da helt sikkert til karneval. Plejer at stå ved broen over jernbanen på Vesterbro. Så er der ikke så langt ned i parken bagefter
Jeg skal ikke ud og se/deltage i karneval. Jeg har nemlig ikke lyst til det, og har derfor taget en kollegas vagt, så hun kan deltage. Håber den 28/5 bliver en stille dag i BILKA
del så med os.. HVA SKA I VÆRE?
hmm har overvejet om jeg skal tage med bare for at stene nede i parken eller sådan noget:P
Og så kom dagen!
Så er karnevallet ovre, der ligger massere af mensker og sover i kildeparken, der er ølkrus over alt. Ja, typisk Aalborg karneval
Jeg var selv til Bryllup efter midnat, så der var gang i den hele natten!
Jeg var ikke klædt ud, men det var stadig sjovt.
Del da jeres erfaringer
Min erfaring fra igår:
Det var ulideligt varmt i BILKA efter kl. 12
Var på arbejde fra 10-17 så jeg fik ikke oplevet karnevalen
Deltog selv i optoget, og det var KANON sjovt
Men må faktisk indrømme at jeg blev lidt skuffet over kildeparken... Lidt halvdårligt musik og så ellers fulde mennesker over det hele.. Så gik ved 21.00; ved ikke om det var federe senere.