Vil høre om der er nogen danske Horde guilds på Al'Akir?
Er godt nok i guild nu, men de fleste er fra England, og føler mig egentlig ikke så velkommen så kunne godt tænke mig en dansk guild

DK Guild på Al'Akir ?
-
-
OT: de er ikke danske, men de er flinke, dygtige og sjove. The Sleepwalkers (er ex-medlem)
spredte ogspå ordet om dem på worldofwarcraft.dk hvor jeg er admin
-
Tror ikke der er vanvittigt mange danske guilds på Horde/Al'Akir, den eneste jeg kan huske på stående fod er "Køter for Livet", og jeg ved ikke med dig, men de ser ikke ligefrem så interessante ud.
Til gengæld er der generelt ret mange venlige folk på Al'Akir. Bliv ved med at se dig omkring, de fleste guilds er internationale og mange af dem er gode folk.
-
scarabs er en dansk alliance guild, ikke at jeg selv er med i den, men man snakker jo med folk
-
Oprindeligt indlæg af Klauz
Tror ikke der er vanvittigt mange danske guilds på Horde/Al'Akir, den eneste jeg kan huske på stående fod er "Køter for Livet", og jeg ved ikke med dig, men de ser ikke ligefrem så interessante ud.Til gengæld er der generelt ret mange venlige folk på Al'Akir. Bliv ved med at se dig omkring, de fleste guilds er internationale og mange af dem er gode folk.
Hehe ja, ser også ofte køter for livet, men lyder ikk lige som noget jeg har lyst til at joine
-
Tror også at det er den eneste guild på horde jeg at stødt ind i som lignede et dansk guild. Eller der var i starten da wow kom, men tror det er gået ned.
Men respekt klauz, du mangler dog et s i darkstorms
og hils Asi eller Lylz og sig at jeg tror ikke jeg kender nogen på alliance som ikke ville give deres højre arm for at kunne tæve de to i 1 on 1 pvp. De to fætre er jo fuldstændig syge, og deres udstyr gør det jo ikke bedre
-
Der er en guild der hedder The Promise of Pain på Al'Akir Horde, som er rent dansk. Er selv medlem og vi kunne godt bruge flere medlemmer som gerne vil tage guilden seriøst og have hyggeligt samvær samtidig med.
Vi tæller i øjeblikket lidt over 20 medlemmer.
-
Oprindeligt indlæg af Arrind
Tror også at det er den eneste guild på horde jeg at stødt ind i som lignede et dansk guild. Eller der var i starten da wow kom, men tror det er gået ned.Men respekt klauz, du mangler dog et s i darkstorms
og hils Asi eller Lylz og sig at jeg tror ikke jeg kender nogen på alliance som ikke ville give deres højre arm for at kunne tæve de to i 1 on 1 pvp. De to fætre er jo fuldstændig syge, og deres udstyr gør det jo ikke bedre
Det er nu faktisk bare DarkStorm, intet S til sidst. Men jo, Asi og Lylz er begge relativt vanvittige.
-
Oprindeligt indlæg af SjQLunD
Vil høre om der er nogen danske Horde guilds på Al'Akir?
Er godt nok i guild nu, men de fleste er fra England, og føler mig egentlig ikke så velkommen så kunne godt tænke mig en dansk guild-Train Robbers- Er ren dansk Horde Guild På Al Akir..
Køter for livet guilden har jeg ikke et ondt ord om andet end de er ved at være en stor guild.. ca 70accounts..
i Train Robbers er vi ca 25-30 Accounts.. og et godt sammen hold
Så du kan bare hive fat i mig hvis du vil vide mere..
Mvh Gurkamei (60warrior) eller Gurkahealer (29Præst, er nok at finde her)
-
jeg har en dansk guild (Survivors Of The EliteDK) og du er meget velkommen til at joine den. vi er ganske vst ikke så stor men håber på en dag at blive det og du kan være med. vi er gennemsnitligt i lvl 20. men håbe adet blive bedre. vi arbejder også på at gøre guilden ren dansk. hvis du vil være med så kriv til arakin og bliv invitet.
ps den er på al'akir
-
hvad Guilds kender vi til på Al'Akir.. som enten er Ren Danske eller Danske med udlændinge i ..
Train Robbers - Horde Ren dansk (Guild jeg er med i)
Køter for livet - Horde Ren dansk
The Promise of Pain - Horde Ren dansk (ud fra hvad jeg kan læse her)Andre??
-
hvem er du på world of warcraft for har ikke set dig under det nick
-
Gurkamei 60 Warrior
Gurkahealer 31 Priest -
Oprindeligt indlæg af zero
hvem er du på world of warcraft for har ikke set dig under det nickHedder CPL
-
Oprindeligt indlæg af Gurk
hvad Guilds kender vi til på Al'Akir.. som enten er Ren Danske eller Danske med udlændinge i ..Train Robbers - Horde Ren dansk (Guild jeg er med i)
The Promise of Pain - Horde Ren dansk (ud fra hvad jeg kan læse her)Andre??
Jeg kan nævne adskillige alliance guilds på Al'Akir, hvis det har interesse?
-
[i]
Jeg kan nævne adskillige alliance guilds på Al'Akir, hvis det har interesse?Jooo hvorfor ikke.. så kan man da sige /hello hvis man møder en fra den "Anden" side..
Train Robbers - Horde Ren dansk (Guild jeg er med i)
The Promise of Pain - Horde Ren dansk (ud fra hvad jeg kan læse her)
The Carebears - Horde Dansk/HollandskAllie : ???
-
Oprindeligt indlæg af zero
hvem er du på world of warcraft for har ikke set dig under det nickQuoteOprindeligt indlæg af SjQLunD
Hedder CPLJamen jeg vil da kigge efter jer...
Zero = samme ingame?
-
Oprindeligt indlæg af Gurk
Jamen jeg vil da kigge efter jer...
Zero = samme ingame?
Kig også lige efter mig
Har lige startet en tauren på al'akir som hedder Creutzfeldt -
jeg ved ikke hvor mange danske guilds der er på al'akir ud over train robbers og køter for livet.
men en ting er sikkert... der er MANGE fra norden
spiller selv på al'akir med min main i "the void", de fleste der er englændere... det er dog ikke noget problem med kommunikation med dem. men generelt er al'akir nok en af de bedre servere at finde gode guilds på :).
btw gg klauz :D, rematch snarest ;p
-
Ja der er mange fra norden, syntes faktisk det er skønt at der er så mange forskellige på serveren..
Første gang jeg var i BRD, røg jeg på Teamspeak med 3, UK'ere, og en gut fra island.. Så er det man finder ud af at ens Engelsk er noget støvet..
men det var sku meget nemmere at game.. når man kan høre hvad der skal ske..
Vi bruger også Voice i vores guild nogle af os.. dog bare ventrilo.. det gør en instance en del hurtigere at klare.