Balance

  • i 1vs.1 er shamans lidt for onde imo :) men ellers synes jeg det virker meget fair.


    Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

  • Maelstrom er en ny server. Horde siden, som jeg spiller på, har 9-12 lvl 60s. Og når man kommer op og tosser med hinanden så holder man sig til guild m8sne. og med de 4-5 vi har i mit guild ka vi knap nok take hele dire maul endnu. Men for at gøre det kortere her til slut, så mener jeg stadig at warriors ikke er stærke nok til de har det rette gear som du så fint skriver. Men det kræver stadig lidt tid foran skærmen for at få det.

  • 52th war her - MS spec'ed, heavey sta+agi gear, nice gear for mit lvl, gammel pvp'er fra UO, DAoC og SWG, så jeg ved godt hvad der skal til !


    Efter min mening kommer det an på hvad man mener med balanced - betyder det at alle skal kunne dræbe alle ? eller betyder det at nogle klasser har det let vs. nogle og hard vs. andre ?


    Tag min egen war, jeg har rimelig let vs. Hunter og Rogue, men shadow priest og ice mages river mig rundt. De 2 jeg spiller mest med er netop shadow priest og ice mage, og vi har duelt MANGE gange (100+), med mange forskellige setups.


    vs priest er det stort set umuligt, har aldig rigtigt en change, vs ice wizard kan jeg vinde hvis jeg bruger en free action potion, og er heldig med mine hits. Mod priest vil jeg siger at jeg har 5% change of winning, vs ice priest vil jeg sige 10-20% afhængig af om han holder mig sheepet mens jeg har Free action potion running......... er det balance ? nahhh, do I care ? not realy, så længe jeg ikke bliver ownet af ALLE andre, og heldigvis er der mange rouge og hunter som jeg har det rimelig let ved, 75% win change vil jeg sige.


    Jeg tror bare, at man skal indse, at med alle de forskellige classes, skills, talents, muligheder, så KAN man ikke lave et system hvor alle kan dræbe alle i en fair combat !


    Og lige for at slutte af med det med war og pallys - JA war kan tage en pally, men det er en DAMN hard fight, og balance er jo ikke at du SKAL have et af 3-4 uppa weapons for at kunne tage en speciel class !
    Jeg har dræbt en del pally's, men overall er min win change meget slim... jeg har jo så heller ikke en A-Reaper (kun lvl 52) - men på den anden side er det meget rare at de for mig ned, de er meget lette at flygte fra - så det kan godt være at jeg ikke kan vinde kampen, men jeg giver den så ikke noget Kill !


    Well jeg kunne blive ved med at skrive... meen man skal jo arbejde :)


    Trivan
    Horde Warrior

  • en protection paladin kan godt være svær 1-on-1 at få ned, ellers så er nu ikke så svært...


    shamans, tjs, som rogue havde jeg det meget svært i starten, men har efterhånden (fordi jeg opøgte dem til kamp) fået styr på dem, så istedet for en sikker død, vinder jeg de fleste gange...


    skal siges jeg er en com/sub rogue, som gøt det nemmere at holde mod mail classes i forhold til en ass rogue..

  • Ja!!!!


    Jeg syntes det er meget fint balanceret spil PvP mæssigt!!!


    Jeg er hunter og har absolut ikke nogen nøkler.


    Jeg dør som regel når jeg møder magikere, men har det fandme sjovt selv mod 2 melee fjender på en gang :)


    Sådan er det jo modsat andre klasser som har det sjovere mod castere end huntere....


    etc. I sidste ende udligner det virkelig hinanden.