Sys du PVP systemet er balanceret? Evt nogen classes overpowered?
-
-
Som hunter føler jeg mig desværre underkastet en højere magt..
-
Jeg har det på samme måde, Solo er Hunter nummer 1, men 1 mod 1 pvp der er der vist ingen tvivl, Hamrende ubalanceret!!
-
Shamans har for megen magt.
-
Synes det er nogenlunde balanceret. Kan både tabe og vinde mod alle class'es.
Synes det er svært mod priests især. Fatter ikk hvad man skal gøre mod deres absorb. Ville ellers sige jeg teoretisk set burde være god mod priests som UD warrior. Kan bruge mortal strike så alt healing er 50% og har det der start magi så de ikk kan bruge fear i 20 sec. Men de ta'r mig alligevel :<Har det også svært mod shamans og mages, de kan dog tages på en god dag
Men er ikk PvP ekspert, og jeg tror på at hvis man er god nok skal man nok vinde (Selvom der desværre er den del held med)
-
Syntes det er meget fint. Jeg kan da vinde over alle
Har det bare stadig svært mod en mage pga de er "immun" over for stun.
Nakkede da en lvl 60 flere gange, jeg blev kun ramt af hans pet. pga jeg stunede ham hele tiden og har en høj dodge chance, Kan få den op på 80% i cirka 20 sekunder + block og parer (stavehat?) -
Oprindeligt indlæg af Jimmy
Shamans har for megen magt.Hvad mener du med det?
-
Jeg sys det er vældigt balanceret.. alle klasser har deres svagheder og styrker...
Hvad angår hunter så er de slet ikke så dårlige det er bare et spørgsmål om at lærer at bruge dem
jeg siger ikke de er vanvitteg gode men "caster" klasses dør ret nemt imod en hunter (mages, priests, warlocks) man skal bare i nærkamp med dem og dual vield og draine deres mana
og hunter ROCKS i mass pvp pga range...
-
Jimmy, shamans er jo SÅ nemme at slå. Vind mana-krigen og sejren er i hus
hvis du selv er caster da. Hvis ikke, root - stun eller hva din char nu kan - og HOLD HAM PÅ AFSTAND som hunter!
-Personligt, havde jeg en 52 priest, og der var det balanceret nok egentlig. Var ikk go til at spille priest, men det gik.
-Havde også en 32 druid, som det gik hammer godt med, der kunne jeg slå rogues selv når de overraskede mig, shamsns og alle andre også. intet der(eksitere stadig, men min acc er lukket)
-Havde til sidst en 40 rogue som jeg sys var kedelig at spille med, da modstanderen døde for nemt(eksitere stadig, men min acc er lukket)
-
Kan bare ikke tage paladins ud... puuha...
-
ja det er virkelig ubalanceret
-
det er jo lavet til mass pvp så sys det er fint måske er shaman lidt beder ind palas
-
Tjaa...syntes også at Shaman er bedre end Paladins.
Nu spiller jeg selv Shaman...Kan sagtens ta en Paladin 1 vs 1. Vi har bedre Dps...det er helt sikkert...også vores instant spells...dem kan man godt bruge til noget.Men Shamans har stadig for lille Mana Pool. Hehehe...men det er ok den er så lille...ellers ville det være en ret syg class.
-
Hør nu PVP er lidt ligesom sten/saks/papir. Man kan ikke sige den class stinker ift en anden eller omvendt. Det hele drejer sig om den person der gamer og på hvilken items personen har.
En anden ting, lad nu vær med at drage konklusioner udfra jeres dueller, spillet er meget mere end Gates of Ironforge eller durotar.
Jeg kan da lige komme med et eksempel. En shaman er led i 1on1. Shamans kan være lede i raids, men kun hvis han er pvp-spec. Men der er fandme også en bagdel ved at være pvp-spec-shaman. Vores mana løber hurtigt tør også er vi nada værd.
Så stop dog med at stille det hele så firkantet op.
-
Nej det er det ikke.
Rykkede i dag som lvl 22 Warrior en lvl 26 Hunter...
-
det er jo bare skills
-
Oprindeligt indlæg af zero
det er jo bare skills -
Oprindeligt indlæg af Wraper
Jimmy, shamans er jo SÅ nemme at slå. Vind mana-krigen og sejren er i hushvis du selv er caster da. Hvis ikke, root - stun eller hva din char nu kan - og HOLD HAM PÅ AFSTAND som hunter!
Uhm, hvis man er primært spellcaster vs en shaman behøver der ikke være mana-krig
grounding totem, evt purge + laveste level frost shock (40mp?) hvis du ikke selv fryser mig på en eller anden måde, og så er slaget altså tabt, med mindre du har noget som fear eller noget for at få mig væk igen
og da vil jeg altså stadig have 80-75% mp..
Paladins har den fordel, at vi ikke kan Purge deres Holy Shield
og hvis rogues sniger sig op på os kan vi nok også være lidt fucket, for så skal [vi] jo til at holde afstand fra [dem] ligeosm i det første eksempel.
-
Paladins er alt for overpowered. Det åndsvage dobbelt shield burde ik findes. hans shield sku være li så godt som priests. Jeg mener personligt at han kun kan dræbes af en warlock. Fear ftw!
Warriors er alt for svage. Jeg har selv en warrior. Hvis jeg ikke lægger ud med at charge modstanderen er kampen allerede afgjort. Uden den ekstra rage jeg får fra charge får jeg aldrig sparet nok sammen uden pots før modstanderen laver nåed holumhej =P. Tilgengæld hvis han charger først, så mener jeg personligt warlocks, hunters og priests er et let bytte.
-
Oprindeligt indlæg af paCt
Paladins er alt for overpowered. Det åndsvage dobbelt shield burde ik findes. hans shield sku være li så godt som priests. Jeg mener personligt at han kun kan dræbes af en warlock. Fear ftw!Warriors er alt for svage. Jeg har selv en warrior. Hvis jeg ikke lægger ud med at charge modstanderen er kampen allerede afgjort. Uden den ekstra rage jeg får fra charge får jeg aldrig sparet nok sammen uden pots før modstanderen laver nåed holumhej =P. Tilgengæld hvis han charger først, så mener jeg personligt warlocks, hunters og priests er et let bytte.
Det mener du bare ikke...
Warriors er en af de bedste end-game PvP chars, de er meget gear dependant. Når først du får din Reaper og relativt godt armor så er du satme svær at stoppe. De er på ingen måde svage, det er en myte som folk som ikke ved hvad de snakker om gentager blindt.
Og Paladins? Overpowered? Når de bruger deres shield har du tid til at løbe lidt væk, bandage og så få en gratis Charge/Intercept på dem. De har næsten intet offensivt at byde på og de er (relativt) let foder når først du forstår hvordan du slår dem (hint: Mortal Strike). Selvfølgelig er de langt fra det bedste matchup som Warrior på grund af de 3-4 liv de har, men det er på ingen måde umuligt.
Jeg foreslår at du får lidt mere PvP erfaring før du forsøger at dele dine visdomsord om PvP balance.