hvad sker der på tweak????

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af r3ptile
    Virker lidt som en moderator der bare har kedet sig og så spammet en masse WoW under-forummer. Fuldstændig meningsløst at lave et forum til hver eneste instance når der , såvidt jeg ved, ikke har været nogle emner som har omhandlet WoW-dungeon. Hvad skal man overhovedet skrive i et dungen-forum? :-/ I bund og grund er jeg egentlig ligeglad, syntes bare det er synd at ødelægge forummets opbygning ved at indføre et WoW-forum, som det er nævnt før, hvorfor ikke også indføre et CS forum?


    Det værste ved de instance posts er vel at de er 100% COPY/PASTE

  • Quote

    Tror det ville give mere mening hvis du spillede WOW ;)


    Hmmmm - og her gik jeg og troede at WoW var noget man sagde når man så en god røv på gaden - der kan man bare se.... ;) :T

  • WOW sektionen bliver som udgangspunkt IKKE lavet om.


    Det er et samarbejde mellem Tweak.dk og wowdanmark.dk, hvor wowdanmark.dk bliver en del af Tweak.dk.


    Det er altså hele forum strukturen fra wowdanmark.dk der kommer ind under forumet på Tweak.dk.


    Der er rigtig mange der skyder hurtigt fra hoften uden reelt at have læst den nyhed vi har på forsiden.


    Og "hvorfor gør i ikke det samme med CS", det er blandt andet fordi der ikke er en CS side der har henvendt sig omkring et samarbejde!!

  • Synes denne tråd er dybt latterlig.


    Det kan vel kun være Martins belustning at der skal være et WoW forum.


    Jeg spiller selv WoW, men ikk ret meget, og har egentligt aldrig ledt efter et community hvor jeg kunne lære noget mere om det. Dette her ser jeg blot som en god mulighed. Kan også være at det kunne vække andre mennesker til at prøve WoW og dermed begynde at spille et spil som de troede der var latterligt!


    Det kan nok også trække nye mennesker til, som det nok kommer til, eftersom det er et samarbejde med en anden side.

  • tjae rart at se jeg ikke er den eneste der sidder lidt og undrer mig....den sidste bemærkning fra martin giver da mening (og blander mig ikke i hvem han laver aftaler med) ,men at smide det ind som Spil og programmer som sticky virker nu altså mere logisk. :roller: Hvis vi gjorde det samme med CS ville du have 500 rottebørn der spammede whinede og generelt opførte sig elendigt hver dag.......og siden mange af dem der spiller wow er tidl CS spillere er jeg bekymret for hvilket klientel vi ser herinde i fremtiden. Lad folk have et WoW forum har jeg intet imod, men sæt dem ned hvor man logisk set ville finde dem, så skal der ikke ændres så meget den dag det bliver et andet spil der kommer på mode.



    Til dem der synes den her tråd er latterlig: det er den kun hvis man er ligeglad med tweak...........uanset om folk er enige elelr ej, er det rart at vide hvad folk synes om nye tiltag...

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Så længe den eneste indvirkning i tweaks opbygning er den ekstra forum del og de ekstra valgmuligheder i "go to" så kan jeg sq ikke se noget galt i det, man kan jo bare håbe på at mods kan holde styr på sagerne med alle de ekstra brugere der vil komme til at vælte ind..


    Det er vel også noget som forhåbentlig kan bruges til en positiv udvikling som både wowdanmark og tweak kan bruge til noget.

  • nå...........og hvad gør at du tror at dine personlige angreb betyder noget for mig nu?


    hvis du har en mening om det her kan du skrive den, ellers kan du lade være med at skrive.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

    Rettet en gang, sidst af Fragman ().

  • Som jeg har skrevet så bliver det ikke lavet op pt.


    Og som jeg også har skrevet får det ingen indflydelse på resten af siden. Wowdanmark.dk kører selv WoW sektionen her på Tweak.dk videre.

  • Sjovt, kører de en C/P side? må de da gøre.. for der er forums derinde som er 100% rent C/P


    fed side må man sige.. no offense men kig på det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SanCheZ
    Er det egenlig ikke lidt latterligt at tude over en dropdown..? Det skal da nok blive ordnet, det er da en bagatel.. :boxed:


    Kan heller ikke se det som et kæmpeproblem. Måske fordi jeg ikke kan se nogen speciel fordel i at bruge den der dropdown ting. Det kan da højst dreje sig om, at man sparer et par sekunder.
    Hvis der er mange der bruger den, så kan jeg måske bedre forstå, at der ikke er nogen der ikke reagerer på de PM, som jeg sender rimelig tit til brugere. :rolleyes: Så kommer de jo næsten aldrig på Main-siden til vores fora. :rolleyes:


    Til sidst - så undrer det mig en smule, at der skal være så mange "under-fora" - og som nogle foreslår, så kunne der sagtens lægges nogen sammen. Så ville det måske være lidt mere overskueligt. Just my thought's. ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Martin
    Som jeg har skrevet så bliver det ikke lavet op pt.


    Og som jeg også har skrevet får det ingen indflydelse på resten af siden. Wowdanmark.dk kører selv WoW sektionen her på Tweak.dk videre.


    ok det har du jo ret til at beslutte, men nu ved du da hvad folk herinde synes om det sådan ca. :)


    tråd lukket.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.