Sommeren er her - skal i væk fra compen?

• Ja folkens. Jeg ved ikke med jer, men jeg tager fat i min sport i form af Basket i hårdt tag igen, samt begynder at løbe-træne igen :) Og så skal jeg fotografere som en tosset :D
    Hva med jer andre, skal i ud og røre jer, eller bare ud og væk fra maskinen?

Lige en hilsen og bevis på at sommeren er her:
    http://www.hardstyler.net/sommer.jpg

-Go sommer til alle derude!

• Skal nok bare arbejde det meste af sommeren væk og tjene nogle knaster (måske som postbud, så får jeg da luft og sol) .. Tror også jeg skal igang med kameraet samt motionere noget mere i form af lange cykelture..

• Jeg skal da i hvet fald ud og spille en masse fodbold... Så skal jeg nok også ud og fiske lidt...

Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.

- Dwight Schrute (The Office)

Rettet en gang, sidst af Aagaard1000 ().

• Ja her til August skal jeg nok lidt væk fra computeren, da der kommer en lille ny til verden :D
    Så det er nok lidt begrænset hvor meget tid jeg for til at slappe af ved computeren.
    Og ellers glæder jeg mig til at nyde det goe vejr, der forhåbenlig er på vej.

Go' sommer til jeg alle fra mig også :cheers:

• Skal også spille basket, og måske ud og fotografere.
    Glæder mig fanme til det bliver bade-vejr, så skal der bades :)

zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

http://www.kidsmythology.com

Oprindeligt indlæg af icemann
    Ja her til August skal jeg nok lidt væk fra computeren, da der kommer en lille ny til verden :D

Tillykke med det!

Tjah jeg ville gerne ud og gå foto-amok med mit kamera så det kommer jeg forhåbentlig. Udover det er der ikke planlagt noget men mon ikke der både bliver lidt ferie-camping og nogle lange gå-ture.

Og selvfølgelig i Legoland :D

• jotak, tillykke med den lille..

og btw, fhqwhgad, har du ikk dit navn fra SB emails? ;)

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Jo :D

Er helt tosset med Strongbad.

Han er for nice! Lige set den nyeste for 5 mins siden, der fucker han sig groft op :D

Oprindeligt indlæg af ZeroKill3r
    Jeg skal bare slappe af - Regner med at tage fri fra arbejde..

Btw, Har i alle sammen en hobby med at tage billeder?

jeg tager knap 100 billeder om dagen, så jeg har pænt meget ja!

• Max pris?

Af egen erfaring kan jeg sige at Nikon's Coolpix serie (over 3200) er en ekstrem god serie til pengene!

• Det bliver bare arbejde...omkring de 200 timer forhåbentlig. men så er pengene der også :]

Ellers skal jeg selvfølgelig de obligatoriske småting som vores årlige vandski tur til limfjorden med de faste venner fra HTX. det bliver måske endda til 2xvandski i år :dance:

Ellers så småfester osv...

• Fra Juni til august skal jeg arbejde hverdag fra morgen til aften, og iogmed jeg ikke skal bo hjemme det stykke tid, kommer jeg slet ikke til at se min com i den tid :(
    Men, det er nu meget godt.

Wraper< flot billed

• Nu er det jo stadig kun forår - og hvis det danske vejr ligner sig selv, er maj måned ret varm, og så kommer sommeren ellers først 2 dage i august .. *GG*

Indtil 30 juni er jeg i Californien, hvor jeg, udover at arbejde, prøver på at se en masse, når det ikke er så varmt at vi smelter totalt .. Som et eksempel var her i weekenden 30 grader i skyggen og en luftfugtighed på over 70 .. Resultatet er, at det stort set er umuligt at trække vejret ..

Når jeg så er tilbage i det herlige danske sommervejr, skal jeg bare have fundet noget arbejde, så jeg kan få tjent nogle penge, og ellers bare slappe af indtil skolen starter igen d. 1 septemer ..