som topic siger?

sket med forum i dag?
-
-
Tweak.dk har også været nede her i nogle timer.
Who cares, nu kører det.
-
http://www.tweakup.dk/readmore/7526/
Host konkurs -
Torsdag d. 12 maj skulle vise sig at være en meget sort dag for TweakUp.dk og Tweak.dk som begge er hostet hos en udbyder som i dag desværre kom i den situation at det ikke kunne gå mere. Derfor mistede begge websiter adgang til omverdenen.
Begge sider er overflyttet til ny host og er atter ved at komme i drift igen, men vi må forvente at der kan være nedetid af forskellig karakter, mens vi arbejder på en ny permanent løsning.
Vi beklager meget, og håber at læserne er forstående med det problem som ramte 2 store hardware sider i Danmark.
-
rotten sad på kablet
hehe
ja det var også væk i en del timer her
-
Hos mig virkede det sådan set aldrig.. . kunne først komme på for nogen timer siden...
-
Det har stort set været nede hele dagen her
Rimelig irriterende
-
men nu er vi oppe igen så kan vi alle være glade.
det gode ved ned tiden er. så kan folk rigtig se hvormeget de savner os
-
rart at vide hvorfor .. undrede mig over begge sites var nede ..
-
herregud, i dør ikk af at leve uden tweak i nogle timer!
-
Oprindeligt indlæg af Wraper
herregud, i dør ikk af at leve uden tweak i nogle timer!
Jo vi gør!Heldigvis ku jeg da komme på om morgenen igår.. Havde teknologi og sku bruge den undersøgelse jeg havde lavet her for noget tid siden om flasker.. Hvis jeg ikke havde kunnet få fat i den havde min gruppe været lidt på spanden
-
Oprindeligt indlæg af KarGa
Jo vi gør!Heldigvis ku jeg da komme på om morgenen igår.. Havde teknologi og sku bruge den undersøgelse jeg havde lavet her for noget tid siden om flasker.. Hvis jeg ikke havde kunnet få fat i den havde min gruppe været lidt på spanden
det dumper i kun af, i dør ikke!
-
Oprindeligt indlæg af Wraper
det dumper i kun af, i dør ikke!
Kommer an på hvad man har af lærer
-
Oprindeligt indlæg af SeePee
Kommer an på hvad man har af lærer
Hvis man har Strømbamse så dør man jaShit hun var styg nogle gange
-
Dejligt at se hvor desperate folk er
-
Oprindeligt indlæg af Happy^
Dejligt at se hvor desperate folk erja og det er ikke en gang 1.april
-
Hvis man har Strømbamse så dør man jaShit hun var styg nogle gange
HØRT...
Hun var sq djævlens yngel..:))
-
Du kunne jo også bare have sørget for at have orden i tingene inden sidste øjeblik ..