http://politiken.dk/VisArtikel…ID=377550&TemplateID=5567
De burde da ansætte ham til at finde fejl istedet
...godt nok imponerende af en blind! men det viser jo bare at andre sanser bliver forstærket.
http://politiken.dk/VisArtikel…ID=377550&TemplateID=5567
De burde da ansætte ham til at finde fejl istedet
...godt nok imponerende af en blind! men det viser jo bare at andre sanser bliver forstærket.
Lavede lige et hurtigt overslag... Han har ringet ca. 410 gange om dagen... Eller 17 gange i timen...
Tror ikke engang jeg har ringet så meget i hele mit liv...
Han må godt nok ha kedet sig
Men hvordan hacker man via en fastnet telefon? Det troede jeg kun man kunne dengang man forbandt sig til nettet over 28k modem
Det er jo helt vildt
Som du siger, det viser ens øvrige sanser bliver styrket .. Dog må blind være noget af det værste i mine øjne. Ikke at kunne se nogen af de smukke ting i verden .. naturen osv.
Det er efterhånden en gammel sag, var også oppe sidste år en gang. Men den er åbenbart dukket op igen.
QuoteOprindeligt indlæg af dkwolf
Det er efterhånden en gammel sag, var også oppe sidste år en gang. Men den er åbenbart dukket op igen.
Fordi retsagen åbenbart kører nu!
QuoteOprindeligt indlæg af KarGa
Han må godt nok ha kedet sig
Men hvordan hacker man via en fastnet telefon ? Det troede jeg kun man kunne dengang man forbandt sig til nettet over 28k modem
Kan huske at der for laaaang tid siden var noget med at man kunne få en fløjte i kornflakes pakkerne.. Hvis man så fløjtede i den når man ringede til en person mens man sad med røret så gik telefone på en eller anden måde i kramper også kunne man ringe gratis.. Det var hvist den første form for "hacking"..
QuoteOprindeligt indlæg af FonZi
Kan huske at der for laaaang tid siden var noget med at man kunne få en fløjte i kornflakes pakkerne.. Hvis man så fløjtede i den når man ringede til en person mens man sad med røret så gik telefone på en eller anden måde i kramper også kunne man ringe gratis..
Det var hvist den første form for "hacking"..
Nå ja det ka jeg godt huske det var da for sindsygt
Kan huske at der for laaaang tid siden var noget med at man kunne få en fløjte i kornflakes pakkerne.. Hvis man så fløjtede i den når man ringede til en person mens man sad med røret så gik telefone på en eller anden måde i kramper også kunne man ringe gratis..
Vildt!
hvad nu hvis man kun havde guldkorn
det med fløjten var i en captain crunch pakke hvor der var en fløjte som "captain crunch" som han bliver kaldt nu lavede en 2600 hertz tone ind i røret på betalings telefoner og så troede telefonen at der var kommet penge ind.... tror nok at nu hvis man selv laver en maskine der kan det hedder den blue box
QuoteOprindeligt indlæg af ThoG
det med fløjten var i en captain crunch pakke hvor der var en fløjte som "captain crunch" som han bliver kaldt nu lavede en 2600 hertz tone ind i røret på betalings telefoner og så troede telefonen at der var kommet penge ind.... tror nok at nu hvis man selv laver en maskine der kan det hedder den blue box
lyder da for vildt, virker det også med moderne betalingstelefoner?
synes den med ham den 16 årige svensker er en mere spændende sag (nu vi snakker hacking)
Den lille knægt får nok ikke svært ved at finde job, hvis han slipper ud af det rod han har lavet deroppe
QuoteOprindeligt indlæg af Aerial
synes den med ham den 16 årige svensker er en mere spændende sag (nu vi snakker hacking)
Den lille knægt får nok ikke svært ved at finde job, hvis han slipper ud af det rod han har lavet deroppe
den sag sys jeg ikke har hørt? har du link?
QuoteOprindeligt indlæg af jK^
den sag sys jeg ikke har hørt? har du link?
nope det virker ikke med telefoner længere.... men der er andre måder:P men siger ikke noget
ham den 16 årige er ikke SYG til hacking han har bare været heldig at finde ud af at de hosts han har hacket ikke var patched før nogle andre havde gjort det det var noget HELT andet hvis han SELV havde fundet alle fejlenene og skrevet exploits til dem