Køreskole i KBH

• Hey med JeR!!!

I skal må lii hjælpe mig her...

om ca. 1-2 mdr. fylder jeg 18 ( Wuhuuu )

Jeg skal til at starte på køreskole...

Har set sådan en masse steder og der er bare tilbud over det hele, holder disse tilbudde overhovede?

Har set på f.eks denne til 4900 Kr. ( Stor bil pakken )

http://eksperternes.dk/Default.asp?Action=Details&Item=105

Skal jeg yderliger tage ekstra timer eller noget i den retning for at fuldføre prøven?

Vil lige sige at jeg absolut ikke har bruge for ekstra "hjælpetimer" :T

Det vigtigste er nok osse at jeg bor i KBH, nærmere Nørrebro - Frederiksberg

På forhånd tak.

• Er rimelig sikker på du skal vælge Lov pakken til 5888,-

Den anden er noget andet og indeholder heller ikke f.eks. Glatbane kørsel.

Udover de 5888,- skal du regne med gebyr til køreprøven, samt penge til en lægeerklæring.

Har selv betalt nogenlunde det samme, der hvor jeg begyndte for 3 uger siden.

• Hmm... Synes ozze at der manglede noget....

Okay da... Synes du stadig jeg skulle vælge den så?

Der jo mange andre til ca. 6k...

• Inden du er færdig har du sluppet et sted mellem 10.000-12.000,- , hvis man består første gang. Det er ganske enkelt et spørgsmål om hvordan prisen er "kamufleret".

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Regn med at slippe 10k før du er færdig.. mindst. Dumper du en gang til køreprøven er det godt 12k. Skal også selv i gang i sommerferien.

Wow.. 8o havde slet ikke forventet sådan...

Hmm... men tak for oplysningen...

• Jeg tog kortet for ikke så længe siden, og endte med at give:

5800.- for lovpakken
    200.- for teoribogen
    700.- for prøven
    300.- for lægeerklæringen...

7000.- i alt...

Det var hos Anton's køreskole på frederiksberg...
    En lille skole kørt af en ældre mand på 72, men han er frisk, og er dygtig til at lære fra sig.
    Man bliver sendt på glatbane hos Stjernqvist...

Kan kun anbefales... fik kortet på tre måneder...

• er selv igang..

Virum køreskole, lokal 600 meter fra min bopæl.. pakken koster 5990 ud over det skal man så betale for lægeerklering, køreprøve/teoriprøve..
    Hver ekstra køretime man har behov for ud over dem der er i pakken = de lovpligtige - koger så 240..

Regner med at skulle give 8000 for det men har sat 9000 af for at være på den gode side :)

overskudet hvis det koster 8000 går til HW-projekt :P har waterchilling + raid + ny cpu i tankerne :P

--- SILENT STORM ---
    x850XT 520/540 @ 600/600, A64 2650 mhz - winchester, 2x512 Ballistix 241mhz 2,5-3-3-7
    3Dmark: 01SE0305 AM3 - Top10 i AM3 - og så lige nr.1 i 01SE + nr.2 i AM3 med winchester @ Danmark
    (w3ber nuppede mig i AM3, piiiiv)
    Lotus = Lots of troubles usually serious

Oprindeligt indlæg af Alaza
    Regn med at slippe 10k før du er færdig.. mindst. Dumper du en gang til køreprøven er det godt 12k. Skal også selv i gang i sommerferien.

Hvis han da bare vælger den til 6.000,- skal han sq dumpe pænt mange gange før beløbet kommer op på 12.000,- :]

• Ja som det sikkert allerede er nævnt - vær opmærksom på priserne ved ekstra timer og hvis nu man skulle dumpe. Mange har en pakke der er vildt billig, men dumper man bliver man straffet ved en køretime-pris der er helt i vejret :(

Oprindeligt indlæg af Mikkel

Hvis han da bare vælger den til 6.000,- skal han sq dumpe pænt mange gange før beløbet kommer op på 12.000,- :]

Nej det skal han ikke hvis man dumper tager man normalt 2 timer a 350=700 + 580 til stempelmærke + 500 til leje af bil til køreprøven. 500+580+700=1780 så skal du bare 3 gange og så er prisen 12000!!!