Affiliated Web Attractions?

• Hey ..

Jeg vil egentlig bare høre ad, om jeg er den eneste der har fået følgende mail:

Og er det egentlig lovligt at henvende sig til folk på den måde?

Edit: Fandt så lige en tråd magen til i Software og Programmer, men vil stadig gerne vide om det er lovligt .. *G*

• Send evt. Martin en PM, så kan han evt. kontakte dem. Hans side er der jo blevet henvist til i emailen.
    Ku' forestille mig, at han ville undersøge det.

Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
    Undrede mig lidt da jeg læste "jeg har læst dine post på forummet tweak.dk" :boxed:

men den hurtig arkiveret under "vigtigt" ;)

Mon ikk det er ligesom alle de andre af slagsen på nettet. Alle mails er blevet opsnappet på tweak ..?

• Har også fået en, og var faktisk på vej ind for at lave et thread om det, da jeg så det her.
    Rimelig skummelt imo :rolleyes:

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Rettet en gang, sidst af SjQLunD ().

• ihhhh hvorfor skal jeg holdes udenfor :(

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

Oprindeligt indlæg af Fragman
    ihhhh hvorfor skal jeg holdes udenfor :(

De sender kun til dem der har nogle gode, kreative og belærende indlæg. Uh jeg er smigret :P

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af SjQLunD

De sender kun til dem der har nogle gode, kreative og belærende indlæg. Uh jeg er smigret :P

Hehe, ja de har med seriøstet siddet og læst alt nøje :]

Spøg til side, vel nok nærmere fordi du ingen mail nævner i din profil :)

• Til alle brugere på Tweak:

Mit navn er Jan Hansen, og jeg er Marketing Manager for det skandinaviske marked. Jeg vil først og fremmest gerne beklage, at flere har følt sig stødt over den e-mail, som Lise Dahl sendte til nogle af jer i går.

Vi sendte denne mail til nogle få udvalgte brugere, som vi troede ville være interesserede i vores partnerprogram, eftersom vores partnere ofte har stor teknisk viden om computere og er store brugere af internettet. Det er disse kompetencer, de benytter sig af, når de markedsfører vores produkter.

Det var på ingen måde vores mening at genere brugerne på Tweak, og vi beklager endnu en gang episoden. Vi vil naturligvis ikke kontakte Tweak’s brugere igen.

Jan Hansen
    Marketing Manager, AWA