S: Nokia 6100

  • Jeg sælger (også :D ) en Nokia 6100.


    Den er selvf. låst op, uden abonnement og med kvittering og original emballage!


    Den er fra oktober 2004, men jeg har ikke brugt den i ca 4 mdr, da jeg har en anden telefon! Det vil sige at standen er MEGET god! Batteriet er som nyt.´Den er lige blevet opdateret til den nyeste software også!


    Nokia 6100 er en utrolig lækker telefon hvis man ikke prioriterer ting som kamera, musikafspiller o.s.v.!
    men bare vil have en god telefon der kan det den skal og ikke fylder meget i lommen!



    HBO 400pp

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carsten_DK
    Har ikke meget forstand på mobilos, men læste på QXL: "oplåst til alle kort"
    Mit bud er betinget af, at man kan bruge et Telmore-kort...


    Den er låst op til alle kort, det kan du være sikker på!!

  • Jeg syntes den er lidt stor til de penge


    mener bare man kan jo få den lille model for en krone med abbonement eller til samme pris uden abbonement i den blå avis .dk

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af IM BACK
    Jeg syntes den er lidt stor til de penge


    mener bare man kan jo få den lille model for en krone med abbonement eller til samme pris uden abbonement i den blå avis .dk


    Jesus...Hvad er det med dig?


    En Nokia 6100 koster 1100 uden abonnement det billigste sted på nettet...Så er jeg sådan set pænt lige glad med hvad man kan få en anden model til med abonnement...Det har ligesom ikke noget med sagen at gøre!!

  • Jeg vil da lige hjælpe dig med med salget, med et link:


    6100 på Nokia side


    Quote

    Oprindeligt indlæg af IM BACK
    Jeg syntes den er lidt stor til de penge


    mener bare man kan jo få den lille model for en krone med abbonement eller til samme pris uden abbonement i den blå avis .dk


    Hvis du ser på den side står der:


    Selvom Nokia 6100-telefonen er den hidtil mindste Nokia-telefon, er den med sit store farvedisplay og behagelige tastatur kompakt, men alligevel nem at bruge.


    Undskyld jeg bryder sådan ind i din tråd, men jeg synes ikke det var fair, det han skrev. Jeg har selv en 6100 som reserve-telefon. Jeg nænner ikke at skille mig af med den, da det er en hamrende god lille telefon.


  • Det gør ikke noget du bryder ind...Ved ikke hvad han var for en klaphat....Takker for hjælpen!

  • hvis hidtil mindste er i mål så er det bulls**t at det er den mindste.. har selv en 6100 nu, (lige fået den) og min mand har haft en 8210.. og en 8210 er jo klart mindre end 6100'eren.. men jo.. 6100 er jo en dejlig lille tlf der har mange dejlige funktioner.. det eneste jeg godt kunne tænke mig, var at man kunne sende sine poly toner til andre.. men nej... man kan ikke "attache" lyd til sine mms'er eller sende toner seperat.. eneste minus ved den imo..


    (bare en lille info til den kommende køber)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SomeShine
    8210 er jo klart mindre end 6100'eren


    Nokia 6100:
    Størrelse


    * Vægt: 76 g (inkl. batteri)
    * Mål: 102 x 44 x 13,5, 60 cm³



    Nokia 8210:
    Størrelse


    * Vægt: 79 g (lithiumbatteri)
    * Dimensioner: 101,5 x 44,5 x 17,4 mm, 66 cc (cc = cm³)


    Dette er sakset direkte fra Nokia, og jeg kan da ikke se at en 8210 er klart mindre en Nokia 6100.