Viewsonic TOP NICE SERVICE

  • Ja nu kommer der jo nogen gange dårlige omtale af de forskellige steder herinde så tænkte lige jeg heller måtte smide en positiv.


    Jeg købte for næsten et år siden en Viewsonic VP201b TFT skærm.


    Jeg fandt her i starten af sidste uge ud af at min skærm's DVI indgang var død.


    Jeg havde billede med VGA men ikke med DVI.


    Jeg har nu lige i dag snakket med viewsonic og fortalt om problemet.


    Han spurgte hvornår den var købt efter kontakt infomation og efter serial nummert på skærmen.


    Oplyste tingene og fik så at vide at om 2 dage ville de komme og bytte min skærm til en ny.


    Ikke noget med vente tid eller andet bøvl med at sende nej de kommer lige ud på adressen og afleverer en ny skærm og tager den gamle med.


    Sker inden for 48 timer efter fejl melding.


    Det kalder jeg fandme SERVICE.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Sker inden for 48 timer efter fejl melding.


    Det kalder jeg fandme SERVICE.


    Philips har også 48timers onsite service - det er klasse :)

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Har ikke kostet noget ekstra eller noget som helst og det er 3 års garenti så syntes sgu det er max nice.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg har også købt VP201b for cirka 2 måneder siden.. men den første jeg fik var der en lysfejl.. så ringede vi til firmaet hvor vi havde købt den .
    De foreslog at jeg kom ind med den og så ville de sende til rep. , men det var jeg ikke særlig interesseret i, da jeg lige havde købt den pr afhentning.
    Jeg blev lidt utilfreds og ringede derfor til leverendøren, og de sagde så at de ville skrive til mig pr mail om hvad de ville gøre.
    1 time senere skrev de at de ville sende en ny skærm samme dag.
    Det gjorde de så og jeg fik en ny skærm 2 dage efter.
    Det må jeg virkelig kalde service..