Jeg har nu endelig fået mit system renset og gjort klar til igen at ryge i kabinetet. Men jeg tænkte at jeg ville friske det lidt op inden, ved hjælp af noget UV reaktivt.
Jeg har udset mig følgende:
[URL=http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=WCAC032&Fane=LAN,WCAD]Aquacomputer Glowmotion [/URL]
[URL=http://www.studiedata.dk/productitem.asp?id=WCAC031&Fane=LAN,WCAD]Aquacomputer ACfluid, korrosionsbeskyttelse[/URL]
Deminereliseret vand.
Vil den fornødne blanding ikke fungere fint med mit Asetek Waterchill, eller vil I anbefale andre produkter?
og sidst men vigtigst; Med hvilke forhold skal skidtet blandes?
Vandkølingsblanding
-
-
koriktions beskyttelsen skal blandes i 1:50 / 2%
ved ikke med glowmotion.. tror bare det er en smagssag hvor meget du vil ha i!?
-
Ok. Men uv-additivet kan altså ikke gøre en negativ effekt på temperaturen?
-
bruger sq 1:10 med zerex... Mener jeg bestemt er anbefalet..
-
Oprindeligt indlæg af 1_2_know
bruger sq 1:10 med zerex... Mener jeg bestemt er anbefalet..
Bliver dine slanger farvet? -
bruger sq 1:10 med zerex... Mener jeg bestemt er anbefalet..Det er godt nok voldsomt i mine ører.
Mener at de anbefaler ca 5% selv.
men skal ikke kunne sige 100% om det er rigtigt det er anbefalet, kan bare ikke se hvis det skulle være nødvendigt. og det øger ikke køleevnen hvis der er for meget i. tror faktisk ikke rigtigt det øger den overhovedet.. -
Det øger ikke køleevnen nej... Men det hæmmer korrision...
-
Kun af min grønne dyelite
-
Det øger ikke køleevnen nej... Men det hæmmer korrision...det jeg mener er at det ikke hæmmer korrosion mere end helt, så det kan kun skade at putte for meget i
-
jeg kører også 1:50 med korrosions beskyttelse og med glowmotion.
er der nogen der ved om det er nødvendigt med antialge i når man både har korrosionsbeskyttelse og glowmotion i ??
-
Oprindeligt indlæg af T-max
jeg kører også 1:50 med korrosions beskyttelse og med glowmotion.er der nogen der ved om det er nødvendigt med antialge i når man både har korrosionsbeskyttelse og glowmotion i ??
Hvilken korrosionsbeskyttelse er det? det er ret afgørende