Kun til folk med inet fra CC

• Sider i skrivende stund og overvejer at skifte udbyder, da jeg er træt af det udstyr man levere hos min udbyder. Jeg er derfor interesseret i at vide hvordan udstyret er fra CC .. og om de såkaldte "320" i upload også gælder på eksempel vis en 2mbit linie ?

Jeg er ikke så interesseret i kun 128 som upload 8o

Edit:
    Og har nogle sat deres egen router til i stedet for, og det fungere helt fint ? Ejer en Linksys tingest som jeg gerne vil sætte til .. Og hvis det er lidt ligesom TDC skulle det jo være lige til :)

• Broadcom og DB giver SDSL hastigheder, sidder selv med en 2/2 fra broadcom, dog bolignet, Men ikke delt med andre ;)
    Men hos BC kan man få 1/1, 2/2, 3/3 og 6/6

DB giver bare 10/10

DB er Dansk Bredbånd

Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
    Broadcom og DB giver SDSL hastigheder, sidder selv med en 2/2 fra broadcom, dog bolignet, Men ikke delt med andre ;)
    Men hos BC kan man få 1/1, 2/2, 3/3 og 6/6

DB giver bare 10/10

DB er Dansk Bredbånd

Yes, det ved jeg ... ikke det jeg spørger om ..

Kan desværre endnu ikke få DB

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Sider i skrivende stund og overvejer at skifte udbyder, da jeg er træt af det udstyr man levere hos min udbyder. Jeg er derfor interesseret i at vide hvordan udstyret er fra CC .. og om de såkaldte "320" i upload også gælder på eksempel vis en 2mbit linie ?

Jeg er ikke så interesseret i kun 128 som upload 8o

Edit:
    Og har nogle sat deres egen router til i stedet for, og det fungere helt fint ? Ejer en Linksys tingest som jeg gerne vil sætte til .. Og hvis det er lidt ligesom TDC skulle det jo være lige til :)

Jeg mener også at på en 2mb linje at det er /320. Men ellers er de minimum /192.
    Da jeg startede med min 2048/128, så var den reelt /192.
    Er så siden hen blevet opgraderet til hhv. 2560/256 og så min nuværende 3072/320.

Vedr. Linksys router, så har jeg sat én op for en bekendt som havde TDC førhen, men er gået over til CC ADSL/Telefoni. Og der var ingen ben i at sætte det til sammen med Linksys'n, så sønnen også ku få del af glæderne.

EDIT:
    Her er lige evt. brugbare links: http://koksby.dk/index.php?id=adsl
    http://www.cybercity.dk/privat/support/adsl/adsl_udstyr/
    http://net.bunk.cc/cc-adsl-faq/

Og så plejer Cybercity Support altid, at være hjælpsomme og flinke: http://www.cybercity.dk/privat…telefon_og_aabningstider/

Oprindeligt indlæg af Bentzin

Jeg mener også at på en 2mb linje at det er /320. Men ellers er de minimum /192.
    Da jeg startede med min 2048/128, så var den reelt /192.
    Er så siden hen blevet opgraderet til hhv. 2560/256 og så min nuværende 3072/320.

Vedr. Linksys router, så har jeg sat én op for en bekendt som havde TDC førhen, men er gået over til CC ADSL/Telefoni. Og der var ingen ben i at sætte det til sammen med Linksys'n, så sønnen også ku få del af glæderne.

Ahh, lige det svar jeg ledte :D Thank you !

Så er spørgsmålet bare om jeg gider bøvle med at skifte, men det skal jo være snart .. Tilbuddet udløber med udgangen af denne måned ...

• Har lige lavet et Edit med links i mit 1. indlæg.
    Kan lige tilføje, at du for en flad 50'er mere, kan du få den linje jeg har 3072/128(320), som kører helt smooth og problemløst. 8)

Har lige lavet et Edit med links i mit 1. indlæg.
    Kan lige tilføje, at du for en flad 50'er mere, kan du få den linje jeg har 3072/128(320), som kører helt smooth og problemløst. 8)

Jeg siger mange tak ...

Og som du skrev deroppe, så er deres support faktisk god .. Blev helt overrasket :)

Sendte en mail til support og fik svar indenfor 10 minutter...

Hvad angår linien, har jeg ikke rigtig noget at bruge 3mbit til, sådan umiddelbart .. vil spare hvor spares kan :)

• Snup den her: 2048/128 Kbit/s til 379 kr. pr. måned - den har jeg selv - med en Zyxel router. Det kører 100% problemfrit. Den er for nylig blevet opgraderet til 3072 - men det har jeg for det første ikke brug for - og for det andet kan det ikke leveres på min adresse pga. kvaliteten på kobberet - eller i den dur. Fik dem i stedet til at "nedgradere" min forbindelse - så jeg nu giver 379 istedet for 429 - 50 kr. sparet - og når man nu ikke bruger al den speed alligevel såå.. ;)

Zyxel routeren er faktisk ganske udmærket - og du slipper jo ikke for at "betale" for den alligevel - så hvorfor ikke bare bruge den - og så evt. en switch - hvis det er der problemet ligger... ;)

• Jeg har tidligere haft en 2/512 linie fra CC som jeg var godt tilfreds med. Fik en cisco router med da jeg fik den og det kørte sgu smooth.

Jeg vil dog sige jeg er endnu bedre tilfreds med den linie jeg nu har fra struer net.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Sagen er den jeg skal bruge trådløs netværk .. Som mit er pt står min egen router alligevel bare som switch :S ...

Men tak for de gode ord :) Er ret sikker på jeg bestiller her på mandag :D

Sagen er den jeg skal bruge trådløs netværk .. Som mit er pt står min egen router alligevel bare som switch :S ...

Men tak for de gode ord :) Er ret sikker på jeg bestiller her på mandag :D

Såvidt jeg husker kan du godt få en trådløs router istedet for en alm... ;)

EDIT: Det kan man så godt - men det kan vist ikke lige svare sig : http://www.cybercity.dk/privat…/traadloes_router/priser/

Nu har jeg så lige et relevant spørgsmål mere ...

Når man har CC, så bruger man slet ikke Modem da routeren står for det hele, korrekt ?

Cisco 677/678 og deres Zyxel routere har indbygget ADSL modem.

Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit

Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6

Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

Oprindeligt indlæg af dkwolf

Cisco 677/678 og deres Zyxel routere har indbygget ADSL modem.

Ahh, tænkte jeg nok ..

Kan bedre lide TDC, hvor det er seperat .. Har desværre bare ikke behov for fastnet eller "tiden" dertil ..

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Jeg vil dog sige jeg er endnu bedre tilfreds med den linie jeg nu har fra struer net.

Hvordan kan du være tilfreds med struer.net??

Deres hardware er da noget skod som man ikke kan bruge til en dyt hvis man har brug for at åbne porte, da den funktion ikke virker ordentlig i det der corecess fis..

Oprindeligt indlæg af SomeShine

Hvordan kan du være tilfreds med struer.net??

Deres hardware er da noget skod som man ikke kan bruge til en dyt hvis man har brug for at åbne porte, da den funktion ikke virker ordentlig i det der corecess fis..

God kammertone du får dig lagt an :]

Oprindeligt indlæg af SomeShine
    well har set posts hvor folk overhovedet ikke kan tale pænt til hinanden.. jeg spurgte bare hvordan han kunne være glad for det, og kom med en kommentar til hvorfor jeg ikke kan lide det..

Yup, nogle kan ikke snakke særlig pænt, men derfor behøver man ikke selv sænke sproget :)

men nu skal jeg nok stoppe med at lege general .. :roller:

Yup, nogle kan ikke snakke særlig pænt, men derfor behøver man ikke selv sænke sproget :)

men nu skal jeg nok stoppe med at lege general .. :roller:

Ja - la' mig om det. :)) Nej joke !
    Hvo'n går det med dig og CC - har du fået bestilt det ? Hvis ja - så er jeg frisk på at hjælpe - det jeg kan, hvis der skulle opstå noget. Hvad jeg dog tvivler på.

Ja - la' mig om det. :)) Nej joke !
    Hvo'n går det med dig og CC - har du fået bestilt det ? Hvis ja - så er jeg frisk på at hjælpe - det jeg kan, hvis der skulle opstå noget. Hvad jeg dog tvivler på.

Var ellers helt klar på at bestillle indtil jeg fandt ud af at man skal have tekniker besøg, hvis man ikke har fastnettelefon .. Det er endda til trods for jeg har et adsl-stik i forvejen .. Dette frembragte jeg for CC og som dertil svarede, at jeg skulle have en tekniker ud for han skulle åbne nede på centralen .. Tænker så, det kan jeg vel i terioen gøre pr. telefon selv...

Ergo, synes ikke jeg vil give 695 kr for en teniker kan ringe og sige "åben linien" ...

Edit: Jeg er en meget nærrig person :]