Er der nogen herinde fra, som lå i køen op til forsalget, og hvem har ellers fået til de første forestillinger i Imp? Har selv fået til 03.15, 09.30 og 15.30. Hvilken af dem vi tager brug af afhænger lige nu af eksamner.
Billetter til Star Wars EP3
-
-
Har lige fået 4 billetter (sofarække midtfor) til Biocenter i Kolding
2 til 15:30 og 2 til 21:30
lå i kø fra 7:45 til 10
-
Nizzle nok.
Har dog ikke ligget i kø, gik bare amok på biobooking.dk i morges.
-
Gider ikke det der at ligge i kø og komme til premieren på en film, så skal ind at se den d. 22 kl 15.30 i sal 1 i biocity herning på salens bedste række ...
Får ligeså god en oplevelse som alle andre der har set den på premieren, slipper nok bare for en kæmpe mængde af folk... plus det er knap så dyrt. Ja, man er jo lidt økonomisk
Gør stort set sådan hver gang en større film kommer, så kan man nemt få de gode pladser
Desværre er Biocity Herning bare ikke så cool længere, håber snart de får digital fremvisning.
-
Oprindeligt indlæg af Macimuz
Gider ikke det der at ligge i kø og komme til premieren på en film, så skal ind at se den d. 22 kl 15.30 i sal 1 i biocity herning på salens bedste række ...Får ligeså god en oplevelse som alle andre der har set den på premieren, slipper nok bare for en kæmpe mængde af folk... plus det er knap så dyrt. Ja, man er jo lidt økonomisk
Gør stort set sådan hver gang en større film kommer, så kan man nemt få de gode pladser
Desværre er Biocity Herning bare ikke så cool længere, håber snart de får digital fremvisning.
Det ville da være lækkert hvis de gjorde inden episode 3, for der er en ekstra scene med i den digitale version -
Oprindeligt indlæg af origin
Det ville da være lækkert hvis de gjorde inden episode 3, for der er en ekstra scene med i den digitale versionDet skal man nok ikke gøre sig nogen forhåbninger om sker pt her i herning
Man vil da gerne have noget for sin valuta, efterhånden dyrt at komme i biffen. (Sikkert fordi filmene er blevet dyre at købe ind)
-
Det skal man nok ikke gøre sig nogen forhåbninger om sker pt her i herning
Man vil da gerne have noget for sin valuta, efterhånden dyrt at komme i biffen. (Sikkert fordi filmene er blevet dyre at købe ind)
jep.. normalt plejer jeg og tage i den lokale bio hvor en film kun koster 35-40 kr at se, og lyden er rigtig god i forhold til f.eks sønderborg biograf som ligger 25km herfra -
Oprindeligt indlæg af origin
jep.. normalt plejer jeg og tage i den lokale bio hvor en film kun koster 35-40 kr at se, og lyden er rigtig god i forhold til f.eks sønderborg biograf som ligger 25km herfraWow, kan du slippe med 35-40 kr, slipper somregel 70 kr, hvilket tilmed er om eftermiddagen, hvor det er billigere end om aften ...
-
*ork* jeg fik mine billeter for ca 2 uger siden
skal dog i Cinemaxx sammen med en del fra TDC
-
fatter ikke dem der gider ligge i køø!!
-
Har ikke købt billetter.. Og regner da heller ikke med at jeg gør..
I hvert fald ikke hvis den er lige så kedlig som de mange andre Star Wars film...
-
Jeg skal vist osse lige have set Ep. 2 først, den har jeg endnu ikke lige fået set. Og så sikkert osse lige 1'eren igen, for den kan jeg sgu ikke huske meget af.
-
Oprindeligt indlæg af engel
Jeg skal vist osse lige have set Ep. 2 først, den har jeg endnu ikke lige fået set. Og så sikkert osse lige 1'eren igen, for den kan jeg sgu ikke huske meget af.haha
Ori forresten, angående bio'er: Nordborg > Sønderborg
-
-
Oprindeligt indlæg af Wolf_of_dk
Har lige fået 4 billetter (sofarække midtfor) til Biocenter i Kolding2 til 15:30 og 2 til 21:30
lå i kø fra 7:45 til 10
Så du er nødt til at ligge ned for at kunne være et sted i 2 timer og et kvarter? *GG*
Nej jeg har ikke fået billetter, og har heller ikke tænkt mig at gøre det .. Nogen vil kalde det for en fejl i min opdragelse ..
-
Gider ikke det der at ligge i kø og komme til premieren på en film, så skal ind at se den d. 22 kl 15.30 i sal 1 i biocity herning på salens bedste række ...Får ligeså god en oplevelse som alle andre der har set den på premieren, slipper nok bare for en kæmpe mængde af folk... plus det er knap så dyrt. Ja, man er jo lidt økonomisk
En ligeså god oplevelse kan jo dskutteres. Det kommer an på om man gerne vil have alle ekstratingene med, som jeg gerne ville have haft.. Men nu bliver det altså 2. visning i Imperial, kl 3.xx.. Så når man da lige at se alle premiere folkene forlade salen! Bliver sjovt
-
Kan nu også godt vente med at se den til man kan få fat på billeter.
WOLF_OF_DK
Hvordan pokker får man fat på de der sofa-pladser i kolding? -
Oprindeligt indlæg af fhqwhgad
Kan nu også godt vente med at se den til man kan få fat på billeter.WOLF_OF_DK
Hvordan pokker får man fat på de der sofa-pladser i kolding?man er nødt til at tage der ned for man kan hente personligt en time før man kan købe over nettet
Der var 3 tre havde stået der i lyn og torden hvor det styrtede ned fordi de kom klokken 4:00
de fortjente sgu også de gode pladser