WoW Warrior build

• Tror min warrior trænger til en rebuild, når jeg kommer hjem fra skole og får de sidste få xp til 60.

Nogen der har en god idé, til hvordan den skal se ud? Det skal både være god til PVP, men vil ikke undvære min taunt.

Evt. link til sider med builds. :)

• hm... hvis du vil være PvP skal du ta 30 i Arms og 20 i Fury.. Hvis du vil være den godt Tank, skal du tage mest i protection.. Er ikke sikker på hvad man mere skal ta' som tank..
    Held og lykke ;)

• Smider lige et link til mit build senere. Men kan da sige at jeg tager 31 i arms til mortal strike. I fury tager jeg kun de første 5 til 5 % mere crit, og resten tager jeg i Protection. Synes ikke man får noget ud af Fury medmindre man tager alle 31 i det.

MSI 3.0 & QcK Heavy
    AMD 64 Venice 3500+ @ 2500 mhz 24/7
    DFI UT SLI-D
    Kingston 2x1024 PC3200 @ 230mhz - 2,5-3-3-7
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Lyder godt sjølund.

Jeg kan ikke rigtigt bestemme mig om jeg skal gå efter arms eller protection.

Warriors har alligevel ikke den store chance for at komme til at lave en masse dmg (det er det man har mage's til), så måske var det bedre at gå efter hp og protection.

Men er helt enig med dig i at der kun skal bruges 5 point i fury. :)

• kommer også lidt på hvad du går efter :)

Hvis du går efter at være tank i de store raid instances, er det vel klart en fordel at have et protection build, da det stortset er ligemeget om du gør damage - du skal bare kunne holde agro.

Til gengæld kan man ikk bruge det til det helt store i PvP, og det bliver svært at solo :rolleyes:

MSI 3.0 & QcK Heavy
    DFI UT SLI-D
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Man behøver ikk protection build for at være god tank. Mange af de US players som er i MC og lege med ragnaros er også 31/20 build :p

her er min build: (den som næsten alle med lidt viden om warrior bruger:P )

Fury Mastery

Cruelty Rank 5
    Improved Demoralizing Shout Rank 5
    Unbridled Wrath Rank 5
    Enrage Rank 5
    Fury Total: 20

Arms Mastery

Deflection Rank 5
    Improved Rend Rank 3
    Improved Charge Rank 2
    Tactical Mastery Rank 5
    Improved Overpower Rank 2
    Anger Management Rank 1
    Deep Wounds Rank 3
    Impale Rank 2
    Axe Specialization Rank 5
    Sweeping Strikes Rank 1
    Improved Hamstring Rank 1
    Mortal Strike Rank 1
    Arms Total: 31

Total
    Total Points Spent: 51
    Level Required: 60

Får snart Arcanite Reaper, skal bare lige ha lidt arcanite bars :P så gør mortal strike ondt!

http://www.thottbot.com/?ti=Warrior
    her kan du lege lidt med din talent build

og jo en warrior kan godt gøre meget damage! med min build kan jeg tage en rogue i 3 slag :boxed:

Impale: når jeg laver Crit strike, er den 40% kraftigere
    Enrage: hvis roguen critter mig, slår jeg 40% kraftigere.

så når JEG så critter ham (26% chance med mit equipment) slår jeg 80% hårdere. med mortal strike er det let over 1000 damage. og når jeg får arcanite reaper, er det SYGT meget damage.

og protection build hjælper dig ikk meget i instances.. du kan få 10% mere armor med den build. det er 700 hvis du har 7000.. det er ikk en vildt forskel. du kan få attacks til at stunne din fjende. hjælper ikk meget, når alle boss mobs er imune for stuns.

Man skal bare spamme sunder armor og revenge (brug shield block for at få en revenge klar hurtigt) så holder du agro for sygt! og såfølgelig defencive stance.. gir dig mere agro og 10% mere damage reduction.

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

Rettet en gang, sidst af Magnetic_Mouse ().

• Den ser spændende nok ud, men synes da taunt er ret vigtig? Kan ikke se der er andre måder at få mobs væk fra din healer. Ja sunder armor er god for agro, men det tager stadig tid for at få mobs væk på den måde, hvor imod taunt virker med det samme, og derefter kan man begynde med sunder armor osv.

• Syndes generalt at for mange warriors går defensiv fordi de tror at høj armor og Hp er ligemed en godt tanks :S hvilket er helt sort for mig... jeg spiller ikke selv warrior men har prøvet mange instances med denne slags warriors og jeg syndes at Defensive warriors på trods af høj Hp og armor ikke kan holde en skid aggro og dermed er værdiløse som tanks..

Corect me if im worng :D

Fedthas

• Det build jeg tænkte på tidligere idag er var sådan her: 31 MS build (Det kan man selv konfigurere som man vil)

Fury
    5/5 i Cruelty

Protection
    Anticipation - 5/5 points
    Toughness - 5/5 points
    Improved Revenge - 3/3 points
    Defiance - 2/5 points

Men muligvis har Carstone har ret, fordi Improved Revenge (Hvilket ligesom er det bedste man når indenfor protection) hjælper alligevel ikke meget på raid bosses når man ikk kan stunne dem

Forresten, giver Impale Rank 2 ikke kun 20 % bonus?

MSI 3.0 & QcK Heavy
    DFI UT SLI-D
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Rettet en gang, sidst af SjQLunD ().

• fylder du 2 point i, er det 40% :P og glem det i protection, det er ik kdet værd i forhold til

Improved Demoralizing Shout Rank 5
    Unbridled Wrath Rank 5
    Enrage Rank 5

med Unbridled Wrath for du næsten hele tiden xtra rage point. hvilket er vigtigt jo, for at man ka bruge flere abilities :p

Enrage. ELSKER den! man slår sygt hårdt når man critter med den og impale :p

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Nu har jeg lavet den præcis som du skrev, nåede at komme til SS, lige inden serveren gik ned, så har ikke fået testet endnu.

Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Syndes generalt at for mange warriors går defensiv fordi de tror at høj armor og Hp er ligemed en godt tanks :S hvilket er helt sort for mig... jeg spiller ikke selv warrior men har prøvet mange instances med denne slags warriors og jeg syndes at Defensive warriors på trods af høj Hp og armor ikke kan holde en skid aggro og dermed er værdiløse som tanks..

Corect me if im worng :D

Fedthas

Passer ikke.

Der er mange skills, der kræver, at warrior er i defensive stance. Dette er skills der skaber STOR hate/aggro. Deriblandt Shield Bash og Revenge.

En warrior med 2h i en instance + battle stance eller berserker stance = en tosse.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Nu snakker jeg ikke om de warriors der lider af Conan syndromet.. jeg har skam set mange Sword/shield warriors der var full defensive talents der simpelthen ikke gjorde nok damage pga mangel på offensice talents.. og det dure ikke..... bedste Warrior jeg har lavet instances med er en 2h økse bruger (napster) og han har ikket et point i def... men med ham som tank behøver jeg ikke engang dele min damage ud (som we rogues normalt behøver) jeg kan bare spamme 5CP 2000 damage Evis som en besat uden at få den mindste aggro fordi tanken holder den uovertrufent...

Fed7haS

• Kan da sige så meget, at hvis jeg bruger min 2h axe, så kommer jeg ikk med i mange instances. Selvom jeg har en pænt syg epic axe, spørger de altid om jeg har 1h + shield, ellers finder de simpelthen en anden.

MSI 3.0 & QcK Heavy
    DFI UT SLI-D
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

• Nogle af jer Warriors som er utilfredse med noget væsentligt eller har planer om at starte ny karakter?

Er selv sygt glad for min Rogue, men kunne godt tænke mig at prøve at være tank......hvilket min Paladin ikke er god til.

EDIT: Grunden til forespørgslen er jeg har en rested Warrior lvl 23 som så evt. kunne powerlvl's op hehe

Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Nogle af jer Warriors som er utilfredse med noget væsentligt eller har planer om at starte ny karakter?

Er selv sygt glad for min Rogue, men kunne godt tænke mig at prøve at være tank......hvilket min Paladin ikke er god til.

EDIT: Grunden til forespørgslen er jeg har en rested Warrior lvl 23 som så evt. kunne powerlvl's op hehe

Overvejer ikk at skifte til noget andet - er sygt glad for min warrior :)
    De kan bruge stortset alle items, og hvis de bare har det rigtige udstyr kan de fandme meget 8)

De holder ikk længe i Duels mod druid eller mages. Til gengæld owner de de fleste rouges, og vil også påstå de kan tage en priest.

MSI 3.0 & QcK Heavy
    DFI UT SLI-D
    Geforce 7900 GT
    550W antec Truepower
    Windows XP

Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
    Nogle af jer Warriors som er utilfredse med noget væsentligt eller har planer om at starte ny karakter?

Der er mange grunde til jeg ikke er blevet træt af min warrior endnu.
    Det er fedt at være så "vigtig" i store instancer. :)
    Plus at der er ikke mange warriors på skullcrusher (alle vil være pala af en eller anden grund), så jeg er altid den eneste til at "roll" efter warrior items.
    En anden fed ting er at, hvis du ellers har en ordenlig healer med dig, så sørger de for at holde dig i live hele tiden, for de ved at de ikke holder længe uden deres tank. :P

Jeg mangler en god 2h økse, lige nu har jeg et ringe 2h sværd med kun 52dps. Men kan allerede nu lave ~600dmg crits med mortal strike. Det er ikke alverden, men med et ordenligt 2h våben skal det nok blive bedre.

Oprindeligt indlæg af SjQLunD
    Kan da sige så meget, at hvis jeg bruger min 2h axe, så kommer jeg ikk med i mange instances. Selvom jeg har en pænt syg epic axe, spørger de altid om jeg har 1h + shield, ellers finder de simpelthen en anden.

jep, warriors unden shield er det samme som rogs unden imp sap... jeg vil nødigt gruppe med dem i de instance.... dog er der næsten ingen rogs med imp sap nu her hvor honor er kommet :( synes jeg er skidt.

Asus A8N SLI Premium - AMD 64 San Diego 4000+ - 2x Geforce 7800GT
    2x 1GB Gskill Extreme PC4000 - 2x 74GB Raptor - 300GB Maxtor DM10
    Nikon D70 / D200 - Nikon 50 f/1,4 - nikon 18-70DX - Nikon AF-S 300mm 1:2,8 DII

Oprindeligt indlæg af Evilbone

jep, warriors unden shield er det samme som rogs unden imp sap... jeg vil nødigt gruppe med dem i de instance.... dog er der næsten ingen rogs med imp sap nu her hvor honor er kommet :( synes jeg er skidt.

jeg skal helt klart have imp. sap når min rogue har talent points nok til det :D jeg synes det er fantatstik.. bagom en alliance (jeg jeg er horde!) gruppe og sappe en af dem og så tilbage til stealth! det er da fantastisk!