WoW Warrior build

  • Jeg har min warriors talent build sån her: 0/13/38. Dvs jeg er det man ude i byen kalder for en tank.
    Og jeg kan love enhver der ser skævt til protection for, at det pwner max til at holde aggro. Det er ikke meningen som tank at man skal gi dmg, de har du mages og rogues til, du skal bare holde dem aggro på dig. Og det er ikke meningen du skal gi dmg for at holde dem aggro som nogen fejlagtigt har troet.
    Forleden var jeg i UBRS, igen, og vi var to warriors. Og gæt hvem der blev valgt som main tank fordi jeg havde flest points i protection?
    Den dag jeg så bliver træt af at rende rundt i instances kan jeg altid lægge over til arms/fury for at lave en god pvp.
    Men helt klart: Warriors fuldt oppe i protection styrer any day!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Umgarla
    Jeg har min warriors talent build sån her: 0/13/38. Dvs jeg er det man ude i byen kalder for en tank.
    Og jeg kan love enhver der ser skævt til protection for, at det pwner max til at holde aggro. Det er ikke meningen som tank at man skal gi dmg, de har du mages og rogues til, du skal bare holde dem aggro på dig. Og det er ikke meningen du skal gi dmg for at holde dem aggro som nogen fejlagtigt har troet.
    Forleden var jeg i UBRS, igen, og vi var to warriors. Og gæt hvem der blev valgt som main tank fordi jeg havde flest points i protection?
    Den dag jeg så bliver træt af at rende rundt i instances kan jeg altid lægge over til arms/fury for at lave en god pvp.
    Men helt klart: Warriors fuldt oppe i protection styrer any day!


    Folk som fatter at spille spillet ved at en MT skal have så meget i protection som overhovedet muligt.
    Og folk som ikke fatter det, dem gider jeg ikke lave instance med ;)


  • Defiance = 15% more aggro generated with all skills and effects in defensive stance!


    10% mere armor = ~5% mindre skade! Og 5% mindre skade er meget mana sparet for den priest der skal heale det!


    Berleburg har ret! Def talent gør en forskel!


    Carebear -> Du kan respecce dine talent points, det gør du hos en warrior trainer, men du skal betale for det! Og det blviere dyrere hver gang..


    Carstone! Hvorfor vil du dog bytte din Spinal Reaper ud med Arcanite Reaper? Spinal Reaper slår da langt hårdere?!?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    What your doing is illegal according to bliz rules, your posts have been reported



    ......?
    og tror godt vi kan dansk

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • ja undskyld skulle måske også have slette det topic der bad ham om at lave vær


    nåå ja og i min guild har vorse Main tank 11 K life buff så man kan alså nemt få meget mere ind 5 k ikek er det ikke er nice som lvl 51

  • Med last stand regner jeg med? :) har havde 10036 sidst jeg tjekkede. og havde ikk engang flask of titans ^^




    og genzo, slap af lille ven, din tråd så bare rimlig underlig ud ik.

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Evilbone


    jep, warriors unden shield er det samme som rogs unden imp sap... jeg vil nødigt gruppe med dem i de instance.... dog er der næsten ingen rogs med imp sap nu her hvor honor er kommet :( synes jeg er skidt.


    Så Evil... ! Jeg har sq da heller ik Imp Sap længere :> Men den dag der kommer et raid instance hvor der rent faktisk kunne være brug for det, speccer jeg gerne om :) Men ville mene at de fleste 60ere nu har spillet nok til at man sagtens kan sap pulle uden imp sap...

  • Quote

    Originally posted by -Sandman-


    [qoute]
    10% mere armor = ~5% mindre skade! Og 5% mindre skade er meget mana sparet for den priest der skal heale det!


    Kommer an på hvor meget armor du har, sagt meget overdrevet så hvis du har 500 armor er 10% mere 50 armor, det giver dig ikke 5% mindre skade :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().

  • mht til imp sap til rogues, hvis man kun gør Molten core, onyxia og alle de andre high end instances, så er imp sap et spild af talent points ;) ... Jeg har ikke været i en 5 man instance i rigtig lang tid, og alle instances er alligvel blevet nerfet så meget at man ikke behøver imp sap mere.