S: TÆSKE fedt WEBCAM Logitech Sphere

• Hejsa tweak...
    sælger mit elskede webcam da jeg ikke rigtig bruger det mere.. det er uden tvivl det fedeste webcam EVER.... cam er som nyt dog ca 1 år gammel.. kvitt kan jeg ikke finde men gav 1200 for det dengang...

der er motore i cam så den selv kan følge ansigt og krop så man aldrig behøver justere det.. FED opløsning og tager kanon gode billeder.. desuden er cam nat følsom.. betyder den kan optage selvom der er rimelig mørkt...

Smid et bud...

Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    Ikke for at fornærme sælger, men ville bare lige linke til kameraet på edbpriser.dk til information til køber:

Logitech Sphere

Det er et rigtig lækkert webcam, nypris er 850 kr!

Nu er det altså NOk... Ta lige og hold snotten for dig selv... jeg skrev det ALLERØVERST i tråden. Cam er helt klart de 500 værd og det er også 800 værd.. jeg har skrevet hvad JEG gav for et ÅR siden der gav jeg 1200... jeg smider en post til moderator om din indblanding. det skal der altså hold på herinde.

Oprindeligt indlæg af -=TDB=-Drac

Nu er det altså NOk... Ta lige og hold snotten for dig selv... jeg skrev det ALLERØVERST i tråden. Cam er helt klart de 500 værd og det er også 800 værd.. jeg har skrevet hvad JEG gav for et ÅR siden der gav jeg 1200... jeg smider en post til moderator om din indblanding. det skal der altså hold på herinde.

Han må sguda gerne informere om nyprisen, og det er fandme ikke 800 værd, når man kan få et ny fra 850 :boxed:

Hvis du har et problem med at jeg linker til et sted hvor man kan købe webcam´et for at give køber et bedre indblik af, hvad det evt. er hvad de køber, og at jeg ydermere siger det er et lækkert webcam...Så må det være fordi DU har noget du gerne ville have skjult for køber og har dårlig samvittighed...Og DET er ikke mit problem!

Sorry for OT, jeg synes ellers også jeg skrev beskeden høfligt, informerende og helt neutral, tværtimod roste jeg kameraet!

:boxed:

A64 3200+, 1,5TB Storage, X800XT, Dell Ultrasharp 2408WFP.
    Macbook Pro: Core 2 Duo 2,2 gHz, 2GB Ram, 8600gt osv.

Oprindeligt indlæg af TwinX

:boxed:

Damn nogle børn vi har her? :boxed:

Altså OC-dog... GIV en PM istedet...

Drac ta det dog roligt... kan godt forstå du er sur over miste et bud, men det er en relevant information...

men hvad har du som HBO?
    ville være rart at vide :) og kan du oploade et billede fra det? det ville også hjælpe :D

EDIT: sorry ikke dig TwinX ;)

• Prøv nu allesammen og nøjes med at byde i salgs- og købstråde. Al unødig indblanding frabedes, da det skaber alt for meget bøvl.

Hvis folk vil vide noget om et produkt, så er de vel kvikke nok til selv, at spørge sælger. Ingen grund til at andre kommer med priser e.lign. !

Så hvis i ikke har nogen bud så bliv væk. TAK !

Der er heller ikke særlig venligt, at bruge andres tråd til at få sine ting solgt !

Prøv nu at respektere disse få - men simple regler.

• TAK Bentzin... Netop MY point... forøvrigt kan jeg informere om at jeg INTET har at skjule.. cam er sammenlagt nok brugt max 20 timer.. det ser ud og fungere FULDSTÆNDIG som nyt.... så prøv da at blande jer uden om... skrive i jeres egen tråde.. folk der er interesseret i cam kan jo rette henvendelse som jeg også skrev i 1 post.. folk herinde er jo ikke ligefrem dumme mht hardware alle kan sku da finde ud a selv at fise ind på edbpriser... de der ikke mener cam er 500 værd kan sku købe et nyt.. not my prob.... bliver det ikke solgt kan skraldemanden eller min søster få det... thats the way to do it...

• Hejsa.. der er ikke sat et hbo jeg har såmend valgt bare at lade folk byde.. men det er der jo en eller anden hat der absolut skal ødelægge.. man får jo ikke mere lyst til at sælge noget billigt og hjælpe andre når folk ikke kan respektere ens tråde... jeg kan ikke uploade et billede fra cam.. eller jo det kunne jeg godt.. men jeg gider ikke pakke det ud og installere det for sådan en simpel ting.. skulle cam ikke være tilfredstillende overfor hvem der nu køber det får vedkommende sine penge tilbage og han kan sende mit cam tilbage... that's the deal... jeg står ved de ting jeg sælger... :)

vil gerne tilføje at hvis folk har behov for RELAVANT info kan de jo selv spørge.. jeg gider ikke andre der ikke har en dyt at lave i min tråd skriver.. det kan man vel respektere. men der er åbenbart nogen der lever a at sidde og flå i aben der ikke har andet og lave end at skrive til andre og i andres tråde.. ikke lige henvendt til dig